Huomenna aikaisin jos herään, meen ekaa kertaa tänä vuonna uimaan. Ehkä kokeilen pilkkimistä samalla. Lähden siis aikaisin liikkeelle (ei porukkaa) ja koska ilman ja veden pitäisi olla lämmintä. Ei sadetta ja hyvin vähän sinilevää ai houp.
Ennen synttäreitä ajattelin jos oikeesti lähtis vaan vähän vaeltelee. Ekaks onnibussilla halvalla itäiseen Suomeen. Sieltä sitten vaeltelee tai jos ei jaksa liikkuu niin onnibussilla eteenpäin mutta mahdollisimman halvalla. Koli, Pielinen, sieltä sitten takas länteen Uuden valamon kautta etelään.
Samalla tutustuisin uusiin paikkakuntiin josko tulevaisuuteni ois siellä. Täällä etelän betonihelvetissä se ei ainakaan ole.
Synttäreitä en aio viettää. Muistuttaa vaan kuinka pitkälle oon elämässä päässyt. Joisin vaan lähibaarissa. Ai niin yhdelle oon velkaa.
Loppukesän rutistukset
1
93
Vastaukset
- MikäsSiinä
Hyvä idea, hyvää matkaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184