Eli hakusessa neitsikka, sukupuoli mieluummin koiras ja värityksellä ei väliä.
Tampereelta/lähistöltä
Ostaisin neitokakadun
9
529
Vastaukset
- karmel
niin ja sähköposti [email protected]
- neitokakadut
mul ois myytävänä mut asutaan joensuussa, kiinnostaisko?
lutino ja harmaa(-harlekiini)
yhdesä tai erikseen - neisikoista
neitokakadut kirjoitti:
mul ois myytävänä mut asutaan joensuussa, kiinnostaisko?
lutino ja harmaa(-harlekiini)
yhdesä tai erikseenkuljetuskin onnistuis!?
- Mutta...
kuljetuskin onnistuis kirjoitti:
jos kiinnostuit ota yhteyttä
[email protected]http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=102&conference=4500000000000119&posting=22000000005999263
Jos olet ostanut lintusi vasta muutama viikko sitten niin miksi luovut niistä nyt??? Eikös ne ollutkaan niin ihania, siistejä, puhuvia ja hiljaisia?? Kannattaisko vähän miettiä etukäteen... Huoh, taas kiertolintuja... voivoi teidän hemmoteltujen kakaroiden kanssa... - poikasia
Mutta... kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=102&conference=4500000000000119&posting=22000000005999263
Jos olet ostanut lintusi vasta muutama viikko sitten niin miksi luovut niistä nyt??? Eikös ne ollutkaan niin ihania, siistejä, puhuvia ja hiljaisia?? Kannattaisko vähän miettiä etukäteen... Huoh, taas kiertolintuja... voivoi teidän hemmoteltujen kakaroiden kanssa...mut nää on ihan poikasia, ihan omia, itse kasvatettu!Et kuule ota asioista selvää ennenku tuut hyppii nenille!!
- minä
Mutta... kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=102&conference=4500000000000119&posting=22000000005999263
Jos olet ostanut lintusi vasta muutama viikko sitten niin miksi luovut niistä nyt??? Eikös ne ollutkaan niin ihania, siistejä, puhuvia ja hiljaisia?? Kannattaisko vähän miettiä etukäteen... Huoh, taas kiertolintuja... voivoi teidän hemmoteltujen kakaroiden kanssa...mulla sattumoisin on 4 neitokakadu pariskuntaa ja lisää otan ja kai saan poikasiani myydä vai sinultako pitää lupaa tulla pyytämään!!!!!!!
Katso itseäsi peilistä!!! - sanna80
minä kirjoitti:
mulla sattumoisin on 4 neitokakadu pariskuntaa ja lisää otan ja kai saan poikasiani myydä vai sinultako pitää lupaa tulla pyytämään!!!!!!!
Katso itseäsi peilistä!!!kyllä täällä on ihmeellistä porukkaa!
Tulla tänne nyt toisia mollaammaan jos erehtyy myynti ilmoituksen laittamaan ja jos kerran omia poikasiaan myy!!Ja mitä sitte jos vaik omasa lintusa myypi, suomi on vapaa maa..mee muualle ruikuttaan..
Tässä taas huomaa et ihmisillä ei oo mitään järkee ku tuntemattomia pitää tulla tänne mollaammaan...
Pyydäppä kuule ees anteeks sivistymätön ihminen hyi!!!!!!!!! - maarit2
poikasia kirjoitti:
mut nää on ihan poikasia, ihan omia, itse kasvatettu!Et kuule ota asioista selvää ennenku tuut hyppii nenille!!
laitatko mulle mailii..
äläkä välitä noista
noi oon vaan tollasii elämäänsä kyllästyneitä ja jos sil on vaik myymättä omia neitsikoita nii se yrittää sit huonontaa sun markkinointia.
mut laita mailii nii joristaa lisää
maarit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa38610164Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat956474Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur4096220SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden1614531Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä13858Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien883424Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal963391Kun täällä kysytään aina vaan naisilta
Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en643206Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,73138Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr103092