Kaikki muistaa varmaan edesmenneen nallenpesän kontioladella. Ei sinne lemmennälkäisen turhaan tarvinnut mennä perjantai-lauantai-iltana, aina seuraa löytyi. Muistaako kukaan noita auliita mukaanlähtijöitä tuolta 15-20 vuoden takaa.? Monia kivoja öitä tuli vietettyä kun siellä päin silloin vuosikausia jouduin oleskelemaan ja muistaakseni monet naiset olivat tuolloin parisuhteessa kun seikkailua siellä harrastivat...
Entinen nallenpesä
7
531
Vastaukset
- nähnyton
olipa oli, muistan muutaman naisihmistä jotka tuota harrastivat ja kaikilla ukko kotona tai jossakin ainakin. vanhoja jo,tuskin kelleen enä kelpa.
- hyhh
Ei ollut ihmisten paikka, täysi räkälä ja porukka sen mukaista.
- ketkula
Ilmankos sinäkin kävit siellä!
- sanktus
Nallenpesä oli perkeleestä, Luciferin juonia! Kaikki kontiolahden avioliitot se rikkoi ja jätti lapset orvoiksi ja teki kaikista kyläläisistä juoppoja huorintekijöitä. Jumala rankaisi kontiolahtea ja lopetti nallenpesän. Siitäs saitte syntiset!
- kyhtäri
Vanhassa Siimes-baarissa se synti vasta sikisi eikä suinkaan pyhästä hengestä!!
- Voihniitäaikoja
Lettu E***! Oli ilmeisesti Mikkelistä, kun tykkäs kikkelistä.
Hyviä muistoja tuon kylän muistakin rouvista. Paljon tuli kynnettyy markka-aikoina :P
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006