Taitaa se pikku kolari

kumuueiauta

olla enää oikea vahtoehto ku ei muualla enää nähdä ku auton ratin takana ;D

No ei, tää oli ihan sitte vaan vitsi.

18

650

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisiolluthirveää

Viimeisin kolari missä meinasin olla ei ois kyl pieni ollu jos en ois lyöny jarruja pohjaan ajoissa. Auto meinasi osua kylkeen vielä siitä suunnasta, että minä oisin ehkä selvinnyt mutta kanssamatkustaja ei... silloinkin täällä puhuttiin kolareista. Oli jännä sattuma.

• Olisiolluthirveää

Mut hei, onneksi selvittiin säikähdyksellä.
        :D
        Ihan turhia kirjoitan taas tänne palstalle.
        Ei tänne nähtävästi mitää erityisen järkevää kirjoitellakkaan.

• olinajattelematon

Anteeksi ei ollut tarkoitus pelleillä vakavalla asialla. Ja tarkoitin sellaista ihan pikku kolaria missä ei todellakaan mitään henkilövahinkoja tulisi, vaan korkeintaan menisi peltiä ryttyyn mutta sekin oli tosiaankin vain vitsi.

• Minullakinauto

No millainen on tuo auto mihin haluaisit tehdä sellainen ihan pikku kolari ? :)

• Jaa.
      No jos ajaisit vasemman puoleisen kyljen takaosaan sillee et koko osa menis vaihtoon. Siä meinaa jo yks lommo takavalojen korkeudella. Oikominen maksaa 800 e. Mut vakuutuksen omavastuu 150e. Mut vanteet on uudet, niitä varo.
      Tuu vaikka törmää huoltsikan pihaan😀.

• En juuri keskustele autoista tai käytä slangia kirjoittaessani
        eikä minulla ole sen puoleen nutturaa, harmaita hiuksia kuin kävelykeppiäkään, vaikka käytinkin joskus nimimerkkiä
        Ei_mies.

Eräs Timo Vuosaaresta sen sijaan ihailee Rolls Royceja. Ajeli ennen Volvolla. Ja vaihtoi vielä aiemmin Datsuniinsa kaverinsa autonrenkaat, jotta Datsun meni katsastuksesta läpi. Tämä tapahtui silloin kun Timo oli juuri saanut Metsärinteen talon valmiiksi ja tapaili kälyään Tuijaa.

Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi,
        etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.

Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?
        Olisit keksinyt oman.

• eiolehäävivitsi

korjaan sun pöyhkeää sanankäyttöäsi, eli virnuilet ratin takana, miten nyt ylioppilas virnuilee, kaiken tähkänä, käkäkäkä.
      olipa kerran eka-, väli, loppuvirnuilu, moro.
      https://www.youtube.com/watch?v=2kpxMJhHoJA

t.ihmiskunta on saavuttanut paljon enemmän mitä yksikään kristoffer kolumbushattuilija, myös tänä kesänä. en saanut tuolla puheella paikkaa lukiopuolueessa, sain jonkun turvaluokituksen, kopin kautta, porttikielto, moro. ole rauhassa moixis.

• Voisit tökätä mua vähän persuuksiin. ;D

• Sehänvaan

Käy mulle. Aika ja paikka sovitaan tai paikka mulla onkin :)

• Tökkää sitten tarpeeks lujaa. :D
        Missäs meinasit tämän suorittaa?

• huhuhhuh

Oliko sulla koukku siellä ahterissa.
        Muuten se puskuri on muovia, mutta kyllä siellä
        on kovempaa alla.
        takaluukku on kyllä vähän kallis.

• pyhälehmätaisitei

Hipaisetkin tätä mun uutta silmäterää nainen niin saat niin et tiedät saanees... :)

• vainiiiin

:DDDDDD

• Just.me.Koo

*REPS* Tää on niin paras 😂

• Just.me.Koo

Autokolari ei ole hyvä ajatus, pelti ruttussa ja ihmiset säihkynä ja poliisit tulee ihmettele paikan päällä...
      Mutta ihmiskolari olisi hyvä olla, sinä ja minä ja kunnon kolaus ja sen jälkeen on tähtiä kuinka paljon 🌌

• NytAlkaaPaukkuunD

:D Viikon paras IDEA! Nyt alkaa tämä dödö jahtaamaan takpuskureita :D Mutta, kun mä näen joka auton ratin takana sua, niin mistä mä voin tietää, onko oikea puskuri kyseessä:D

• kylläpäs_ajan

Ja enkä muuten aja ihan pikku kolaria, ajan sinut LUNASTUKSEEN :D

• hfhd
        kylläpäs_ajan kirjoitti:

Ja enkä muuten aja ihan pikku kolaria, ajan sinut LUNASTUKSEEN :D

Miten vaan mut mun lunastusarvo on ihan paska! :DD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      26
      4266
    2. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      14
      4084
    3. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      243
      3858
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      64
      2369
    5. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      42
      1796
    6. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      71
      1680
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      1
      1498
    8. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      105
      1407
    9. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      11
      1301
    10. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      22
      1265
    Aihe