Sigma 17 – 70 mm f/2.8 – 4 DC Macro OS HSM ? Kroppi kennoisen rungossa.
Sony on superpieni ja mukana kulkeva mutta miten on kuvien laatu sigmaan verratessa?
Sony RX100 V Verrattavissa
2
279
Vastaukset
- eiolluttäysikennoei
Sony RX100 V 13.2 x 8.8 mm Exmor RS CMOS niin kuin mitä? luin että on koko kino Full Frame, 36x24 mm vastaavuus mutta ei sinne päinkään. Miten non pientä eknno kehutaan maasta taivaaseen?
Kenno voi olla hyvä kokoisekseen, kameralla voi saada hyviä kuvia hyvissä olosuhteissa joissa meistä useimmat kuvaavat. Pimeässä ja räntäsateessa meistä harvempi rakastaa kuvaamista vaikka malli olisi miten vetävä.
Pienikennoisilla saa kokemukseni mukaan hyviä kuvia ainakin HD laatuun asti kun valoa riittää mutta jos valosta on pulaa ja joutuu venyttämään ISO arvoa jonnekin 10 - 20 tuhannen korville niin harvalla jos yhdelläkään superzoomilla on enää mahdollisuuksia. Itse juuri olin kuvaamassa paikoissa joissa käytin ISO9000 ja ISO18000 herkkyyksiä ja sain verraten hyviä kuvia. Miten olisivat superzoomit siellä pärjäilleet?
Mielipide kamerasta liittynee siihen mitä ja miten arvostelija kuvausta harrastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354249Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141576Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481536Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2151372- 321142
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ871068Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321062Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain471044Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2591013- 62984