Netti on pullollaan vääriä erotteluohjeita, joilla pahimmassa tapauksessa murhaat maksasi. Oikein tehdyllä erottelulla on merkitystä, käytit sitten pieniä tai isoja määriä. Varsinkin, jos käyttö on usein toistuvaa ja pitkäkestoista. Meillä jokaisella maksan sieto- ja kestokyky on omanlaisensa ja meillä on vain yksi sellainen. Siksi ajatukset mukaan, kun leikitään kemikaaleilla.
Eli ÄLÄ sekoita tabletteja lämpimään tai kuumennettuun veteen, kuten ohjeissa virheellisesti neuvotaan tekemään, sillä parasetamoli on suht herkkä liukenemaan lämpimässä nesteessä. Kylmävesierottelu tarkoittaa juuri sitä, että vesi on kylmää. Koko prosessin ajan. Se, että pidetään seosta jääkaapissa vaikka 5 tuntia, tai pakastimessa jäähdytetään lähelle nollaa, ei enää vaikuta jo liuenneeseen parasetamoliin. Se menee suodattimen läpi siinä missä liuennut kodeiinikin. Mitä lämpimämpää vettä käytät ja mitä kauemmin se ehtii vaikuttamaan, sitä enemmän parasetamolia ehtii liueta. Liuennut parasetamoli on kodeiinin tavoin lähes väritöntä. Siksi nesteen kirkkaus voi antaa virheellisen käsityksen onnistuneesta erottelusta.
Ollaan edes vähän fiksuja ja pidetään maksoistamme huolta.
Panacod vesierottelu. VAROITUS!
kodenisti
1
3656
Vastaukset
- Anonyymi
no ei ihme et maksa-arvot niin korkeella....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006