Hartola - outoa uutisointia

Ostoksilla8654

Rikoskomisarion kommentista:

"Kukaan ei loukkaantunut uhkailun aikana, mutta moni koki tapahtumat järkyttäviksi"

Minua ainakin ihmetyttää sanavalinta "moni koki..."
Eivätkö siis kaikki uhkailun kohteeksi tai sitä todistamassa olleet henkilöt kokeneet tilannetta uhkaavaksi?

Ja jos ei, niin mitä tuosta voidaan päätellä?
Miettikääpä itse.
Niinpä!

2

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IhmetellenVain

Enpä osaa arvioida, mitä yrität tällä avauksellasi vihjailla. Poliisin mielestä kaikki eivät kokeneet tilannetta järkyttäväksi, sinä käännät sen niin, etteivät kaikki kokeneet uhkaavaksi?

Joka tapauksessa, sodissakin toiset traumatisoituvat, toiset eivät. Kuolemanpelko on ihmisessä normaali ja terve ominaisuus, jos sille on aihetta. Traumatisoituminen on enemmän henkilökohtainen ominaisuus. Tokihan voi olla niinkin, etteivät kaikki tätä tyyppiä tuntevat osanneet edes pelätä mitään. Se, että henkilöä epäillään tapon yrityksestä, antaa kyllä kenelle tahansa aidon syyn pelätä jatkossa.

• jdfgjd

Tänään poliisi päättää kyseisen henkilön vangitsemisesta tai vapauttamisesta. Ei ole vielä tullut uutisia onko hänet päästetty vapaalle jalalle vai vieläkö on poliisin suojissa. Olisi "mukava" tietää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      133
      4919
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3336
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      113
      2664
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2278
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      261
      1781
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      47
      1719
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1577
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1526
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1510
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1221
    Aihe