Mikä tekisi sinusta

Gsallup

onnellisen?????

31

994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • einäyeikuulu

      Että saisi kunnon ukkosen tänne kaakkoon

      • hänvainMmielessäin

        Se olisi hienoa, ei ole vielä tänä kesänä kunnon ukkosta ollutkaan kaakossa. En panisi pahakseni,jos saisin seuraa yhdestä miehestä. Voisimme katsella salamointia yhdessä.


    • Tilanteessani

      Hän. Tarvitsisin häntä juuri nyt niin paljon mutta hän vain pelleilee ja sellaisena hänestä on enemmän haittaa kuin hyötyä...

      • Tuskinmullekuitenkaan

        Halihalihali, halaatko takaisin?


    • Jokuvaanjostain

      Kohtaaminen hänen kanssaan.

    • ensimmäineneimahdollista

      Vapaus kaikista mahdollisista kivireistä, tietysti hyvä terveys ja mahdollisuus toteuttaa unelmiaan.

    • ennenkaikkea

      Terveys ja Hän.

    • olisinonnellinenJmies

      Jos se nainen viimeinkin uskaltaisi puhua ja avautua hiukan mulle. Tai vaikka kirjoittaa pienen viestin, hei mitä sulle J... kuuluu?

    • senkuntietäis

      mielummin vois kysyä että kuka tekis...

      • EiPassiivistaUlkoistusta

        Jollet sinä itse, niin kuka sitten?


    • Vain ja ainoastaan yksi J mies siihen kykenee,
      Kaikki muu on turhaa,,,

      • eikäkesäkoskaantullut

        Vain ja ainoastaan yksi K nainen siihen pystyy, vaikka hylkäsi


      • eikäkesäkoskaantullut kirjoitti:

        Vain ja ainoastaan yksi K nainen siihen pystyy, vaikka hylkäsi

        Kysy häneltä syy miksi hylkäsi.
        Missä päin tuo arvoituksellinen nainen asustaa


      • eikäkesäkoskaantullut kirjoitti:

        Vain ja ainoastaan yksi K nainen siihen pystyy, vaikka hylkäsi

        Unohdin. hyvää yötä ja kivoja unia ;).


      • tuntematonJ

        Hyvää yötä rakas, sinua ainiaan kaipaava,


    • Taasnähtii

      Herrasmies muistas ainakin tämän yhden kerran vuodessa avata ovii daamilleen sekä auttas päällystakin kanssa ;)

    • haavettavain

      Vuosien yksinäisyyden (sinkkuuden) olon jälkeen olisi onnea saada rinnalle kiva mies,ystävä,elämänkumppani ❤

    • olenjoonnellinen

      Mä olen jo ihan onnellinen. Tietysti olisi mahtavaa, jos rinnallani olisi mies, mutta ei ketään voi rinnalleen pakottaa.

    • Hihittelijäcittarista

      Vittu että halveksin ihmisiä, niitä alhaisia pikkusieluisia itserakkaita paskoja. Vievät ilon elämästä ne epäluotettavat selän takana pelaavat paskiaiset. En anna niille enää mitään.

    • tasaistamenoa

      Menee se näinkin, en ole onnetonkaan.

    • saahansitätoivoa

      No jos alkuun pääsis edes sen miehen viereen, ihan lähelle.

    • Yksinkertaista

      Mies tulee, ottaa minut mukaan ja menee oma kulta kainalossa. Mutta ei...

    • raha.ratkasee

      10 miljoonaa euroa puhtaana käteen. Ei olis köyhä eikä kipee sen jälkeen! Ei siinä yhdet pakitkaan paljon tuntuis :D

      • RahaTekisiOnnelliseksi

        Näin juuri! 👀


    • Ikävä_suA

      Juuri nyt hänen ihanan miehen läheisyys.
      Elämän perusasiat kunnossa.

    • Suosittelenmuillekin

      Pitää kiinni lupauksesta pysytellä pois palstalta seuraava vuosi. Löin itseasiassa vetoa asiasta, joten kirpaisee jo rahojenkin puolesta jos häviän. Tämän illan olen vielä klo 24 asti ja sitten alkaa pitkä ja odotettu toipuminen harhoista. Tulee kummasti aikaa muuhun ja mieli paranee.
      Ensimmäisenä parannan lähisuhteeni rakkaaseen.

      • samatajatukset

        Mahtava homma!


    • Omatupaja

      Rakas mies. Ei ole paljon vaadittu mutta ei vaan onnistu.

    • HaarAkka

      Iso peenish saisi minut onnelliseksi.🤸‍♀️

    • Omavalta

      Liian iso tekee kipeää. Kokemusta on. Sopiva on paras.

    • mietteenimun

      S -neiti. Hän se on..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe