olla enää oikea vahtoehto ku ei muualla enää nähdä ku auton ratin takana ;D
No ei, tää oli ihan sitte vaan vitsi.
Taitaa se pikku kolari
18
617
Vastaukset
- Olisiolluthirveää
Viimeisin kolari missä meinasin olla ei ois kyl pieni ollu jos en ois lyöny jarruja pohjaan ajoissa. Auto meinasi osua kylkeen vielä siitä suunnasta, että minä oisin ehkä selvinnyt mutta kanssamatkustaja ei... silloinkin täällä puhuttiin kolareista. Oli jännä sattuma.
- Olisiolluthirveää
Mut hei, onneksi selvittiin säikähdyksellä.
:D
Ihan turhia kirjoitan taas tänne palstalle.
Ei tänne nähtävästi mitää erityisen järkevää kirjoitellakkaan. - olinajattelematon
Anteeksi ei ollut tarkoitus pelleillä vakavalla asialla. Ja tarkoitin sellaista ihan pikku kolaria missä ei todellakaan mitään henkilövahinkoja tulisi, vaan korkeintaan menisi peltiä ryttyyn mutta sekin oli tosiaankin vain vitsi.
- Minullakinauto
No millainen on tuo auto mihin haluaisit tehdä sellainen ihan pikku kolari ? :)
Jaa.
No jos ajaisit vasemman puoleisen kyljen takaosaan sillee et koko osa menis vaihtoon. Siä meinaa jo yks lommo takavalojen korkeudella. Oikominen maksaa 800 e. Mut vakuutuksen omavastuu 150e. Mut vanteet on uudet, niitä varo.
Tuu vaikka törmää huoltsikan pihaan😀.En juuri keskustele autoista tai käytä slangia kirjoittaessani
eikä minulla ole sen puoleen nutturaa, harmaita hiuksia kuin kävelykeppiäkään, vaikka käytinkin joskus nimimerkkiä
Ei_mies.
Eräs Timo Vuosaaresta sen sijaan ihailee Rolls Royceja. Ajeli ennen Volvolla. Ja vaihtoi vielä aiemmin Datsuniinsa kaverinsa autonrenkaat, jotta Datsun meni katsastuksesta läpi. Tämä tapahtui silloin kun Timo oli juuri saanut Metsärinteen talon valmiiksi ja tapaili kälyään Tuijaa.
Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi,
etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.
Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?
Olisit keksinyt oman.
- eiolehäävivitsi
korjaan sun pöyhkeää sanankäyttöäsi, eli virnuilet ratin takana, miten nyt ylioppilas virnuilee, kaiken tähkänä, käkäkäkä.
olipa kerran eka-, väli, loppuvirnuilu, moro.
https://www.youtube.com/watch?v=2kpxMJhHoJA
t.ihmiskunta on saavuttanut paljon enemmän mitä yksikään kristoffer kolumbushattuilija, myös tänä kesänä. en saanut tuolla puheella paikkaa lukiopuolueessa, sain jonkun turvaluokituksen, kopin kautta, porttikielto, moro. ole rauhassa moixis. Voisit tökätä mua vähän persuuksiin. ;D
- Sehänvaan
Käy mulle. Aika ja paikka sovitaan tai paikka mulla onkin :)
- huhuhhuh
Oliko sulla koukku siellä ahterissa.
Muuten se puskuri on muovia, mutta kyllä siellä
on kovempaa alla.
takaluukku on kyllä vähän kallis.
- pyhälehmätaisitei
Hipaisetkin tätä mun uutta silmäterää nainen niin saat niin et tiedät saanees... :)
- vainiiiin
:DDDDDD
- Just.me.Koo
*REPS* Tää on niin paras 😂
- Just.me.Koo
Autokolari ei ole hyvä ajatus, pelti ruttussa ja ihmiset säihkynä ja poliisit tulee ihmettele paikan päällä...
Mutta ihmiskolari olisi hyvä olla, sinä ja minä ja kunnon kolaus ja sen jälkeen on tähtiä kuinka paljon 🌌 - NytAlkaaPaukkuunD
:D Viikon paras IDEA! Nyt alkaa tämä dödö jahtaamaan takpuskureita :D Mutta, kun mä näen joka auton ratin takana sua, niin mistä mä voin tietää, onko oikea puskuri kyseessä:D
- kylläpäs_ajan
Ja enkä muuten aja ihan pikku kolaria, ajan sinut LUNASTUKSEEN :D
- hfhd
kylläpäs_ajan kirjoitti:
Ja enkä muuten aja ihan pikku kolaria, ajan sinut LUNASTUKSEEN :D
Miten vaan mut mun lunastusarvo on ihan paska! :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1004919
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1734861Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?904360Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1172710Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372688- 442227
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322134Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261900Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121811- 901806