Kesäkuun alussa TSH reilusti alle 1 ja nyt jo yli 4.
Melko nopeaan tahtiin lukema vaihtuu...mihinköhän on menossa?
Olokin vaihtelee samassa tahdissa, saas nähdä mitä sano endokrinologi.
Nopealiikkeinen TSH
6
173
Vastaukset
- MInnaMaijaTuulikki
No kuten arvelinkin....kattellaan vielä. Tiedetään mihin tää johtaa, mut silti odotellaan ja oireet lisääntyy:(
- hurjankivavastaillavaan
Kiva vastailla itselleen trollinomaisesti.
- laajemmat.labrat
Otettiinko muita kokeita kuin TSH?
- mittauta_muutakin
Joo, perusminimimittaus sisältää myös T4v:n ja TPOab:n.
Uusin virtaus on väittää että ferritiinin puutos on ainakin yhtä yleinen kuin varsinainen vajaatoiminta. B12-puutos pitkälti samanlainen.
- Ray_Peat_toisinajattelee
Totuuden siementä aika paljon väitteessä että "lääkärit hoitavat TSH:ta, ei potilasta".
Siis tuohon TSH:hon on takerruttu liiallisesti ja eräs kriitikoista on tässä:
http://raypeat.com/articles/articles/hypothyroidism.shtml- uusi.tuttavuus
Kiitos, oli minulle uusi sivusto ja hyvä uusi artikkeli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214370Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223339Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621935Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61533Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381217Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611179Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96885- 63755
- 30747
- 176730