M naisten vaatteissa

NaistenVaatteissa

Nyt sen tein. Muutin vieraalle paikkakunnalle. Tosin pikkutarkalle alueelle. Halusin viettää kotona rauhassa aikaa naisten vaatteissa. Kokea sen miten illalla viimeiseksi ja aaumulla ensimmäiseksi minulla on naisten vaatteet. Naisten vaatteet, peruukki, meikit jne.päällä, lattialla, pesussa ja kuivumassa. Aina ihmettelin exän sukksisia. Tavanomaisia, ohuita jotka kestävät ja kestävät. Minulta meni aina nopesti ja pian rikki. Nyt samat kaupan 20 den sukksiset usempaan kertaan ja ehjänä. Tuntui niin hyvältä kaivaa kaapsita vaatteet, meikata, pukeutua. Minulla jopa silikooniset tekorinnat. Aluksi katselin kovin ympärileni kun kävin parvekkella tupakkalla naisena. Joku saattaisi nähdä minut. Nyt jopa toivon että joku näksi. Haluaisin tunnustaa sen, kertoa jollekulle. Moni aavistaa ainakin naisten hajuista, mutta ei nähnyt mua näin laittautuneena ja joka päivä. Saan kokea sen, miten ohkaiset sukkis lyhyessä hameessa ja pääläni. tyköistuvat rintsikat joidenka sisällä kohtuu isot ja painavat silikoonit. Kaupassa ne naismyyjien katseet kun ostan naisten vaatteita. Katsovatko niin muuallakin? Haluisin olla ulkona vapaana naisten vaatteissa. Uskallanko?

23

1302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet-vain-mentaalikko

      Et uskalla. Olet surkea mentalisti. Runkkailet vain yksinäsi.

    • Fettari

      Toivottavasti uskallat vielä joku päivä lähteä ulos. Onko sinulla ketään, jonka kanssa lähtisit? Tai kenen kanssa käydä ostoksilla?

      Tsemppiä!

    • Mene LindexIin ja pyydä myyjää auttamaan. Ostat sukkahousut, minihameen ja pyydä myyjää valitsemaan sinulle vaatteet. Kengät pitää olla mukana. Puet kaikki päälle sovitushuoneessa ja tluet ulos pelkät naisten vaatteet päällä . Siitä saat hyvän kiksin, kokemusta on...

    • VuokralaisTV

      Nuorena kun olin usein matkatöissä. Aika pitkilläkin komennuksilla, niin otin useimmiten alivuokralaiosasunnon. Niinä aikoina sain sitten tyttöillä ihan vapaasti vapaa-aikoinani. Pari kertaa sattui jopa sellainen vuokraemäntä, joka auttoi minua siinä ja sain kulkea asunnossa naisena ihan mielin määrin. Ihanaa aikaa se. Asuja ostin enimmäkseen postimyynneistä, mutta myös nämä vuokraemännätkin auttoivat siinä asiassa usein.

    • Päivikkitv

      Sinulla on nyt kaikki tavallaan järjestyksessä, olet muuttanut uudelle paikkakunnalle omaan asuntoon ja voit pukeutuna naiseksi milloin haluat. Minullekin se oli mahdollista joskus, ennen kuin menin naimisiin. Nykyisin vain kaipailen niitä aikoja ja tavallaan en koe olevani nyt yhtään onnellisempi kuin silloin yksin ollessani. Tiedän kokemuksesta miten ihanaa on olla koko illan naisten vaatteissa ja sipsutella siellä korkeissa koroissa ja lyhyessä mekossa tehden kotiaskareita. En sitten yöksi halunnut riisua pois kuin päällysvaatteet, jätin monesti jopa korsetin yöksi ylleni, koska se antoi niin naiselliset muodot. Kun korsetin sitten joskus lopulta riisui siitä jäi pitkäksi aikaa aikamoiset jäljet iholle kun se oli puristanut mukavasti. En halunnut myöskään pestä meikkejä pois nukkumaan mennessä, joten sen näki sitten aamulla ainakin tyynyliinasta. Minulla oli silloin ihan samanlaisia tuntemuksia kuin sinulla, olisin halunnut näyttää jollekin, sillä olin itse todella ylpeä lopputuloksesta. Näin jälkeenpäin ajatellen se oli elämäni ihaninta aikaa. jota nykyisinkin kaipaan. Vaimoni ei hyväksy mitään tälläistä seksuaalista suuntautumista, olen sen kautta rantain saanut selville. Tässä tuli semmoinenkin asia mieleen, että jos se olisi mahdollista, niin sinut olisi mukava tavata. Minä voisin ymmärtää sinua paremmin, kun minulla on vähän samanlainen tausta. Uloskin voisit uskaltaa paremmin miehen kanssa, miehen joka olisi tukenasi, jos sattuisi niin, että oikea suksupuolesi paljastuisi.

