Missä päin pohjoista löytyy hillaa?
Hillasato?
4
383
Vastaukset
- ei_kande_kerata
Lähinnä toreilta ja suurimpien P-paikkojen reunoilta. Suolla on ollut huonommin.
- Voipyhäsylvi
Voi hyvänen aika, ei tällaisia asioita julkisesti kerrota kenellekkään! Ne ovat perhe/yksityisiä salaisuuksia. Välttämättä sukulaisillekkaan ei kerrota!
- XM-Hannu
Kerrotaan julkisesti: Lähes kaikilta pohjoisen soilta Ranualta Sodankylään, Kuusamosta Muonioon hillaa löytyy, jostain paremmin, jostain vähemmän. Lemmenjoella hillat eivät vielä olleet kypsiä, paitsi ehkä jossain etelärinteillä.
- venttiili76
ainakin Ranualla on vasta näillämain tullut eli oli vähän myöhässä hilla sato on laadukasta ja suht runsasta ja kypsyy tasasesti pitkin syksyä, myös muita marjoja tulee ihan hyvin. Tervetuloa Suota riittää ja on hyvää hyötyliikuntaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043