Joutuuko Sipilä avaamaan toisen vakuutuskuoren ekan jo täyttyäessä veronmaksajien rahoista? Joka tapauksessa suomalaisten rahat säilyvät paremmin vakuutuskuorissa kuin valtion kassassa, josta niitä varastetaan koko ajan. Ranhan ottaminen valtion kassasta omaan ja kavereitten käyttöön ei ole rikos eikä mikään, kunhan ei valehtele!
Sipilän vakuutuskuori täynnä?
17
231
Vastaukset
- pelastisipilän
Turunen ajoi halintarekisterin..
- Uskomaton.konna
Sipilä kavaltaa härskisti verovaroja ja vie tarvittaessa hymyssäsuin vaikka leipäpalan mummon suusta.
- leipäjonotkasvaa
Se on jo vienyt..
- suomikuntoon
nainen kuoli leipäjonossa oulussa.
- päämäärääkohti
suomikuntoon kirjoitti:
nainen kuoli leipäjonossa oulussa.
Ompa taas Sipilällä ja Soinilla aihe maljan nostoon! Osa kunnia Mattilalle!
- sipiläosaakonnankoukut
Ei Sipilän tarvitse avata mitään uusia kuoria Danske Bankissa. Hän ajoi hallintarekisterin lävitse ja voi nimettömänä siirtää omistuksensa hallintarekisterin alle. Ei veroja - ei huolia.
Kärsiikö aloittaja myös muista pakko-oireista.
- A.ntti.Rinne
Minä olen tuhlannut pussieni sisältöjä heikkoluonteisiin naisiin.
- rehenteleekohtatelkassa
Sipilä alkaa saada tulosta!!
- Oulun.Ope.täällä
Saatana. Taas vei viikymppiä apteekin kassalla.
- kerääköyhiltä
Meni hyvään tarkoitukseen.. Sipilän ihmeeseen, Talvivaaraan!
XXXXXXXXXXXUpXXXXXXXXXXXX
- R.ku.A.alto
Joka aloittaisi VVO:n rahoilla ryyppäämisen?
- ei-tuota-mitään
Kun arvopohjat kohtaavat ja saa oikeaa konsultaatio apua valtiojohdolta, niin välttyy veronmaksulta ja löytyyhän niitä palkkioksi"yhteisiä" investointikohteita uusiutuvista tegnologioista vaikkapa intiasta.
http://www.is.fi/taloussanomat/porssiuutiset/art-2000005324737.html - Upp
.-.-.-.-.-Up-.-.-.-.-.
- Uppist
.-.-.-.-.-Up_Up-.-.-.-.-.
- Uppist
Nostoa kaipaa tosiasiat kepusta ja Sipilästä, pankkomajurin hulluus tarttunut on.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195203Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5602658Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192392Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512220- 242027
- 821654
- 1461545
- 1271261
- 128946
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40899