Onko kaikki hyvin?

Tulinlukemaan

Meinasin kirjoittaa, että ootko säkin seonnut, mutta sitten, en tiedä oletko täällä, ja muutenkin voisit luulla että oikeasti tarkoitan.

31

909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaivatulle

      Oon nyt yksin kun kerrankin voin..
      Harvoin rauhaa mihinkään...mustasukkia ympärillä...
      Vituttaa luopua tärkeästä.Ei voi muutakaan.

      • Tulinlukemaan

        Kenestä tärkeästä, minusta?


      • kaivatulle

        Niin hänestä.
        Kellehän sinä kirjoitit?
        Jos taas joku vittuilee kun vastasin.
        Kohta nukun..


    • mocahontas

      Onko meidän pakko luopua toisistamme. Rakkaus on tärkeintå.

      • kaivatulle

        Rakkaudesta häneen en luovu koskaan.
        Se säilyy ja pysyy.
        Tässä elämäntilanteessa en voi enempää.
        Rakkautta
        <3


      • mielenkiintoista1
        kaivatulle kirjoitti:

        Rakkaudesta häneen en luovu koskaan.
        Se säilyy ja pysyy.
        Tässä elämäntilanteessa en voi enempää.
        Rakkautta
        <3

        Kukahan nyt sitten tuli jätetyksi.
        Ja voiko montaa ihmistä rakastaa samanaikaisesti "helvetin paljon"?


      • Näinesim
        mielenkiintoista1 kirjoitti:

        Kukahan nyt sitten tuli jätetyksi.
        Ja voiko montaa ihmistä rakastaa samanaikaisesti "helvetin paljon"?

        Niitähän nämä tilanteet ovat, on perhe jota rakastaa ja sitten on se ulkopuolinen.


    • Enkä esiinny tällä palstalla millään muulla rekisteröidyllä nimimerkillä
      kuin oheisella.

    • Teilläeitod.oohyvin

      Täällä te yöt mesotte tuntemattomien kanssa joita kutsutte " rakkaaksenne " ja kun niin tekee niin asiat ei todellakaan oo hyvin, ei alottajalla eikä vastaajilla. kuinka ette sitä ite ymmärrä.

      • Saasnynähäkuikäy

        >;>) Mona Lisan Hymy ei petä! Niin viehkeä, viekas ja "petollinen" ;)


    • Hänelle_

      Kaikki on hyvin.
      Asiat selkiytyy hiljalleen ja ymmärrys kertoo että on turha jatkaa enempää.
      On paljon mistä en tiedä tarkoititko oikeasti vai et.
      Ainoa minkä tiedän on se että yhteys minuun ei ollut ykköstavoitteesi.
      Osoitat sen joka päivä.
      Siksi.

      • mocahontas

        jos olet hän..niin ihan kaikkien muiden takia...uhrauduin ...jos meiät on tarkoitettu me tullaan vielä olee..


      • Saaseotakki

        Mistä se nyt yhtäkkiä on esiin tullut? Jos liittyy palstaan, niin täällähän erehtyy koko ajan.


    • NoJosEnNauruunKuole

      Minä ainakin olen seonnut! :) Siitä ihan rinta rottingilla! ;D

      Ajattelin kirjoittaa kirjan. Mielessäni omaelämäkerta. Ajatus vaan on yhden miehen takia alkanut viilettää siihen malliin, että alkuperäinen luonnos jouti heittää olan yli roskikseen ja otin ihan uudenlaisen näköalan tapahtumiin. Alkuperäinen olisi ollut liian raskas koetus myös lukijalle, joten uuden otteen takia kirjastani tulisikkin kaikkia tunnenystyröitä hipelöivä teos, jossa ratkiriemukas ilo ja pohjaton suru, sekä mustissa vesissä lilluminen virtailisivat yhtä ja samaa uomaa. :D :'(' :) :l /' ;) :/
      Lukija siis joutuisi itse päättämään lukiko trillerin, rikosromaanin, satukirjan, Raamatun, tietokirjan, hömppäpokkarin, rikostutkinta pöytäkirjan, vai ties minkä ennennäkemättömän. Näköalaa vaihtamalla olisi aina kuin uusi kirja hyppysissä. >;>)

      Kyllä suosittelen ihan jokaiselle edes kerran elämässään "sekoamaan" :D

      Suosittelen! Uotinenkin sanoisi "ei huono" :D

      • NoJosEnNauruunKuole

        Piti ihan asiakseen tulla korjaamaan, kun naurua pidätellynyön jälkeen kirjoitin epähuomiossa kirjoittavani Raamatun. Se oli vahinko! Sehän on jo kirjoitettu ja tarkoitin hengellinen :)


      • terveisettöistä

        Ihana kun kirjoitat!Kirjoittaminen kannattaa aina.Se tuo iloa itselle,puhdistaa,antaa tunteille ja ajatuksille tilaa ja sanallisen muodon....
        Raamattukin meinas mennä uusiksi samalla kertaa....:)
        Mikä ettei?!
        Onnea matkaan!


      • NoJosEnNauruunKuole
        terveisettöistä kirjoitti:

        Ihana kun kirjoitat!Kirjoittaminen kannattaa aina.Se tuo iloa itselle,puhdistaa,antaa tunteille ja ajatuksille tilaa ja sanallisen muodon....
        Raamattukin meinas mennä uusiksi samalla kertaa....:)
        Mikä ettei?!
        Onnea matkaan!

        Kukahan mahdat olla? Luitko siis sen ""ihan oikean "kirja" versioni""? >;>)


    • Lieneejokseenkin

      Retorinen kysymys.

    • edelleen_höpsähtänyt

      Myönnän olevani....

    • mokaavahontas

      Ruskea Tunkki yäkk...

    • Päällisinpuolin

      Kaikki on hyvin, mutta sisällä on kova kaipaus yhtä miestä kohtaan.

    • Enhän mä nyt seonnu ole.
      Miksi olisin?

      • Sekavaaon

        Onkos joku väittånyt sellaista? ☺


    • JulmaNainen

      Kaikki on ihan helvetin hyvin. Ei mitään vikaa missään. 😁

      • Mitensulla

        Oikeasti menee?


      • ihmetystäpukkaa
        Mitensulla kirjoitti:

        Oikeasti menee?

        eiks teillä oo oikeita tuntemianne ihmisiä keltä kysellä miten oikeesti menee kuin tuntematon akka nettipalstalta?


      • JulmaNainen
        Mitensulla kirjoitti:

        Oikeasti menee?

        Shhh. Hys nyt. 😁
        🤕


    • hauskikyssärisille

      kun pelkkää paskaa kaasit sen niskaan ja herjoja.

    • Naiselta

      Kaikki menee oikeaan suuntaan. En pelkää sinua mies enää niin paljoa.

    • Politicalcorrectness

      Sanoisin että olen välillä sekaisin kun seinäkello mutta se taitaa olla loukkaus seinäkelloja kohtaan.

    • Ikävä_sinuA

      Voi tätä läheisyyden kaipuuta..💋
      Näistä tunteista voi mennäkkin vähän sekaisin..💓

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe