Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hammaslääkäri Pattayalla?

Koksi687

Olen kuullut että Pattayalla kiertää Harrikalla hyvä hammaslääkäri ja reiät saa peittoon.

Onko numeroa tälle?

33

504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HammaslääkärinAviomies

      Kirjoita Maija kaikki kuulemisesi nimenomaan tänne PATTAYAN palstalle, niin taso "nousee" juuri sille tasolle kuin tahdot, eli ei ainuttakaan matkailuaisaa vaan ainoastaan tätä mitä tahdot.

    • MissäMatkailuJuttusi

      Missä ne hammaslääkärin aviomiehen matkajutut ovat, pelkkiä Maijan metsästystä ja vi..uilua?

      • HammaslääkärinAviomies

        V... jatkuu niin kauan kuin tämän aloituksen kaltaiset jatkuu.
        V... jatkuu niin kauan kuin olen leidari kuten eilen.
        V... jatkuu niin kauan kuin h...mottelu ja huo....lu jatkuu.

        Toisin sanoen matkajuttuja on jotka loppuivat edellä mainittujen johdosta muuttuen vi..uiluksi.


      • salmiakkiajalaukkua

        Arvoisa ChiangMain menestyjä. Ketä luulet että tuo erikoinen Maija höpinäsi harmittaa? Juttusi, joiden luulet jotain harmittavan, ovat vain tämän palstan normaalia antia, vähän ehkä keskitason alapuolella olevaa saman asian jankuttamista.

        Otahan nyt itseäsi niskasta kiinni ja hoida välillä niitä Busineksiasi, ettei tule konkka ja vie sekä vaimoasi,että omaisuuttasi. Ei millään pahalla, mutta olen nyt lueskellut näitä forkan juttuja ja tunnut olevan täällä jokaisena vuorokauden aikana Maijoinesi. Itselleni ja varmaan muillekkin palstalaisille on sama mitä joku itseään menestyvänä pitävä ...... Ööö...Onnellinenmies? täällä jatkuvasti jauhaa. Alku tekstistä tietää mikä on sinun kirjoituksesi, eikä sitä ole pakko enempää lukea, jos ei halua. Itse kuitenkin kommenttisi aina luen, koska haluan tietää miten ravintola busineksessa menestyminen ja onnellinen liitto tuovat miehestä esiin sen järjellisen puolen ? Olet täällä palstalla " vähän niin kun esimerkkinä siitä, kuinka onnellisessa liitossa Thain kanssa oleva ,menestyvä suomalainen liikemies on todella onnellinen ??? Tai sitten kuten lapselliset kirjoituksesi antavat ymmärtää?........

        Thaimaalaisen perheen ulkopuolelle kielimuurin takia jäänyt katkera ja yksinäinen mies, joka purkaa angstiaan jankkaamalla samoja asioita ympäri vuorokauden, yksin... Tietokoneensa kanssa???????? Osuiko?

        Kumpana sinä minua pitäisit, jos olisit normaali ja minä olisin kirjoittanut nuo sinun postauksesi?? On sitten omantunnon kysymys? Sinun ei ole pakko vastata.

        Toivotan kuitenkin menestystä valitsemallasi uralla.


      • HammaslääkärinAviomies
        salmiakkiajalaukkua kirjoitti:

        Arvoisa ChiangMain menestyjä. Ketä luulet että tuo erikoinen Maija höpinäsi harmittaa? Juttusi, joiden luulet jotain harmittavan, ovat vain tämän palstan normaalia antia, vähän ehkä keskitason alapuolella olevaa saman asian jankuttamista.

        Otahan nyt itseäsi niskasta kiinni ja hoida välillä niitä Busineksiasi, ettei tule konkka ja vie sekä vaimoasi,että omaisuuttasi. Ei millään pahalla, mutta olen nyt lueskellut näitä forkan juttuja ja tunnut olevan täällä jokaisena vuorokauden aikana Maijoinesi. Itselleni ja varmaan muillekkin palstalaisille on sama mitä joku itseään menestyvänä pitävä ...... Ööö...Onnellinenmies? täällä jatkuvasti jauhaa. Alku tekstistä tietää mikä on sinun kirjoituksesi, eikä sitä ole pakko enempää lukea, jos ei halua. Itse kuitenkin kommenttisi aina luen, koska haluan tietää miten ravintola busineksessa menestyminen ja onnellinen liitto tuovat miehestä esiin sen järjellisen puolen ? Olet täällä palstalla " vähän niin kun esimerkkinä siitä, kuinka onnellisessa liitossa Thain kanssa oleva ,menestyvä suomalainen liikemies on todella onnellinen ??? Tai sitten kuten lapselliset kirjoituksesi antavat ymmärtää?........

        Thaimaalaisen perheen ulkopuolelle kielimuurin takia jäänyt katkera ja yksinäinen mies, joka purkaa angstiaan jankkaamalla samoja asioita ympäri vuorokauden, yksin... Tietokoneensa kanssa???????? Osuiko?

        Kumpana sinä minua pitäisit, jos olisit normaali ja minä olisin kirjoittanut nuo sinun postauksesi?? On sitten omantunnon kysymys? Sinun ei ole pakko vastata.

        Toivotan kuitenkin menestystä valitsemallasi uralla.

        Mihinkä tuossa nyt olisi tullut vastata, jäi epäselväksi.

        Tuo on tuota Maija sinun rakenteluasi itsellesi tuntemattomista ihmisistä "forkkaa" lueskellessasi.

        Lueppa "forkalta" menestyjä Maijasta condoineen ja tyttöjen kierrätyksineen, niin valaistut.

        Menestytään jatkossa sinä tavallasi ja minä tavallani.

        Mikäli "forkkaa" lueskellasi pidät asianmukaisena tämän keskustelun aloitusta, niin siinäpä sulle "forkkaa" ja lisää "forkkaorkkuja" saat kun luet muut hammaslääkäriaiheiset.


    • Olette2Idioottia

      Et ole aikuinen. Et ole terve. Et ole älykäs. Olet lapsellinen. Olet jälkeenjäänyt. Käyttäydyt kuin 10 vuotias äidin pikkupoika.
      Tuskin olet Thaimaassa edes käynyt.

      Ei tuo aloittajakaan terve ole, mutta et ole sinäkään.

      • HammaslääkärinAviomies

        Sopiiko Sinulle sellainen ratkaisu, että ole sinä siellä terveenä ja minä täälä sellaisena kuin tuossa kirjoitit sinun mieliksesi ?

        SOPIIKO ?


      • cittarimies-ehe-ehe

        "Et ole aikuinen. Et ole terve. Et ole älykäs. Olet lapsellinen. Olet jälkeenjäänyt. Käyttäydyt kuin 10 vuotias äidin pikkupoika."

        Oikein. Siinä on suurinpiirtein kaikki, suomalaisen ritarin, joilla on Thai vaimo ominaispiirteet. Eivätkä nämä ole ainoastaan ChiangMain miehen, vaan lähes jokaisen lyhyenlännän farangi palleron, joka kulkee hoikan thai vaimonsa rinnalla. ONNELLISENA JA YLPEÄNÄ. Toisin kun vaimonsa.


    • OnSeHullu

      Et ole Lerppa vieläkään oppinut kirjoittamaan täällä sanaa siis täällä ei täälä. Tämä todistaa että olet sama tyyppi Chiang Main hölmön kanssa. On sulla noita persoonia tääLLä palsta.

      • HammaslääkärinAviomies

        Minä kirjoitan sielä täällä tuola ja jopa tuolla ihan vain sen takia, että sinun Thaimaan matkailukiinnostuksesi on seurata noita, eli siis puuhaa sulle Maija.

        Jatka vain Maija tyttönen, kyllä me Pattayan matkailu varsinkin tällä matkailupalstalla nostetaan aivan uudelle tasolle yhdessä.

        Tee siis lisää näitä tämän aloituksen kaltaisia, niin pääset lerpattamaan tahtomallasi tavalla kun olet SIELLÄ Hooterssissa piipahtelemassa kun et ole TUOLA Jyväskylän rallissa.


      • dynyäpakariinvaa

        Tällä matkailupalstalla ei paljon normaali ihmisiä taida esiintyä?
        Tuli vaan mieleen. Ei mul muuta.


      • dynyäpakariinvaa
        HammaslääkärinAviomies kirjoitti:

        Minä kirjoitan sielä täällä tuola ja jopa tuolla ihan vain sen takia, että sinun Thaimaan matkailukiinnostuksesi on seurata noita, eli siis puuhaa sulle Maija.

        Jatka vain Maija tyttönen, kyllä me Pattayan matkailu varsinkin tällä matkailupalstalla nostetaan aivan uudelle tasolle yhdessä.

        Tee siis lisää näitä tämän aloituksen kaltaisia, niin pääset lerpattamaan tahtomallasi tavalla kun olet SIELLÄ Hooterssissa piipahtelemassa kun et ole TUOLA Jyväskylän rallissa.

        Tällä matkailupalstalla ja Pattayan matkailulla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.


      • 12NumBall

        Toisaalta ei matkailulla ja pattayallakaan olen paljon tekemistä toistensa kanssa, näkeehän sen jo naamasta kuka on rattayanboissi


      • HammaslääkärinAviomies
        dynyäpakariinvaa kirjoitti:

        Tällä matkailupalstalla ja Pattayan matkailulla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

        Pakaridynyn kommentti oli viisain totuus tällä palstalla hyvin pitkään aikaan.

        Pattayan matkailulla ja Pattayalla asumisella ei ole mitään yhteistä Maijan Pattayapaapotuksen kanssa joka on noin 80 % palstakirjoitusta.

        Minä olen osaltani toki syyllinen osaan tuosta jäljelle jäävästä, mutta en luiki sitä karkuun kuten tuhannen nimimerkin Maija Vuodesta 2010 ja 2O1O.

        Mitä tulee numeromieheen, niin siihen en ota kantaa, koska Maija kyllä sen hoitaa.


      • SamperiKinnunen
        12NumBall kirjoitti:

        Toisaalta ei matkailulla ja pattayallakaan olen paljon tekemistä toistensa kanssa, näkeehän sen jo naamasta kuka on rattayanboissi

        No, en tiedä miten matkailun käsität? Itse jos matkustan 8500km johonkin, niin pidän sitä matkailuna.


    • 12NumBall

      Itse käyn vain mies hammaslääkäreillä. Tuntuu ihanalta, kun äijä työntää kaikkea kivaa suuhun

    • YksiPalstalainen

      Koksi-Maija.

      Kerroppa miten koet tämän aloituksesi mielihyvän ?

      Ja

      Voisitko Sinä arvoisa forkkaa tulkitseva Salmiakkihenkilö myös valaista näkemystäsi palstan tasosta hieman ottaen enemmälti kantaa muistakin kirjoittajista, kuin aviomiehestä ja ns. lerpasta, olisiko se mahdollista ?

      • ToinenPalstalainen

        Et sinä vastausta saa kummaltakaan, jotka molemmat on Maija.

        Maijan toimintamalli on välttyä asianmukaiselta puolin ja toisin kanssakäymiseltä.

        Hän heittää lokaa ja katoaa seuraavaan piruiluunsa.


    • UteliasUlle

      Muistakaamme kuitenkin kuka on kovin Pattayaboy. Hän on kapteeni Hydro. Mies joka on pelkästään jo tänä vuonna käynyt 5 kertaa Pattayalla. Ei hydrolla tosin ole yhtään tarinaa noista matkoista jostakin syystä, mutta Google-juttuja hydrolla on. Tämä on hieman outo juttu ja herättää kysymyksen että onko hydro puhunut aivan totta näistä Pattayan matkoistaan?

    • DeeDee1

      Pitäisi saada takareikä täyteen. Oikos tässä ratkaisu?

      • DeeDee2

        On hyvä ratkaisu nimenomaan sinulle.

        Maijan 3 kuukauden hutsu pitää varauskirjaa ja horatsun löydät sieltä 23 kerroksen condosta, jossa teillä on keskiviikkoiltaisin gay-bileet jossa Maijan perää soitetaan.

        Mukava kun olit yhteydessä, enhän muuten olisi tätä kirjoittanut.


      • DeeDee2 kirjoitti:

        On hyvä ratkaisu nimenomaan sinulle.

        Maijan 3 kuukauden hutsu pitää varauskirjaa ja horatsun löydät sieltä 23 kerroksen condosta, jossa teillä on keskiviikkoiltaisin gay-bileet jossa Maijan perää soitetaan.

