Maailman laajin kuollut alue 60 000 km2 sijaitsee Itämerellä. Suurin saastuttaja on maatalous.
Hulluuksien huippu on, että lannoitteet, ojitukset ja muut saastuttamisen välineet kustannetaan Suomessa tukiaisina valtion varoista.
http://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005311802.html
Maaliman laajin kuollut alue; maatalouden saavutus
22
297
Vastaukset
- näääiiirn
Ennätyssuuri hapeton alue aiheuttaa merieläinten massakuolemia Meksikonlahdella – maailman laajin kuollut vyöhyke löytyy ihan läheltämme
Yhdysvalloissa ympäristöjärjestö syyttää pahentuneesta tilanteesta lihateollisuutta, sillä eläinten lannan ja rehupeltojen lannoitteiden ylimääräiset ravinteet valuvat pelloilta vesistöihin, jotka virtaavat isompia jokia pitkin Meksikonlahteen.
Hesalaiset paskoo jo jenkkienki rannat.- HulvatonTuki
Jenkkien paska Mexikon lahdella on pientä verrattuna mtk-kepun tukiaisilla tuottamaan paskaan Itämerellä.
Tukiaiset tuhoavat sekä talouden että luonnon. - jopapaniikiss
Kuu-ukkelit saastuttaa.
- No--
Eikös tuo Tyson Foods touhu ole juuri sitä Jopan kaipaamaa tehomaatalouta parhaimiillaan ?
Sehän tukehtuu paskaansa kuin Pietarin kanalat :) - NÄÄIIRNDEMUHU
Demareitten suurin törsä vinkuu maastullissa,,
jopaluikkiputkehen
2.8.2017 5:44
Jättäkie KAASUPUTKI, antakie olla ULOKONA PAKOTTEISTA, aah,ahhh ei me pärjjjä muute ku nuolemall attehen vuoksrihin ryssähä,,, aah aah,,,,,
Maatalous kärsii pakotteista ja DEMU PÖÖ pelle ulisehen ko kaasuputki suljetahan rahat lopruhus, jos laitretahan samall viivrall,,,
- juurisyy
Maatalous on ympäristöongelma globaalilla tasolla, Itämeren ympärysvaltioiden alue ei ole mikään poikkeus tässä suhteessa. Ihmiskunnan ruokkimisen tarvitaan valtava osa maapallon pinta-alasta, ja tuo alue on riistetty pois luonnontilasta ja otettu tehotuotannon käyttöön. Tottakai tällainen massiivinen toiminta rasittaa luontoa.
- hippivauhtia
Tapa ittes ei tarvitse takias maailman tuhoutua.
- Jiiihaaaaa
Suomen on lopetettava kaikki maataloustuotanto, että Puola saa jatkaa itämeren saastuttamista
- maatalouselättää100pros
Maailma on laajin elävä alue; maatalouden saavutus!!
- ppppppppppppxz
Likastahan se on muutenkin tukijussin kämpillä, vaikka morsiota etittäessä deittiohjelmassa yritetään näyttää ihmisiltä. Kuulin yhdeltä jämptiltä, että Kuhmossa vaihdetaan kalsarit kerran viikkoon.
- tdmgayfantasy
Jopa kiimoissahan.
- Äyhgrrrrrr
"Maaseudulla varttuneet lapset ovat tutkitusti terveempiä kuin kaupungeissa kasvaneet. Altistuminen kasvien siitepölylle, luonnon mikrobeille ja eläimille suojaa allergioilta, astmalta sekä suolisto- ja tulehdussairauksilta läpi elämän.
Tulokseen päästiin tutkimuksessa, jota veti akatemiaprofessori Ilkka Hanski Helsingin yliopiston biotieteiden laitokselta..'
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ympäristö/maalla-kasvaa-terveempiä-lapsia-kuin-kaupungeissa-1.26728
"Turun yliopiston kyselytutkimuksen mukaan ihmiset ovat onnellisempia maalla kuin kaupungissa.."
https://yle.fi/tekstitv/arkisto/kalenteri/maalla_asuu_onnellisempaa_vakea_8150.html - Mies-maallta
Tuo on aivan totta. Niin on suuri kateus arskalla jopalla maalla-asuvia kohtaan.
Säälin saa lahjaksi, kateus pitää ansaita. - Homosapiensssssssss
Noin kuusi miljardia eläävää ihmistä maapallolla, maatalouden saavusv.
Hyvä vai paha, vaikea sanoa.- Minä_Vaan_Kysyn
Pitääkö PASKANTAA omaan kippoon?
- Vaihtoehtoja
Ei jos on muita vaihtoehtoja.
Kertokaa vaihtoehdoista.- LuomuaKehiin
Lopetetaan älytön tehotuotanto!
- Ketkä--
Laihduttaa vapaaehtoisesti ?
- K-Kauppa
Maatalous lopetettava, ruokaa saa kaupasta!!
- Turhamaatalous
Eikä tarvitse edes kauppa kun tilaa kotiintuontipalvelusta tai syö ravintolassa..
Ruoka tehdään ravintolan ruoan valmistuskoneella. - MyrkkyäLuontoonTalouteen
Tukiaiset tappavat.
- KAUPUNKILAISTENSAAVUTUS
ENNÄTYS SUURI KUOLEMANAIHEUTTAJA SIJAITSEE SAKSASSA
SUOMALAISET KIMPASSA HÄNEN KANSSAAN-HELSINKIÄ SUOJELLAAN HÄNEN AVULLAAN
Adolf Hitlerin valtaannoususta on tänä vuonna tullut kuluneeksi 80 vuotta. Kansallissosialistien eli natsien valtakausi päättyi toiseen maailmansotaan, joka aiheutti yli 60 miljoonan ihmisen kuoleman ja on tuhoisin maailmassa koskaan käyty sota.
KAUPUNKILAISTEN TOIMISTA ON EPÄILTY JOPA NÄIN
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000440652.html
Brittikirjailijat Gerard Williams ja Simon Dunstan esittelevät uudessa kirjassaan huikean väitteen natsijohtaja Adolf Hitlerin kohtalosta.
Williamsin ja Dunstanin mukaan Hitler ja hänen vaimonsa Eva Braun eivät tehneetkään itsemurhaa Valtakunnankanslian bunkkerissa Berliinissä 30.4.1945 vaan he onnistuivat pakenemaan fasistiseen Argentiinaan.
Williams kertoo useiden todisteiden osoittavan, että Hitler, kahden Etelä-Amerikassa syntyneen tyttären isä, kuoli vasta vuonna 1962.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569