Älkää vaan ostako tuota tuotetta eli Tok Garden hyönteisoviverho magneetilla. Magneettinauha pitää itse työntää verhojen kapeaan ommeltuun reunaan, ei ensin millään meinaa saada sinne ja lopulta kiertyy niin, että millään ei oikeat navat osu kohdakkain, Jos joutuu lyhentämään verhoa, ei magneettinauha enää pysy paikallaan. Surkea esitys ! Jos joku tietää paremman version , niin kertokaa, kiitos !
Hyönteisoviverho Tokmanni
3
5039
Vastaukset
- Mangneettinauha
Et sitten ole koskaan pujottanut kuminauhaa kalsareihin. Ei sitäkään työnnetä siihen. Ei siitä tulisi tolleen yhtään mitään. Mangneettinauhan pää työnnetään sen verran kun kohtuudella menee. Verkko rypytetään nauhan pään päälle. Otetaan nauhan päästä kiinni ja verkko vedetään nauhan päälle. Tälleen edetään kunnes koko nauha on vedetty kujan sisään. Ei mene kierteelle. Kun lyhennät verhoa mieti kummasta päästä lyhennät! Oikein tehtynä nauha pysyy hyvin paikoillaan. 3 verhoa lyhennetty ja nauhat asennettu ilman ongelmia.
- Anonyymi
Vielä parempi tapa on, että jos paikalla on kaksi ihmistä niin toinen pitää linjaa suorana ja toinen työntää magneettinauhaa paikoilleen. Aikaa meni minuutti.
- Anonyymi
Ei oo rakettitiedettä pujottaa magneettia siihen uraan.Erittäin hyvä hyttysverkko.Jo 2 vuotta toiminut hyvin 👍👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931448Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1931431Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901135
- 841000
- 81995
- 39962
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66915Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v81902Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/6857