Taas yksi kusipää kyrpiäinen liikenteessä. Järjestä tyhjä pää on varmastikin luonut kuvitelman oikein miehekkäästä olosta.
Nuorukainen kaahasi Tohmajärvellä yli kaksi kertaa sallitun
18-vuotias tohmajärveläismies kaahaili sunnuntai-iltana kotikunnassaan. Poliisi mittasi miehen henkilöauton nopeudeksi Tehdastiellä peräti 114 kilometriä tunnissa, vaikka paikalla on 50 kilometrin tuntinopeusrajoitus.
Mies määrättiin väliaikaiseen ajokieltoon. Asiaa tutkitaan törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
"kaahasi Tohmajärvellä yli kaksi kertaa sallitun"
2
256
Vastaukset
- sukuvikaa_varmaan
Mistä näitä siellä oikein riittää !? Millaisesta perheestä tämä median sivuille päätynyt ajelija on lähtöisin?
Onkohan jotakin sukua niille pari vuotta sitten puuhun pamauttaneille älyköille??- KylilläKertoivat
Eipä tuo ensimmäinen kerta ollut kun tohmajäveläiset puuhun pamauttivat.
Luonnollisesti en kovin montaa tapahtumaa niistä tiedä kun muualla asustelen, mutta se jäi mieleen kun pari mustilaista oli lähtenyt yöllä viinanhakuun ja koittivat kylän ja Onkamon puolessavälissä mäntyjen kestävyyttä. Siinäpä se henki lähti kummaltakin.
Ei se puoleen: Kuulin että ovatpa nuo aikoinaan pamauttaneet Tohmajärvellä muullakin lailla toisiltaan hengen pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481