        Mukava kun olit yhteydessä, enhän muuten olisi tätä kirjoittanut.

        Se on Lerppa 26krs. Lukihäiriösi vaikuttaa myös muistiin.

        Teretulemast vaan kahveelle. Jutellaan samalla tuosta horatsu- hommelista ja pääset kokeilemaan parvekehyppyä 90 metristä samalla Nespresson maku suussa.


      • AMCM
        Vuodesta2010 kirjoitti:

        Se on Lerppa 26krs. Lukihäiriösi vaikuttaa myös muistiin.

        Teretulemast vaan kahveelle. Jutellaan samalla tuosta horatsu- hommelista ja pääset kokeilemaan parvekehyppyä 90 metristä samalla Nespresson maku suussa.

        En ole Lerppa.
        Olen Aviomies Chiang Maista jonka vaimoa olet huoritellut ja tämänkin keskustelun alulle pannut.
        Sinun 3 kuukauden lempesi on huora, siis ihan oikea hortto.
        Juo poika kaffis vaikka piipahdellessas siellä missä huaras voi syödä hampurilaisen kokematta olematta jenkki.


      • VMtässä
        AMCM kirjoitti:

        En ole Lerppa.
        Olen Aviomies Chiang Maista jonka vaimoa olet huoritellut ja tämänkin keskustelun alulle pannut.
        Sinun 3 kuukauden lempesi on huora, siis ihan oikea hortto.
        Juo poika kaffis vaikka piipahdellessas siellä missä huaras voi syödä hampurilaisen kokematta olematta jenkki.

        Kyseli Lerppa niitä yhteystietoja taas, niin laitoin Thaimaan puhelinnumeroni että voi soitella ihan niinkuin koska vaan kuin mies miehelle. Ei ole soittoa kuulunut. Lerppa epäili numeron olevan salajuoni ja maksullinen numero. 8) Ei ole teistä pojuista tapaamaan minuakaan kahdesta syystä. Toinen on että ette ole Thaimaassa ja toinen on että teillä ei ole munaa eikä munia. Suuta voi soittaa kuka vaan, mutta kasvotusten se ei mene niin, resuperse.


      • AMCM
        VMtässä kirjoitti:

        Kyseli Lerppa niitä yhteystietoja taas, niin laitoin Thaimaan puhelinnumeroni että voi soitella ihan niinkuin koska vaan kuin mies miehelle. Ei ole soittoa kuulunut. Lerppa epäili numeron olevan salajuoni ja maksullinen numero. 8) Ei ole teistä pojuista tapaamaan minuakaan kahdesta syystä. Toinen on että ette ole Thaimaassa ja toinen on että teillä ei ole munaa eikä munia. Suuta voi soittaa kuka vaan, mutta kasvotusten se ei mene niin, resuperse.

        Minä en ole Maija sinun puhelinnumeroasi kysellyt, enkä myöskään näe tässä puhelinnumeroasi.
        Mikäli tahdot antaa puhelinnumerosi minulle jonka haltija ei ole salainen, ole hyvä kyllä minä soitan.
        T: AvioMies Chiang Mai = AMCM.


      • Kolumbo
        AMCM kirjoitti:

        En ole Lerppa.
        Olen Aviomies Chiang Maista jonka vaimoa olet huoritellut ja tämänkin keskustelun alulle pannut.
        Sinun 3 kuukauden lempesi on huora, siis ihan oikea hortto.
        Juo poika kaffis vaikka piipahdellessas siellä missä huaras voi syödä hampurilaisen kokematta olematta jenkki.

        Hortto? Onko joku dildomalli?


      • Eranto
        AMCM kirjoitti:

        Minä en ole Maija sinun puhelinnumeroasi kysellyt, enkä myöskään näe tässä puhelinnumeroasi.
        Mikäli tahdot antaa puhelinnumerosi minulle jonka haltija ei ole salainen, ole hyvä kyllä minä soitan.
        T: AvioMies Chiang Mai = AMCM.

        Moni on kysellyt jahtisi kuvia. Ei vain ole Lerppa AMCM näkynyt. Onko lepuuttimet kuivuneet?


