onnellisen?????
Mikä tekisi sinusta
31
953
Vastaukset
- einäyeikuulu
Että saisi kunnon ukkosen tänne kaakkoon
- hänvainMmielessäin
Se olisi hienoa, ei ole vielä tänä kesänä kunnon ukkosta ollutkaan kaakossa. En panisi pahakseni,jos saisin seuraa yhdestä miehestä. Voisimme katsella salamointia yhdessä.
- Tilanteessani
Hän. Tarvitsisin häntä juuri nyt niin paljon mutta hän vain pelleilee ja sellaisena hänestä on enemmän haittaa kuin hyötyä...
- Tuskinmullekuitenkaan
Halihalihali, halaatko takaisin?
- Jokuvaanjostain
Kohtaaminen hänen kanssaan.
- ensimmäineneimahdollista
Vapaus kaikista mahdollisista kivireistä, tietysti hyvä terveys ja mahdollisuus toteuttaa unelmiaan.
- ennenkaikkea
Terveys ja Hän.
- olisinonnellinenJmies
Jos se nainen viimeinkin uskaltaisi puhua ja avautua hiukan mulle. Tai vaikka kirjoittaa pienen viestin, hei mitä sulle J... kuuluu?
- senkuntietäis
mielummin vois kysyä että kuka tekis...
- EiPassiivistaUlkoistusta
Jollet sinä itse, niin kuka sitten?
Vain ja ainoastaan yksi J mies siihen kykenee,
Kaikki muu on turhaa,,,- eikäkesäkoskaantullut
Vain ja ainoastaan yksi K nainen siihen pystyy, vaikka hylkäsi
eikäkesäkoskaantullut kirjoitti:
Kysy häneltä syy miksi hylkäsi.
Missä päin tuo arvoituksellinen nainen asustaaeikäkesäkoskaantullut kirjoitti:
Unohdin. hyvää yötä ja kivoja unia ;).
- tuntematonJ
Hyvää yötä rakas, sinua ainiaan kaipaava,
- Taasnähtii
Herrasmies muistas ainakin tämän yhden kerran vuodessa avata ovii daamilleen sekä auttas päällystakin kanssa ;)
- haavettavain
Vuosien yksinäisyyden (sinkkuuden) olon jälkeen olisi onnea saada rinnalle kiva mies,ystävä,elämänkumppani ❤
- olenjoonnellinen
Mä olen jo ihan onnellinen. Tietysti olisi mahtavaa, jos rinnallani olisi mies, mutta ei ketään voi rinnalleen pakottaa.
- Hihittelijäcittarista
Vittu että halveksin ihmisiä, niitä alhaisia pikkusieluisia itserakkaita paskoja. Vievät ilon elämästä ne epäluotettavat selän takana pelaavat paskiaiset. En anna niille enää mitään.
- tasaistamenoa
Menee se näinkin, en ole onnetonkaan.
- saahansitätoivoa
No jos alkuun pääsis edes sen miehen viereen, ihan lähelle.
- Yksinkertaista
Mies tulee, ottaa minut mukaan ja menee oma kulta kainalossa. Mutta ei...
- raha.ratkasee
10 miljoonaa euroa puhtaana käteen. Ei olis köyhä eikä kipee sen jälkeen! Ei siinä yhdet pakitkaan paljon tuntuis :D
- RahaTekisiOnnelliseksi
Näin juuri! 👀
- Ikävä_suA
Juuri nyt hänen ihanan miehen läheisyys.
Elämän perusasiat kunnossa. - Suosittelenmuillekin
Pitää kiinni lupauksesta pysytellä pois palstalta seuraava vuosi. Löin itseasiassa vetoa asiasta, joten kirpaisee jo rahojenkin puolesta jos häviän. Tämän illan olen vielä klo 24 asti ja sitten alkaa pitkä ja odotettu toipuminen harhoista. Tulee kummasti aikaa muuhun ja mieli paranee.
Ensimmäisenä parannan lähisuhteeni rakkaaseen.- samatajatukset
Mahtava homma!
- Omatupaja
Rakas mies. Ei ole paljon vaadittu mutta ei vaan onnistu.
- HaarAkka
Iso peenish saisi minut onnelliseksi.🤸♀️
- Omavalta
Liian iso tekee kipeää. Kokemusta on. Sopiva on paras.
- mietteenimun
S -neiti. Hän se on..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082