Ois kiva olla sun kaveri

vaikeeunohtaa

Ois kiva olla kaveri ja että näkisin sinut. Vois keskustella kaikesta. Vois selvittää asioita ja niin ettei mikään jäisi painamaan. Vähän veikkaan et molemmat loppupeleissä haluaa vain hyvää toiselle. Tuntuu vaan ikävältä jos ei enää ikinä näe toista kun siinä henkilössä oli jotain pysäyttävää ja spesiaalia.

35

864

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sutonjoniinnähty

Itse en kaipaa, kun tiedän mikä itsekehuja olet, ja omanarvon nostattaja. Hyi.

• Ainakuvittelin

Kavereita oltavan mutta valitettavasti viestit on kyllä kertoneet muusta kuin kaveruudesta.

• Ootkosäollutkaveri

Sille vai miks sanot et OIS kiva olla kaveri. Nyt ette siis oo kavereita.

• Tämäpäsullem

Vai niin vai kaveri. Kuule ei se onnistu vaikka kuinka juteltais asiat halki. Tiedät että vedätin joissakin asioissa. Arvaa miltä tuntuu käydä niitä läpi kanssasi. Kyllä kun kerran olen pyytänyt anteeksi pitää riittää. Ja varsinkin kun tiedät taustan. Ei jäänyt hyvä maku tästä leikistä. Sitähän se oli? Eikä muutoinkaan asiat ole niin kuin kuvittelet. En pysty niitä korjaamaan mitä paniikissa tein. Haluan unohtaa ja jatkaa matkaa. Kun tämän käsität ja lopetat esittämisen olisi molemmille puolille parhaaksi.

• niinois

Se olis mukavaa. Estääkö sen kaveruuden,nämä mahdottomat tunteet häntä kohtaan? Haluaisin sen kertoa,koska tämä painaa minua valtavasti.

• vaikeeunohtaa

En mä usko, sithän vois olla oikein hyvii ystävii. :) Ois kyl hirveen hyvä avata vähä keissii. :)

• duidui
        vaikeeunohtaa kirjoitti:

En mä usko, sithän vois olla oikein hyvii ystävii. :) Ois kyl hirveen hyvä avata vähä keissii. :)

ja sönkön sönkön, ois ois tätä keissii. vittu mitä sönköttäjiä te ootte ja kavereita, kyllä te raasut netissä ootte keissii avaamassa tuntemattomien ihmisten kanssa mutta alotuksessa olikin kyse kaveruudesta, ette taida tietää sanan tarkotusta. ootte te niiiin ihanii ihmisii ja keissii vaan :)))

• Joooisvarmaa

No kuka siis olet?

• vaikeeunohtaa

Oon nainen ja menee miehelle jonka kanssa on pitänyt mennä kävelylle mut jäi sit vaiheeseen...

• Joomullekylläkäy

Paljon olisi puhuttavaa ja muutenkii olisi mukava olla sun kaa. .

• COhxohgpj

Miksi kaveri?

• Asdfew234

Trollit taas keskenään höpisevät.

• Jatuossaylempänäkö

Sit löysit sen spesiaalin ja pysäyttävän vai miten. Vähän nyt onnahtaa aloitus jos noin on.

• yessiryessir

ketjun perusteella oot se palstojen pelle, että semmosta spesiaalia ja pysäyttävää, tossa taitaa olla syy että tähän asti ei olla oltu kavereita. mesominen alkaa joka ketjussa.

• Havaittua

Siinä mielessä aika outo aloitus että viereisessä ketjussa vastaat jollekin aloittajanaiselle nimimerkillä ollanko kavereita ja haukut hänet suut silmät täyteen. Osaatko sinä edes olla kaveri ja ymmärrätkö mitä se sana tarkoittaa. Tässäkin ketjussa vanhat piintyneet tavat putkahti heti esille.

• vaikeeunohtaa

En oo kyl vastannu mihinkään ketjuun :D Muutenki kaikki negatiivisuus on perseestä. En pidä sellaisesta.