      • PuhelinTyttöMaijalle
        Eranto kirjoitti:

        Moni on kysellyt jahtisi kuvia. Ei vain ole Lerppa AMCM näkynyt. Onko lepuuttimet kuivuneet?

        Jahdin kuvia voit katsella googlesta haulla Azimut jonka metri on Metri sinun harmiksesi sekä Princess 40 joka taas vastaavasti perustuu jalkoihin, löytyy myös.
        Se on mukava, että MONI on kysellyt.
        Onpahan MONELLA ainakin puuhaa, kun kyselevät kuvia, veneenomistajien itse ajellessa.

        ONKO MAAHANTUONTIYRITYKSEN JOHTAJALLA PUHELINNUMEROA JOKA EI OLE SALAINEN TAI SELLAINEN ENNEKKOMAKSUA EDELLYTTÄVÄ ?


      • Hans_Kippari
        PuhelinTyttöMaijalle kirjoitti:

        Jahdin kuvia voit katsella googlesta haulla Azimut jonka metri on Metri sinun harmiksesi sekä Princess 40 joka taas vastaavasti perustuu jalkoihin, löytyy myös.
        Se on mukava, että MONI on kysellyt.
        Onpahan MONELLA ainakin puuhaa, kun kyselevät kuvia, veneenomistajien itse ajellessa.

        ONKO MAAHANTUONTIYRITYKSEN JOHTAJALLA PUHELINNUMEROA JOKA EI OLE SALAINEN TAI SELLAINEN ENNEKKOMAKSUA EDELLYTTÄVÄ ?

        Lerpan jahti on ainoa jahti maailmassa jonka mitta vaihtelee kolmestakymmenestäviidestä metristä neljäänkymmeneen jalkaan. Riippuu ilmankosteudesta.

        Kuvia voi katsella googlaamalla "Lerpan jahti, Phuket-Hua Hin"

        Tässä yksi kuva Lerpan Azimutista telakalla
        https://c1.staticflickr.com/2/1515/26106445751_ecfa659dd5_b.jpg


      • MaijaOn13Vuotias
        Hans_Kippari kirjoitti:

        Lerpan jahti on ainoa jahti maailmassa jonka mitta vaihtelee kolmestakymmenestäviidestä metristä neljäänkymmeneen jalkaan. Riippuu ilmankosteudesta.

        Kuvia voi katsella googlaamalla "Lerpan jahti, Phuket-Hua Hin"

        Tässä yksi kuva Lerpan Azimutista telakalla
        https://c1.staticflickr.com/2/1515/26106445751_ecfa659dd5_b.jpg

        Maijan ajatuskäyrä peruskoululaisten aivotoimintatutkimuksessa ei yltänyt paperille asti.


      • VeneenVeistäjäSeurue
        Hans_Kippari kirjoitti:

        Lerpan jahti on ainoa jahti maailmassa jonka mitta vaihtelee kolmestakymmenestäviidestä metristä neljäänkymmeneen jalkaan. Riippuu ilmankosteudesta.

        Kuvia voi katsella googlaamalla "Lerpan jahti, Phuket-Hua Hin"

        Tässä yksi kuva Lerpan Azimutista telakalla
        https://c1.staticflickr.com/2/1515/26106445751_ecfa659dd5_b.jpg

        On komia alus mutta onko siinä hydrokopterille laskeutumispaikkaa?


    • PuhelinTyttöMaijaPupunen

      ☎☏📞☎☏📞😂😂😂😂😂😎👍👍👍🐇🐇🐇🐇

    • Aviomies12345

      Onko joku pipi päästä esim. aloittaja Maija?
      Tuolla ylempänä Maijukka kirjoittaa alla olevan.
      Condo hurjan korkealla mutta nyt asuu hotellissa, kumma juttu.
      Toki huomaatte ystävällisen uhkauksen.
      MATKAILUTARINAA ?

      Vuodesta2010 30.7.2017 17:50

      Se on Lerppa 26krs. Lukihäiriösi vaikuttaa myös muistiin.

      Teretulemast vaan kahveelle. Jutellaan samalla tuosta horatsu- hommelista ja pääset kokeilemaan parvekehyppyä 90 metristä samalla Nespresson maku suussa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1535
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      31
      1227
    Aihe