      • 233235

        Tämä on vanha klisee ja helpommin sanottu kuin tehty mutta koska elämä on lyhyt kannattaa se elää siten kuin itse haluaa olemalla oma itsensä. Elämä on elämisen arvoista vain silloin.


    • Ihanaahuomata

      Että on olemassa muitakin " naiseilijoita". Itse huomasin taipumukseni jo lapsena. Eli rakastan naisten juttuja paljon enemmän kuin miesten. Salassa olen asian aina pitänyt, ja väitän ettei kukaan osaa liioin edes aavistaa mitään. Vaikkakin esim. Fysioterapeutti minua tutkiessaan sanoi kerran että olen jollain tavalla epämiehekäs rakenteeltani . Sanoi sen hyvällä. Minulla on Pyöreä naisellinen peppu, kädet jne. Kapeat ranteet ja ihanat pitkät ja hennot sormet. Teini iässä esim ( 20 vuotta sitten ) huomasin kuinka muut kehittyy kuntosalilla ja on täynnä testosteronia, itse lähinnä tarkkailin peppuani peilistä enkä koskaan saanut lihasta ym.

      Haluaisin olla ihan ehdottomasti nainen mutta en silti halua mihinkään leikkaukseen. Siksi teen näin kun teen eli kotona ( asun yksin ) pukeudun naiseksi useamman kerran viikossa. On meikkejä, erilaisia alusvaatteita, peruukki, naisten paitoja alkaen ihan t paidoista, mekkoja jne. Toki myös erilaisia dildoja, jos nyt tätä piti mainita.


      Sanottakoon tämä vielä rehellisesti: viihdy hyvin naisten vaatteissa jne. Se on niin ihanaa etten muuta niin. Ihanaa tiedä. Mutta jostain syystä silti myös rakastan naisia, siis vain naisia. En voisi koskaan rakastua mieheen. Dildot riittää ajamaan sen asian. Onko muuten muilla tällaista vastaavaa, olisi kiva kuulla. Ja minä päätin aikoinaan, että pidän nämä hemmottelu hetket vain omana tietonani ja siis pukeudun vain kotona. Näin minulla. Ei vain itsellä rohkeus riitä. Johtuneen rankasta kiusaamisesta jne. Yksin kertaisesti pelkään.


      Kaikkea muutakin minulla täällä kotona muuten on. Siis naisellista : ihana sisustus, paljon koristeita, paljon valkoista ja pinkkiä jne. Hienoja huonekaluja, kauniit verhot jne. Kukaan ei täällä koskaan käy, joten eivät tiedä. Verhoista tuskin kukaan voi mitään päätellä, ja ne edes tuskin näkyy kuudennesta kerroksesta mihinkään.


      Ovesta kun astun ulos niin pyrin olemaan kuin mies. Sinänsä välillä raskasta. Näyteikkunat... Meikkiosasto, naisten vaateosasto... Tunnen aina mielihyvää niissä.... Mutta mitä jos joku tuttu vaikka näkisi, se olisi heille vain varmasti järkytys tms, eniten pelkään silti että joutuisin naurunalaiseksi ja kiusatuksi..." Kohtalon tovereita"?. Tämä "kohtalo "on toisaalta hyvin ihanaa. 😍

    • Carine

      Hei. On mukavaa kuulla, että on toisiakin transvetisteja, jotka ovat ensisijassa heteroita mutta jotka rakastavat pukeutua toisinaan naiseksi.
      Elän muuten täysin miehen elämää, rakastan naisia ja seksiä naisen kanssa, pukeudun arkisissa tilanteissa normaalisti mieheksi ja käyttäydyn, niin kuin miehet. Mutta aina toisinaan on ihanaa pukeutua mahdollisimman aidon näköiseksi naiseksi ja lähteä myös ulos kävelemään naisena. En ole enää nuori, nyt 45 v., joten en tietenkään naiseksi laittautuneena ole mikään parikymppinen kaunotar vaan lähinnä keski-ikäinen nainen. Olen harrastanut tätä siitä lähtien, kun olin n. 20-vuotias.
      Tyttöillessäni en halua, että minut tunnistettaisiin jo pitkän matkan päästä, että olenkin ”valepukuinen mies”. Haluan siksi panostaa parhaani mukaan, että kävisin mahdollisimman hyvin ja pitkään oikeasta ja tavallisesta naisesta. En siis myöskään halua itselleni yliampuvaa tai ”huorahtavaa” lookia. Meikkaan maltillisesti mutta silti naisellisesti ja käytän peruukkia. Pukeudun aina hameeseen, puseroon ja huiviin, ja tarvittaessa naisten takkiin. Jaloissani on vuodenajasta riippuen joko naisten korolliset saappaat tai nilkkurit ja kesällä avokkaat tai kävelykengät. En tahdo liioitella korkojen pituutta, ne ovat melko kohtuulliset, n. 3-5 cm. Saadakseni vartaloni vähän naisellisemmaksi olen usein pukenut alle naisten urheilullisen kokouimapuvun tai joskus myös korsetin. Olen ostanut itselleni silikoniset irtorinnat, joiden kuppikoko on myös hyvin maltillinen: B.
      Olisi mukavaa tutustua, toisiin miehiin, joita kiinnostaa ja kiihottaa naiseksi pukeutuminen, sekä vaihtaa kokemuksia ja ehkä joskus vaikka tavata.

