Onko sisäpiirillä tietoa milloin sivut aukeavat?

15.12.2009.Anni.C.blogi

"En malttaisi odottaa sitä että pääsisi kirjautumaan sisälle ja nähdä mikä mahtaa olla tilanne. Nimittäin muistakaa että sen jälkeen kun sivut sulkeutuivat , nin kului monen monta kuukautta ennen kuin Hannu vangittiin Ruotsissa. Koko sen ajan Hannu on todennäköisesti jatkanut tuloksellista treidailua, joten jäsenten saldot ovat tällä hetkellä huomattavasti korkeampia, kuin silloin sivuston sulkeutuessa. Eli me saamme Hannulta mahtavan joululahjan tänä vuonna. Ettei vaan olisi Hannu itse suunnitellut tuota oikeudenkäynnin aloittamista ja vapautumistaan joulun alle juuri tuosta syystä , se vanha velikulta :)".

2

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anni.12.09.Columb.blogi

      "Olemme kaikki lukeneet Hannun epäinhimillisistä ja kidutusta lähentelevistä olosuhteista vankilassa. Siitä huolimatta Hannu ei murtunut painostuksen alla , vaan suomalaisen sisun ruumiillistumana taisteli urheasti vastaan. Kauppalehdessä olleen artikkelin mukaan hän jopa valmensi itseään hypnoosin keinoin., joten hänen entisestäänkin valtaisat henkiset voimavaransa ovat saavuttaneet jo äärettömän korkeat mittasuhteet. Uskon ja toivon että tuo voimavaraistuminen tulee näkymään myös tulevaisuuden kaupankäyntitehokkuudessa. Itse kuitenkin tunnen huonoa omatuntoa siitä, että Hannu on joutunut käymään tuon kärsimysnäytelmän lävitse meidän, WinCapitan jäsenten, puolesta ja vuoksi. Siksi toivoisinkin että voisimme jotenkin konkreettisesti osoittaa kiitollisuuttamme hänelle. Olen asiaa miettinyt, millainen olisi paras jäsenistöltä tuleva kollektiivinen kunnian- ja kiitollisuudenosoitus, ja mielestäni paras vaihtoehto olisi jos teettäisimme Hannusta patsaan, joka voitaisiin sijoittaa näkyvälle paikalle hänen synnyinkuntaansa? Mitä mieltä muut ovat asiasta? Myös muita ehdotuksia olisi hyvä tuoda esille". Jotenkin tulee mieleen Pohjois-Korea ja Kim Jong-un.

    • Näitä.lukiessaan

      Suurin vaara Hannulle menehtyä nauruun sellissään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10646
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3023
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1646
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1458
    Aihe