Taitaa se pikku kolari

kumuueiauta

olla enää oikea vahtoehto ku ei muualla enää nähdä ku auton ratin takana ;D

No ei, tää oli ihan sitte vaan vitsi.

18

669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisiolluthirveää

      Viimeisin kolari missä meinasin olla ei ois kyl pieni ollu jos en ois lyöny jarruja pohjaan ajoissa. Auto meinasi osua kylkeen vielä siitä suunnasta, että minä oisin ehkä selvinnyt mutta kanssamatkustaja ei... silloinkin täällä puhuttiin kolareista. Oli jännä sattuma.

      • Olisiolluthirveää

        Mut hei, onneksi selvittiin säikähdyksellä.
        :D
        Ihan turhia kirjoitan taas tänne palstalle.
        Ei tänne nähtävästi mitää erityisen järkevää kirjoitellakkaan.


      • olinajattelematon

        Anteeksi ei ollut tarkoitus pelleillä vakavalla asialla. Ja tarkoitin sellaista ihan pikku kolaria missä ei todellakaan mitään henkilövahinkoja tulisi, vaan korkeintaan menisi peltiä ryttyyn mutta sekin oli tosiaankin vain vitsi.


      • Minullakinauto

        No millainen on tuo auto mihin haluaisit tehdä sellainen ihan pikku kolari ? :)


    • Jaa.
      No jos ajaisit vasemman puoleisen kyljen takaosaan sillee et koko osa menis vaihtoon. Siä meinaa jo yks lommo takavalojen korkeudella. Oikominen maksaa 800 e. Mut vakuutuksen omavastuu 150e. Mut vanteet on uudet, niitä varo.
      Tuu vaikka törmää huoltsikan pihaan😀.

      • En juuri keskustele autoista tai käytä slangia kirjoittaessani
        eikä minulla ole sen puoleen nutturaa, harmaita hiuksia kuin kävelykeppiäkään, vaikka käytinkin joskus nimimerkkiä
        Ei_mies.

        Eräs Timo Vuosaaresta sen sijaan ihailee Rolls Royceja. Ajeli ennen Volvolla. Ja vaihtoi vielä aiemmin Datsuniinsa kaverinsa autonrenkaat, jotta Datsun meni katsastuksesta läpi. Tämä tapahtui silloin kun Timo oli juuri saanut Metsärinteen talon valmiiksi ja tapaili kälyään Tuijaa.

        Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi,
        etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.

        Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?
        Olisit keksinyt oman.


    • eiolehäävivitsi

      korjaan sun pöyhkeää sanankäyttöäsi, eli virnuilet ratin takana, miten nyt ylioppilas virnuilee, kaiken tähkänä, käkäkäkä.
      olipa kerran eka-, väli, loppuvirnuilu, moro.
      https://www.youtube.com/watch?v=2kpxMJhHoJA

      t.ihmiskunta on saavuttanut paljon enemmän mitä yksikään kristoffer kolumbushattuilija, myös tänä kesänä. en saanut tuolla puheella paikkaa lukiopuolueessa, sain jonkun turvaluokituksen, kopin kautta, porttikielto, moro. ole rauhassa moixis.

    • Voisit tökätä mua vähän persuuksiin. ;D

      • Sehänvaan

        Käy mulle. Aika ja paikka sovitaan tai paikka mulla onkin :)


      • Tökkää sitten tarpeeks lujaa. :D
        Missäs meinasit tämän suorittaa?


      • huhuhhuh

        Oliko sulla koukku siellä ahterissa.
        Muuten se puskuri on muovia, mutta kyllä siellä
        on kovempaa alla.
        takaluukku on kyllä vähän kallis.


    • pyhälehmätaisitei

      Hipaisetkin tätä mun uutta silmäterää nainen niin saat niin et tiedät saanees... :)

      • vainiiiin

        :DDDDDD


      • Just.me.Koo

        *REPS* Tää on niin paras 😂


    • Just.me.Koo

      Autokolari ei ole hyvä ajatus, pelti ruttussa ja ihmiset säihkynä ja poliisit tulee ihmettele paikan päällä...
      Mutta ihmiskolari olisi hyvä olla, sinä ja minä ja kunnon kolaus ja sen jälkeen on tähtiä kuinka paljon 🌌

    • NytAlkaaPaukkuunD

      :D Viikon paras IDEA! Nyt alkaa tämä dödö jahtaamaan takpuskureita :D Mutta, kun mä näen joka auton ratin takana sua, niin mistä mä voin tietää, onko oikea puskuri kyseessä:D

      • kylläpäs_ajan

        Ja enkä muuten aja ihan pikku kolaria, ajan sinut LUNASTUKSEEN :D


      • hfhd
        kylläpäs_ajan kirjoitti:

        Ja enkä muuten aja ihan pikku kolaria, ajan sinut LUNASTUKSEEN :D

        Miten vaan mut mun lunastusarvo on ihan paska! :DD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe