käyttänyt seroquel prolong 400 mg about 2 vuotta iltaisin. Nyt käyttänyt toukokuun alusta alkoholia miltei päivittäin 2 isoa siideriä ja 2-3 pientä olutta. Öisin alkanut tulemaan nukahtaessa isoja painajaisia, tukehtumisen tunne, väärään henkeen vetäminen, hapen haukkominen. Onko mielestänne myöskin kuten itse ajattelen, ettei lääke vaikuta niin kuin pitäisi tuon juomisen takia vai onko muille tullut parin vuoden käytön jälkeen ykskaks sivuoireita pelkästä lääkkeestä, luulisi niiden olevan tulleen jo heti käytön alussa =O Yrittää nyt raitista elämää.
seroquel prolong+alkoholi
ongelmallinen60
1
225
Vastaukset
- 12kk
Alkoholista ja seroquelista varoitetaan ulkomaalaisissa (lähinnä jenkkiläisissä) lähteissä että voi olla hengenvaarallista. Mulla käytössä lyhytvaikutteinen ja en ole huomannut yhteyttä alkonkäyttöön, mutta tuttuni jolla on uniapnea käyttää pitkävaikutteista ja alkoholin kanssa ihan oikeasti pahenee ne oireet... Lopeta ihmeessä se alko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434203Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1172659Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412412Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481189
- 781107
- 59973
- 45966
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58941