Meinasin kirjoittaa, että ootko säkin seonnut, mutta sitten, en tiedä oletko täällä, ja muutenkin voisit luulla että oikeasti tarkoitan.
Onko kaikki hyvin?
31
909
Vastaukset
- kaivatulle
Oon nyt yksin kun kerrankin voin..
Harvoin rauhaa mihinkään...mustasukkia ympärillä...
Vituttaa luopua tärkeästä.Ei voi muutakaan.- Tulinlukemaan
Kenestä tärkeästä, minusta?
- kaivatulle
Niin hänestä.
Kellehän sinä kirjoitit?
Jos taas joku vittuilee kun vastasin.
Kohta nukun..
- mocahontas
Onko meidän pakko luopua toisistamme. Rakkaus on tärkeintå.
- kaivatulle
Rakkaudesta häneen en luovu koskaan.
Se säilyy ja pysyy.
Tässä elämäntilanteessa en voi enempää.
Rakkautta
<3 - mielenkiintoista1
kaivatulle kirjoitti:
Rakkaudesta häneen en luovu koskaan.
Se säilyy ja pysyy.
Tässä elämäntilanteessa en voi enempää.
Rakkautta
<3Kukahan nyt sitten tuli jätetyksi.
Ja voiko montaa ihmistä rakastaa samanaikaisesti "helvetin paljon"? - Näinesim
mielenkiintoista1 kirjoitti:
Kukahan nyt sitten tuli jätetyksi.
Ja voiko montaa ihmistä rakastaa samanaikaisesti "helvetin paljon"?Niitähän nämä tilanteet ovat, on perhe jota rakastaa ja sitten on se ulkopuolinen.
Enkä esiinny tällä palstalla millään muulla rekisteröidyllä nimimerkillä
kuin oheisella.- Teilläeitod.oohyvin
Täällä te yöt mesotte tuntemattomien kanssa joita kutsutte " rakkaaksenne " ja kun niin tekee niin asiat ei todellakaan oo hyvin, ei alottajalla eikä vastaajilla. kuinka ette sitä ite ymmärrä.
- Saasnynähäkuikäy
>;>) Mona Lisan Hymy ei petä! Niin viehkeä, viekas ja "petollinen" ;)
- Hänelle_
Kaikki on hyvin.
Asiat selkiytyy hiljalleen ja ymmärrys kertoo että on turha jatkaa enempää.
On paljon mistä en tiedä tarkoititko oikeasti vai et.
Ainoa minkä tiedän on se että yhteys minuun ei ollut ykköstavoitteesi.
Osoitat sen joka päivä.
Siksi.- mocahontas
jos olet hän..niin ihan kaikkien muiden takia...uhrauduin ...jos meiät on tarkoitettu me tullaan vielä olee..
- Saaseotakki
Mistä se nyt yhtäkkiä on esiin tullut? Jos liittyy palstaan, niin täällähän erehtyy koko ajan.
- NoJosEnNauruunKuole
Minä ainakin olen seonnut! :) Siitä ihan rinta rottingilla! ;D
Ajattelin kirjoittaa kirjan. Mielessäni omaelämäkerta. Ajatus vaan on yhden miehen takia alkanut viilettää siihen malliin, että alkuperäinen luonnos jouti heittää olan yli roskikseen ja otin ihan uudenlaisen näköalan tapahtumiin. Alkuperäinen olisi ollut liian raskas koetus myös lukijalle, joten uuden otteen takia kirjastani tulisikkin kaikkia tunnenystyröitä hipelöivä teos, jossa ratkiriemukas ilo ja pohjaton suru, sekä mustissa vesissä lilluminen virtailisivat yhtä ja samaa uomaa. :D :'(' :) :l /' ;) :/
Lukija siis joutuisi itse päättämään lukiko trillerin, rikosromaanin, satukirjan, Raamatun, tietokirjan, hömppäpokkarin, rikostutkinta pöytäkirjan, vai ties minkä ennennäkemättömän. Näköalaa vaihtamalla olisi aina kuin uusi kirja hyppysissä. >;>)
Kyllä suosittelen ihan jokaiselle edes kerran elämässään "sekoamaan" :D
Suosittelen! Uotinenkin sanoisi "ei huono" :D- NoJosEnNauruunKuole
Piti ihan asiakseen tulla korjaamaan, kun naurua pidätellynyön jälkeen kirjoitin epähuomiossa kirjoittavani Raamatun. Se oli vahinko! Sehän on jo kirjoitettu ja tarkoitin hengellinen :)
- terveisettöistä
Ihana kun kirjoitat!Kirjoittaminen kannattaa aina.Se tuo iloa itselle,puhdistaa,antaa tunteille ja ajatuksille tilaa ja sanallisen muodon....
Raamattukin meinas mennä uusiksi samalla kertaa....:)
Mikä ettei?!
Onnea matkaan! - NoJosEnNauruunKuole
terveisettöistä kirjoitti:
Ihana kun kirjoitat!Kirjoittaminen kannattaa aina.Se tuo iloa itselle,puhdistaa,antaa tunteille ja ajatuksille tilaa ja sanallisen muodon....
Raamattukin meinas mennä uusiksi samalla kertaa....:)
Mikä ettei?!
Onnea matkaan!Kukahan mahdat olla? Luitko siis sen ""ihan oikean "kirja" versioni""? >;>)
- Lieneejokseenkin
Retorinen kysymys.
- edelleen_höpsähtänyt
Myönnän olevani....
- mokaavahontas
Ruskea Tunkki yäkk...
- Päällisinpuolin
Kaikki on hyvin, mutta sisällä on kova kaipaus yhtä miestä kohtaan.
Enhän mä nyt seonnu ole.
Miksi olisin?- Sekavaaon
Onkos joku väittånyt sellaista? ☺
- JulmaNainen
Kaikki on ihan helvetin hyvin. Ei mitään vikaa missään. 😁
- Mitensulla
Oikeasti menee?
- ihmetystäpukkaa
Mitensulla kirjoitti:
Oikeasti menee?
eiks teillä oo oikeita tuntemianne ihmisiä keltä kysellä miten oikeesti menee kuin tuntematon akka nettipalstalta?
- JulmaNainen
Mitensulla kirjoitti:
Oikeasti menee?
Shhh. Hys nyt. 😁
🤕
- hauskikyssärisille
kun pelkkää paskaa kaasit sen niskaan ja herjoja.
- Naiselta
Kaikki menee oikeaan suuntaan. En pelkää sinua mies enää niin paljoa.
- Politicalcorrectness
Sanoisin että olen välillä sekaisin kun seinäkello mutta se taitaa olla loukkaus seinäkelloja kohtaan.
- Ikävä_sinuA
Voi tätä läheisyyden kaipuuta..💋
Näistä tunteista voi mennäkkin vähän sekaisin..💓
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483