olla enää oikea vahtoehto ku ei muualla enää nähdä ku auton ratin takana ;D
No ei, tää oli ihan sitte vaan vitsi.
Taitaa se pikku kolari
18
669
Vastaukset
- Olisiolluthirveää
Viimeisin kolari missä meinasin olla ei ois kyl pieni ollu jos en ois lyöny jarruja pohjaan ajoissa. Auto meinasi osua kylkeen vielä siitä suunnasta, että minä oisin ehkä selvinnyt mutta kanssamatkustaja ei... silloinkin täällä puhuttiin kolareista. Oli jännä sattuma.
- Olisiolluthirveää
Mut hei, onneksi selvittiin säikähdyksellä.
:D
Ihan turhia kirjoitan taas tänne palstalle.
Ei tänne nähtävästi mitää erityisen järkevää kirjoitellakkaan. - olinajattelematon
Anteeksi ei ollut tarkoitus pelleillä vakavalla asialla. Ja tarkoitin sellaista ihan pikku kolaria missä ei todellakaan mitään henkilövahinkoja tulisi, vaan korkeintaan menisi peltiä ryttyyn mutta sekin oli tosiaankin vain vitsi.
- Minullakinauto
No millainen on tuo auto mihin haluaisit tehdä sellainen ihan pikku kolari ? :)
Jaa.
No jos ajaisit vasemman puoleisen kyljen takaosaan sillee et koko osa menis vaihtoon. Siä meinaa jo yks lommo takavalojen korkeudella. Oikominen maksaa 800 e. Mut vakuutuksen omavastuu 150e. Mut vanteet on uudet, niitä varo.
Tuu vaikka törmää huoltsikan pihaan😀.En juuri keskustele autoista tai käytä slangia kirjoittaessani
eikä minulla ole sen puoleen nutturaa, harmaita hiuksia kuin kävelykeppiäkään, vaikka käytinkin joskus nimimerkkiä
Ei_mies.
Eräs Timo Vuosaaresta sen sijaan ihailee Rolls Royceja. Ajeli ennen Volvolla. Ja vaihtoi vielä aiemmin Datsuniinsa kaverinsa autonrenkaat, jotta Datsun meni katsastuksesta läpi. Tämä tapahtui silloin kun Timo oli juuri saanut Metsärinteen talon valmiiksi ja tapaili kälyään Tuijaa.
Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi,
etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.
Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?
Olisit keksinyt oman.
- eiolehäävivitsi
korjaan sun pöyhkeää sanankäyttöäsi, eli virnuilet ratin takana, miten nyt ylioppilas virnuilee, kaiken tähkänä, käkäkäkä.
olipa kerran eka-, väli, loppuvirnuilu, moro.
https://www.youtube.com/watch?v=2kpxMJhHoJA
t.ihmiskunta on saavuttanut paljon enemmän mitä yksikään kristoffer kolumbushattuilija, myös tänä kesänä. en saanut tuolla puheella paikkaa lukiopuolueessa, sain jonkun turvaluokituksen, kopin kautta, porttikielto, moro. ole rauhassa moixis. Voisit tökätä mua vähän persuuksiin. ;D
- Sehänvaan
Käy mulle. Aika ja paikka sovitaan tai paikka mulla onkin :)
- huhuhhuh
Oliko sulla koukku siellä ahterissa.
Muuten se puskuri on muovia, mutta kyllä siellä
on kovempaa alla.
takaluukku on kyllä vähän kallis.
- pyhälehmätaisitei
Hipaisetkin tätä mun uutta silmäterää nainen niin saat niin et tiedät saanees... :)
- vainiiiin
:DDDDDD
- Just.me.Koo
*REPS* Tää on niin paras 😂
- Just.me.Koo
Autokolari ei ole hyvä ajatus, pelti ruttussa ja ihmiset säihkynä ja poliisit tulee ihmettele paikan päällä...
Mutta ihmiskolari olisi hyvä olla, sinä ja minä ja kunnon kolaus ja sen jälkeen on tähtiä kuinka paljon 🌌 - NytAlkaaPaukkuunD
:D Viikon paras IDEA! Nyt alkaa tämä dödö jahtaamaan takpuskureita :D Mutta, kun mä näen joka auton ratin takana sua, niin mistä mä voin tietää, onko oikea puskuri kyseessä:D
- kylläpäs_ajan
Ja enkä muuten aja ihan pikku kolaria, ajan sinut LUNASTUKSEEN :D
- hfhd
kylläpäs_ajan kirjoitti:
Ja enkä muuten aja ihan pikku kolaria, ajan sinut LUNASTUKSEEN :D
Miten vaan mut mun lunastusarvo on ihan paska! :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483