      • Bi-mies50

        Sut lis mukava tavata tyttöilynmerkeissä ;)


      • kannataisko

        Hei! saisin naisen pitkä mokkanahka takki 44 ostettu 5 eurolla


    • skdlskdflfjkkldkjs

      Mulla on naisten vaatteita lähinnä runkkailuhetkiä varten mutta en pidä niitä koko aikaa päällä kotonanikaan. Täällä käy silloin tällöin koululaisia tai partiolaisia kauppaamassa jotain kalentereita tms. luokkaretkirahastoon keräyksiä niin eihän ovelle voi mennä lasten eteen naisten vaatteissa.
      Tietysti ei ole pakko mennä avaamaankaan mutta pikkunilkit täällä on niin sinnikkäitä että jos ei kerta riitä ovikellon soitossa niin soittavat toisenkin kerran ja koputtavat vielä oveenkin :/
      Noin sinnikäs sisäänpyrkiminen, tiedä mikä hätä siellä ovella olijalla on, ties vaikka poliisi on siellä jostain syystä, lähes pakko mennä avaamaan. Sitten siellä onkin vaan jotain pikkulikkoja kauppaamassa kalentereita, vähän pettynyt olo kun joutui pikapikaa vaihtamaan vaatteita ja menemään ovelle...

    • alistuvamies

      Ollessani pikkuisen pidemmällä työkomennuksella lounaissuomessa, minulla oli siellä kämppä. Kämpillä iltaisin puin avosukkahousut ja toisinaan putkitopin päälle ja avasin silloisen livechatin ja camin. Esiinnyin siis camissa ja sain aika paljon palautetta miehiltä. Toivoin että olisin löytänyt sieltä kaverin joka olisi ollut kiinnostunut posliiniksi ajellusta avosukkismiehestä. Meni oikeastaan melkein aina vain cam masturboinniksi.

      • Biukm54

        Moi ootko mistäpäin, kiinnostais tavata ja vaikka herkutella posliinilla.


    • puolinainen

      Vautsi vau, ihan upeeta. Olen itsekin pukeutunut hameeseen, ohuisiin sukkksiin, korkkareihin, laittanut huulipunaa, ripsaria ja meikannut. Kruunuksi päälle upea naisellinen peruukki. Vieraalla paikkakunnalla ulkona naisten vaatteissa on jännittävää, kiihottavaa ja niin upeeta. Huomasiko joku? Ei kai? Vai huomasiko sittenkin? Mahtavia kickejä. Kokeilkaa!

    • pimppom

      Ulos asti ei olla vielä vaimon kanssa uskallettu, kun pukeudumme ristiin. Minä naisten vaatteisiin ja vaimo miesten. Emme käytä toistemme vaatteita, kun eivät sovi, vaan kummalekin on hankittu omat. Harrastamme seksiä ristiin pukeutuneina. Minulla on niin pieni pili, ettei sitä juuri näy ollenkaan, mutta sen nuoleminen tuntuu kyllä hyvältä. Käytämme dildoja puolin toisin ja pidämme muutenkin hauskaa.

    • bim05a

      Ihana olla peruukissa,babydollissa ja sukkisissa

    • Yhdh

      Harrasta vekkihameisiin pukeutumista,ainut harmi niiden saatavuus kun koko on 44-46

      • hamekäyttäjä

        Yhdh! oletko torin sivulla etsinnyt,sieltä vois löytyä, muistakseni Kouvolassa Femmatorilla on myytävänä soita sinne : 05-3750200.
        Itse olen naisen luonna käynnyt sovittamassa hänen anopin vaatteita ja ostin :)


      • hamekäyttäjä

        Torin sivulla vekkihame koko 44 no: 41 5165506


    • Samayy

      Ootko käynyt femmatorilla?ja millaisia oli?

    • hamekäyttäjä

      Oli musta vekkihame isokokoinen, ja muuta vois löytyä

    • Aloittaja55

      Oliko kuin pitkä?

      • hamekäyttäjä

        Varmasti yli polven , eli aika pirkä


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe