Gallub - Onko karvojen ajelu väärin?

Gallubkyzely

1) Ei, ajelen päivittäin
2) Ei, ajelen vikkottain
3) EOS
4) Kyllä, ajelen vain satunnaisesti "vahingossa"
5) Kyllä en ajele

43

2718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Porzellän

2) Ei, ajelen vikkottain

• Säästäväisyydenkannalla

Tulee hiivasieni heti jos ajelee pimpparallaan haituvat vex

• Siisteyskunniaan

Eikä tuu mitään hiivaa, vähän voi kutia mutta paljon siistimpää on ajeltuna. Jos karvaa on oltava niin korkeintaan pieni "kiitorata".

• Kylläpähänvua

Ajelen yleensä töihin ja takaisin

• Ikiposlari

1) Ei, ajelen päivittäin

• awesrdtfghjfds

Sheivaamisesta joutuu helvettiin!

• Poslariontosiseksy

2) Ei, ajelen viikkottain

• EllaExhibitionisti

Lähes päivittäin ajelen nykyisin. Pari vuotta sitten ystäväni toi Ibizalta tuliaisiksi niin pikkuruisen string bikinin, että ajelin itseni posliiniksi voidakseni käyttää sitä rannalla. Huomasin silloin olevani melkomoinen exhibitionisti, koska kiihotuin tavattomasti laittaessani tuon tuskin peukalonlevyisen kangassuikaleen ylleni rannalle.
      Tänä kesänä ei juurikaan rantsusäitä ole ollut, joten syyskuuksi onkin varattuna reissu Kanarialle. Ja entistä pienemmät stringit tietysti mukaan. Kiihoittaa jo ajatuskin siitä, että saan näytellä itseäni yleisellä rannalla pelkkään naruun pukeutuneena... Kerranhan täällä eletään.

• N83AvoinSuhde

Ajelen joka toinen päivä, keskelle jätän kiitoradan.

• Karuzelli

4) Kyllä, ajelen vain satunnaisesti "vahingossa"

• Luonnonkukainenonpest

5) Kyllä en ajele

• Eimyötiiijetä

3) EOS

• Rimmeri

Ajelen koirankarvatrimmerillä, sopii loistavasti eikä satu juuri ollenkaan vakinaan.

• Poslarionpest

Miten ajelet häppärihuulien läheisyydessä rimmerillä, myötäkarvaan vai vastakarvaan? Itse yritin isäukon vanhalla parranajokoneella mutten mitenkään tahtonut saada kunnon poslaria aikaiseksi.

• Äläaja

Älä ajele pimpparauran karvoja turhaan, hyvät tuoksut jäävät karvojen kanssa pois ja kukas sitten haluaa nuuskutella? Vastaus: Ei kukaan!

• Posliinipoika

2.viikottain

• Eiposlari

Älä ajele, kundilla lerpahti kun näki posliinini

• Alastonnudisti

Ei ajelen päivittäin

• En itse ajele. Jokainen saa puolestani itse päättää ajaako vai ei.

• Kikkeliskok

Siistin. Ei karvaton eikä karvahattu jalkovälissä, vaan sellainen siistin lyhyeksi leikattu.

• Poslarim

Kerran viikossa kaikki pois.

• AjeltuNainen

En itse ajele.
      Mieheni ja hänen kaverinsa saavat ajaa ennen kuin saavat naida.

• 070

2) viikoittain

• Taiteellisuus

Hennalla maalattu porsliini on suorastaa kutsu kauneuteen, hienompaa ei voi haarovälissä kantaa.

• Paljasposlari

2. kerran viikossa kaikki pois

• Terveyskansalle

Uskon naisten henkilökohtaisesti hykiekiniaan , eli naisten on pestävä pimppa rautansa suoritettujen aktien jäljiltä

• 1) päivittäin milteen sheivaan. Kaikki pois. Mies tykkää ;)

• Toinenkivaihtoehto

6) ajattelen ajamista (eli porzelläänin tekemistä) päivittäin ja se on fantasiani.

• Ei se väärin ole mutta en ajele

• rekoli

Ei, ajelen aamuisin !

• Ei ole väärin. Kevät-syksyn pidän ajeltuna, talvemmalla annan kasvaa. Tai joskus silloinkin ajelen melkein kaiken, jätän vain kiitoradan.

• Yleensä ajelen kaiken tai ainakin kiitoradaksi, jos en ihan kaikkea aja. Riippuu hieman siitä että millainen fiilis nyt sattuu olemaan.

• Naaras46

4) Kyllä, ajelen vain satunnaisesti "vahingossa". Tämä on minulla vähän tämmöinen tuhma leikki. Mieheni ei pidä kun ajelen karvani pois mutta nuoremmat komeat työkaverit tykkäävät kovasti. Ja kukapa ei haluaisi olla haluttava ja saada kunnolla kyrpää pikkujouluissa!

• Nenivouh

Osallistuin työväenopiston posliininmaalauskurssille. Omat posliinit piti ottaa mukaan, aikamoinen pettymys oli.

• Eikandesheivaa

Poslari oli pettymys, sänki puhkoi kordarin rikki ja jynssäsin vahingossa paljaalla perseeseen. Harmittaa. Tulikohan perseherpes.

• Anna-Maijja

Ei voi sanoa onko "väärin" tai "oikein" sheivata. Kukin tekee mitä lystää eikä saa tuomita. Esim naapurin äijä ei ajanut partaansa mutta tykkäsin nualla pilluani koska oma ukko ei siihen suostunut.

• Eisaaajella

Kyllä en ajele. Olisimme karvattomia jos niin olisi tarkoitus. Karvat estävät lamydian ja muiden pakteerien kulkeutumista vakinaan ja ne estävät myös osittain perman kulkeutumista vakinaan.

• KasKunEiKallub

A) opettele kirjottamaan

B) vittuako se sulle kuuluu

• Vastauxeni

Vastaukseni: A)

• puhtonenpoju

2 viikottain ajelen on kiva ku pallit on sileät ja kullin varsi ja perse karvat on ajeltu

• kakannuolija66

kuselta haisevaty pillukarvat kiihottaa

• Ei ole väärin. Itse ajelen viikottain.

• Tänään ajattelin ajaa peppu karvat ja pallit voi olla että lentää mällit myös.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5420
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      223
      2787
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      41
      2405
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      43
      2141
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      33
      2076
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1727
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      13
      1480
    8. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      38
      1330
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      164
      1292
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      65
      1257
    Aihe