Mikä näistä väsyttää mua, olen iahn poikki jo päivällä klo:13.00, haluaisin van nukkua. Abilify nostettiin 20mg se menee aamulla ja 1500 deprakine illalla 50mg lamictal jota nostetaan nyt 9.8 75mg.Mutta miksi mä oon näin väsynyt? eikö noista mikään pirtistä mua?
apua apua apua
kaksisuuntaa
2
273
Vastaukset
- fenetre
Ability tuolla varsin korkealla annoksella on mielestäni aika hyvä ehdokas väsymykselle. Se vaikuttaa estävästi esimerkiksi dopamiini- ja histamiini-H1-reseptoreihin, jotka voivat aiheuttaa väsymystä. Vastaava annos aiheutti myös minulle vakavia väsymyksen oireita, nukuin esimerkiksi 15 tuntia yössä ja olin siitä huolimatta väsynyt.
Jätä pois noi ja pyydä litoa jos et oo kokeillu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412