Raskaana vai ei?

Nadja-93

Hohh.. Menkat olleet epäsäännölliset siitä asti kun alkoi 14v, joskus 2-4 ilman, ja yhtäkkiä vuoden, otin terolutkuurin eikä auttanut, meni toinen vuosi ja otin uudestaan. Silloin sain parhaan joululahjan ikinä: MENKAT! Eli siis viime jouluna, sen jälkeen tullut joka kk. Tapasin miesystäväni helmikuussa. Nytten kummiskin mietin olenko raskaana vai en (toivosin) mutta kun tuntuu että kaikkiin raskausoireisiin ( nyt siis minun kohdalla) löytyy looginen selitys. Esim känkkäily, noh, muutenkin mielialat vaihtelevat aika ajoin muutenkin, eli normaalia minun kohdallani. Alavatsa kivut vähän koska vaan, muttei pahat, pahimmat menkkojen aikana. Pienen pientä päänsärkyä lähes joka päivä viikon aikana. Ja rintakivut! Rintakipua tämän vuoden aikana muutenkin enemmän kuin ennen, ei siis pelkästään ennen menkkoja vaan myös jälkeen, nyt koko kk ollut kipeät, ehkä mastopaattiset rinnat? Tein testin eilen (halusin ja en halunnut tehdä sitä) ja näytti negaa, en pystynyt katsomaan sitä tikkua, mieheni piti sitä varmasti vielä viisi min kädessä että josko olisi näyttänyt toista.. Juuri nytten en muista kaikkia ns oireita, mutta itkunitkunitkua on ollut.;/ saattaa olla että tein testin liian aikasin tai sitten kaikki tämä on pelkkää placeboa. Vauvakuume, ehkä toivon liikaa. Osaako kukaan samaistua? 😞 ( ei tarkotus kuullostaa negatiiviselta mutta kyllä tämä vetää alas), mietinkö vai stressaanko liikaa? Ohhoh jopas meni kirjan pituiseksi tekstiksi..x)

0

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
        Kauhava
        197
        6861
      2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
        Ikävä
        159
        2026
      3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
        Ikävä
        113
        1678
      4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
        Ikävä
        51
        1380
      5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
        Ikävä
        55
        1228
      6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
        Kauhava
        50
        1098
      7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
        Ikävä
        100
        1064
      8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
        Kouvola
        6
        977
      9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
        Maailman menoa
        251
        944
      10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
        Ikävä
        41
        919
      Aihe