• perseestäonsekin
        vaikeeunohtaa kirjoitti:

En oo kyl vastannu mihinkään ketjuun :D Muutenki kaikki negatiivisuus on perseestä. En pidä sellaisesta.

että netissä huutelee tommosia, eikös se kaveruuden nimissä pitäis sanoo sille sun " kaverille ".

• vaikeeunohtaa
        perseestäonsekin kirjoitti:

että netissä huutelee tommosia, eikös se kaveruuden nimissä pitäis sanoo sille sun " kaverille ".

Senpä takia tääl huutelen jos saisin siltä kaverilta pientä vinkkiä et kiinnostaako seura ylipäätään ni harkitsisin vakavasti yhteyden ottamista. ;)

• Kysysuoraansiltä
        vaikeeunohtaa kirjoitti:

Senpä takia tääl huutelen jos saisin siltä kaverilta pientä vinkkiä et kiinnostaako seura ylipäätään ni harkitsisin vakavasti yhteyden ottamista. ;)

Oletko harkinnut laittaa tekstiviestiä jossa kysyt samaa mitä täällä?
        Se että heität tänne tunteesi on tapa säästää omaa egoa iskulta koska pelkäät saavasi epämiellyttävän vastauksen jos kysyt suoraan. Mutta mistä sä tiedät mitä omia täältä?
        Et sä kuole jos et saa haluamaasi vastausta ihan suoraan kysymällä, täällä sä vaan tuhlaat aikaasi. Onko se sun kaveri oikeesti vaan tämän palstakaipailun arvoinen? Mitä se kertoo sinusta..?

• ranta_jaska

Onko @-osoite tallessa? Oletko J?

• Eipaljoniloa

Sähköposti osoitteesta kun toinen ei vastaa ikinä takaisin.

• kdhhofh
        Eipaljoniloa kirjoitti:

Sähköposti osoitteesta kun toinen ei vastaa ikinä takaisin.

Onko sillä edes "työosoitetta"?

• Niin.just

Että tän verran virkaa niillä spesiaaleilla ja pysäyttävillä ihmisillä on, tänne paskasivustoille ne joutaa. Huhhuijaa.

• Ollaankoystäviä

Niin yritin kyllä alkaa sun kaveriksi muttet hyväksy. No ei sitten. Vastauksen sain siihen tyydyn. Mutta ymmärrät varmaan ettei sun kaveruus enään salaisena jatku ukkoni kanssa. Viestejä näkyy puhelimessa ja tosiaan en tunnusta ukolleni mitä tein. Sinä saat sen kertoa sille. Kavereita ollaan siis jollakin tavalla? No katsotaan milloin suostut kunnon kaveruuteen. Muista sanoa ukolle että vaihtaa salasanat puhelimesta. Eikö ole ärsyttävää kun ei osaa huolehtia. Siitähän tiedän mitä touhuatte. Kun kysyn ukoltani kieltää sinut eikä ole kk edes nähnyt sinua. Ahaa no mitä kaveruutta se sitten on tuo? Ole hyvä hyväksy minutkin ystäväksi niin voidaan sitten luottaa toisiimme mitä ukko hommaa. Äläkä pillastu en minäkään. Näen säälittävän ukon jota manipuloit. En muuta käsitystä voi enään tilanteesta ymmärtää.

• kauankojaksattätä

Kaikkihan haluaa "mustasukkaisen hullun akan"(sanojasi lainaten) ystäväkseen. Olet kyllä mahtava nainen. Osaatko puhua mistään muusta kun miehesi menoista ja siitä kuinka et luota siihen pätkääkään. Teidän parisuhde vaikuttaa enemmänkin joltain vankilameiningiltä, kidutat itseäsi ja miestäsi ja vielä tota kakkosta jota tuskin kiinnostaa olla sen miehen kanssa kun näkee miten "hullu akka" sillä on. Sun mies ei varmasti ole sinun piinasi arvoinen... :D

• kauankojaksattätä

Ps. toi pillastuminen on aika bullshittiä kun et osaa vaan olla hiljaa tai sanoa suoria sanoja sille ukolles. Onko se mies oikeasti kaiken tämän arvoinen? Mikä sussa on vikana kun piinaat itseäsi?(ja palstalaisia) :(

• Elämänyksinkertaisuu

En voi olla kenenkään kaveri ni paha masennus. Kuulen taas ääniäkin.

• himmaili.sitkos

No mikset ala vaikka karavaanariksi? Sehän on kaikkien kaveri. Joillain on tosi spessuja vaunujakin.

• vaikeeunohtaa

Kylläpäs on äksy meininki täällä palstalla, taitaa olla jengillä lomat loppu ja hermo pinnassa. Ois pitäny jättää kirjoittamatta ku tällainen paskamyrsky nousi. Mutta parempaa päivänjatkoa kaikille tasapuolisesti.

• popsydaisies

Äksyilyn takana voi olla monenlaista joka sitten vaan kanavoituu äksyilynä... Yleisesti ottaenhan harvemmalla täällä palstalla olijalla sitä paitsi varmaan niin mukavat fiilikset jatkuvasti onkaan, kun onhan ikävä aika ikävä tunne...
        Mukavaa päivänjatkoa kuitenkin ap:lle.

• tauolla

Aloituksesi oli hieno.
        Älä välitä näistä.
        Toivottavasti löydät hänet.

• Niitä_näitä

Hyvää ei voi erottaa arjesta, ellei joskus muutakin. Työt alkaneet, kaikilla kiireensä, aika ei tahdo rittää chattailuun. Palstan miehet motkottavat moraalin puutteesta, mitäs siihen vastaisi. Jotain syitä ja seurauksia kenties? Ei sen pitäisi olla paha, se on vaan "liitutaulun putsaus", "pöydän putsaus". Miesten väitteet halventavia, onko niitä pakko ottaa vastaan.

• Joskustullutmieleen

Että niitä kaikkein spesiaaleimpia ja pysähdyttävimpiä ihmisiä ja asioita ei ehkä kannata tuoda tänne ollenkaan, täällä kaikki jotenkin halvennetaan ja kaikki saa jollainlailla ruman sävyn.
      Kaikki kaunis tuntuu pirstaloituvan täällä.

• Kaverienkaveri

Minä olen aina kaikkien kaveri. Ettekö te tienneet? Sama se on onko se kaveri minkälainen tai miten käyttäytyy. Mua saa vedättää ja vittuilla kuten haluatte. En välitä moisesta. Tiedän että kateellisia löytyy ja
      Katkeria jotka yrittävät manipuloida kaveruuttani. En välitä vaan olen kaverisi ihan varmasti. Kaveruus on ja pysyy. Jos kaveri ei tervehdi tai vastaa kyselyyn niin antaa olla ei ole sen väärti. Jos en kelpaa kaveriksi niin sehän sinun päätös. Ollaan siis kavereita ja positiivisia kaikkia kohtaan. Elämä on paljon helpompaa takaan sen. Ja se miten vastaamme kavereille ihan varmasti vastaavat samalla mitalla. Ihme katkeria ihmisiä jotka piruilevat vain toisilleen. Heittäkää pois kaikki kieroilu ja eläkää elämä hyvien kaverien keskellä. Kaveruuteen ei sitten sotketaan muita suhde asioita.

• tiistai-aurinkoista

"Katkeria jotka yrittävät manipuloida kaveruuttani. En välitä vaan olen kaverisi ihan varmasti. Kaveruus on ja pysyy. Jos kaveri ei tervehdi tai vastaa kyselyyn niin antaa olla ei ole sen väärti. Jos en kelpaa kaveriksi niin sehän sinun päätös. Ollaan siis kavereita ja positiivisia kaikkia kohtaan."

Sitä samaa ajattelin, mihinkäs se kaveruus katoiaisi, ellei tapahdu mahdottomuuksia. Sen jälkeen niin vaikeaa rakennella siltoja, että joen molemmilla puolilla pysytään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      132
      2333
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1855
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1537
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1343
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1270
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1173
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1143
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      887
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      830
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      742
    Aihe