PAHOINPITELY syyte komottiin! (uhri)

Asianomistaja_

Kerron lyhyöesti! (oikeuden käynti oli tuusulan käräjäoikeus)
Mua oli hakkas pahan kuntoon eräs kerho jengi ja itse olin silloin ihan työ keikalla.
mua sekoitettii johkin toisen ihmisen ja sain turpaan! Vein asiaan oikeuten ja odotin puoltoista vuotta asiaa ja vihoin viimein tuli se pvä! Oli todistaja ynm!

oikeuden istunnon aikana tai ku oli prosesissa niin tuli se vaihe ku mun pitää kertoa mitä
siellä tapahtui! Ja kun aloin kertomaan niin tuomari sano ole hiljaa mulle !!!!? olin ihan lukossa miten asianomistajalle sanotaan ole hiljaa kun on pyydetty kertomaan tapahtuneesta aiheesta?!?
Olen uhri joutubnut pahoinpiteltyksi ynm kärsimykset ja viel tuomari sen päälle sano ole hiljaa!?
olin ihan lukossa enkä enää osaannut sanoa mitään tai mitä piti sanoa!? Mun lakimies oli ihan hämmillään asiasta kanssa! (huom) Olen ulkomaalainen ja mua hakkaneet olivat kanssa ulkomaalaisia! tarkoittaako oikeasti se niin et suomessa kun ulkomaalainen ja ulkomaalainen tulee oikeuteen niin ei heillä ole oikeuksia?!? Todistaja sano ja myös poliisille kanssa sanonut sen että se hakattiin ja näin ynm oli ihan veressä ja hammas irtonut potku päähän! Ja syyttäjä, Helena Haapanen oli ihan fine päätöksestä! Eli päätös oli puuttelinen todiste!?!? wtf!!!? just todistaja sano kuinka hakattu ynm veressä ja poliisin raportissa ja ottaa huomion näiden vanhat taustat!!! mitä vittua oikeasti miks olla niin Rasistisia!!!! tuomari oli rasisti!! pahoinpitelijät ei saannut mitään juttuja! Vittu jos olis ollut suomalainen ketä olis ollut uhrina siel ja ulkomaalainen tekijä niin vittu heilla hei!!! se on meno sille pakolaiselle!!! mut ei silloin mitään ku kyseessä on kaks pakolaista!!!

ja suomes huomannut kuinkaa nopeasti on oikeuden käynti ku pakolainen hakkaa suomalaisen! se on jo vittu seuraavana pvä suurinpiirtein se oikeuden käynti!

Selkeesti todistaja sano jätä hakattiin ynm oli veres ja sillai! Mut silti se ei oo tarpeeksi!!!?
Missä oikeus!!!?!??! Vittu en koskaan enä elämässä mee poliisille nostaa kantaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

älä keskityy mun virhe kirjoituksiin! en oo suomalainen

2

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hae_lakimies

      Sun olisi kannattanut hakea mukaan joku lakimies avustamaan. Toimin itsekin lakimiehenä ja voin sanoa, että se puoli joka tulee yksin paikalle, yleensä häviää.

      Kyllä Sun äidinkielellä olisi löytynyt pätevä lakimies mukaan.

      • Uhricc

        Siis mulla oli Jurentista Lakimies mukana ja kaikki todisteet


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe