Täytän tammikuussa 13 ja minulla ei ole rintoja. (isot sellaset) en tarkoita että minulta puuttuisi kokonaan vaan kelpaanko tälläisena jollekin pojalle? olen 160cm. ja blondit olkapäille ylettyvät hiukset. Normi kokoo??? ja olen musiikkiluokalla. Tykkään myös paljon eläimistä.
kelpaanko ilman tissejä?
6
649
Vastaukset
- niinsevainon
Oot vasta 13 ja rintasi todennäköisesti kasvavat vielä ellet ole sitten muilla murrosiän "osa-alueilla" kehittynyt loppuun asti näinkin ajoissa. Ja vaikka jäisitkin pienirintaiseksi, se ei haittaa. Aina löytyy joku joka pitää sinusta juuri laisenasi.
Minulle ainakin kelpaa.
Ja rintasi luultavasti kasvavat vielä.Mikset kelpaisi? Vauvoille ja vauvanmielisille ne tissit on. ; )
- Tissivihaaja11v
Mä en haluaisi tällaisia tissejä. On kyllä vasta kokoa 70AA mutta kavereilla ei ole ollenkaan. Ei edes vuoden vanhemmilla. Häpeän rintojani. Ne eivät vain sovi minulle.
- Vähäylipainoinen
Missä päin asut ja haittaaks kun itte täytän 13 marraskuussa. Ainii onko snäppii??
Pienet rinnat on hyvät. Muista painovoima.
Soitatko jotain?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442968Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232874- 462683
- 552542
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582448Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)462418Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782128On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532121- 692028
- 452022