Täytän tammikuussa 13 ja minulla ei ole rintoja. (isot sellaset) en tarkoita että minulta puuttuisi kokonaan vaan kelpaanko tälläisena jollekin pojalle? olen 160cm. ja blondit olkapäille ylettyvät hiukset. Normi kokoo??? ja olen musiikkiluokalla. Tykkään myös paljon eläimistä.
kelpaanko ilman tissejä?
6
681
Vastaukset
- niinsevainon
Oot vasta 13 ja rintasi todennäköisesti kasvavat vielä ellet ole sitten muilla murrosiän "osa-alueilla" kehittynyt loppuun asti näinkin ajoissa. Ja vaikka jäisitkin pienirintaiseksi, se ei haittaa. Aina löytyy joku joka pitää sinusta juuri laisenasi.
Minulle ainakin kelpaa.
Ja rintasi luultavasti kasvavat vielä.Mikset kelpaisi? Vauvoille ja vauvanmielisille ne tissit on. ; )
- Tissivihaaja11v
Mä en haluaisi tällaisia tissejä. On kyllä vasta kokoa 70AA mutta kavereilla ei ole ollenkaan. Ei edes vuoden vanhemmilla. Häpeän rintojani. Ne eivät vain sovi minulle.
- Vähäylipainoinen
Missä päin asut ja haittaaks kun itte täytän 13 marraskuussa. Ainii onko snäppii??
Pienet rinnat on hyvät. Muista painovoima.
Soitatko jotain?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796135Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695930Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121231
- 1851077
- 59887