Mikä näistä väsyttää mua, olen iahn poikki jo päivällä klo:13.00, haluaisin van nukkua. Abilify nostettiin 20mg se menee aamulla ja 1500 deprakine illalla 50mg lamictal jota nostetaan nyt 9.8 75mg.Mutta miksi mä oon näin väsynyt? eikö noista mikään pirtistä mua?
apua apua apua
kaksisuuntaa
2
171
Vastaukset
- fenetre
Ability tuolla varsin korkealla annoksella on mielestäni aika hyvä ehdokas väsymykselle. Se vaikuttaa estävästi esimerkiksi dopamiini- ja histamiini-H1-reseptoreihin, jotka voivat aiheuttaa väsymystä. Vastaava annos aiheutti myös minulle vakavia väsymyksen oireita, nukuin esimerkiksi 15 tuntia yössä ja olin siitä huolimatta väsynyt.
Jätä pois noi ja pyydä litoa jos et oo kokeillu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4405334Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1272194- 1461760
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko801505Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass181448Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise191384Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔821315- 711227
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701178- 381130