Yläasteelle siirtyminen

Vittukuvituttaaa

Olen 13-vuotias tyttö, joka siirtyy yläasteelle 14.8.17, kun koulut taas alkaa.. Toivoin kahta kaveria samalle luokalle ja toinen tulikin, mutta vaihtoi luokkaa. Eli olen nyt yksin. Samalla luokalla on pahimmat pissis-kiusaajat ja vittuilevat pojat. En voi siirtyä parhaan kaverini kanssa samalle luokalle, koska aloitin ruotsin opiskelun 3-luokalla ja kaverini taas 6-luokalla. Soitamme äidin ja isän kanssa rehtorille vielä. Jos joudun jäämään tälle luokalle, missä olen, niin en VARMASTI saa ystäviä sieltä. Olen muutenkin tosi ujo ja minun on hankala saada uusia ystäviä.. Vituttaa..

16

1722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloittajatäällä

      Ja joo, jos tunnistatte mut nii terkkuja vaan sinne. T. Aloittaja

    • Ihahuviksee

      Mis koulus?

    • Samaistun

      Olen itsekin menossa yläasteelle josta en tunne ketään. Kaikilla tulevilla luokkalaisilla on joku kaveri. Itselläni on pari vakio kaveria mutta eri kouluun menee. (Jos huomaan muita yksinäisiä tyyppejä niin varmaan yritän niihin saada kontaktia tai jtn...)

    • Ensuostutekemään

      Mäkin meen nyt yläasteelle ja vähän sama kun sulla, pahimmat mahdolliset tyypit tuli sit tietenkin samalle luokalle ":)". Eniten kuitenkin pelottaa nää kaikille tutut koulu uinnit.. Ja sit kun mulla on ihan kamala pelko olla yhtään pää alaspäin, eli kaikki uimahypyt, kärrynpyörät, käsilläseisonnat ja vastaavat joilta ei sitten liikuntatunneilla voi välttyä. Mut eihän mua kai voi väkisin pakottaa mitään tekemään, joten yritän sillä nyt tsempata! Kyllä sä jostain ystäviä saat, ihan varmasti niinkuin mäkin <3

      • sirkusapina

        Missä helvetin sirkuksessa sä oot liikannu? Ei normaali liikassa tehdä uimahyppyjä eikä kärrynpyöriä.


      • entajuu

        sehän on ihan normaalii


      • EiTodellakaSit

        No ei todellakaa oo!


      • 16v.poika

        Voin kertoo ihan rehellisesti et en osaa edes uida puhumattakaan kärrynpyöristä yms. ja liikkanumero ollu aina 7 tai jopa 8.


    • Tiedäntunteen

      Itse hain liikuntapainoitteiselle luokalle kaverinin houkuttelemalla, joka myös haki sinne. Sitten siellä pääsykokeissa se feilas kaiken ihan tahalteen ja ei siis päässyt sinne luokalle. Nyt mä oon yksin menossa sinne, enkä tunne sieltä ketään. Rinnakkais luokiltakin haki pari kaveria, mutta nekään ei päässy. Ja nyt on se tilanne, että koulu alkaa huomenna enkä tunne sieltä ketään ja kaikkein pahinta on se, että siellä luokalla olevat tytöt on just sellasia hirveitä pissiksiä ja siellä on myös pahimmat tunti häiriköt mitä koko koulun pojista löytyy ^-^

      • Äläsanoennenkuintiedät

        No mites meni?? :-) XDD


    • Ahdistaa

      Mä oon myös menossa seiskalle ja täällä asustaessani ala-asteen kaks viimestä vuotta oli täyttä helvettiä ilman kavereita. Me saadaan tietää luokat vasta ekana koulupäivänä ja mä vaan toivon, että mun kanssa samalle luokalle ei tuu juuri ketään mun vanhalta luokalta ja voisin viimeinkin löytää täältäkin kavereita...

    • Teitä odottaa sanoinkuvaamattomat kauhut. Venytelkää, sillä se tulee tarpeeseen.

    • Siis hyvä tapa rentoutua on laittaa jotain yksinkertaista musiikkia soimaan, ja laittaa silmät kiinni. Yrität vain seurata mielessäsi sitä melodiaa ja olla ajattelematta muuta. Tietenkin ajattelemattomuus voi olla aluksi vaikeaa mutta sitä oppii.
      Tsemppiä<3

    • PelkuriApua

      Mikä koulu? Ja sama mulla mua pelottaa aivan vitusti koska meitä oli vaan 3 kutosella ja ne oli poikia.

    • olinpormestarina

      Oletko Steinerissa?

      Täällä Tampereen steineris on myös muutama hyvin epäpätevä opettaja, ja niiden takia vaihda koulua todennäköisesti ensi vuonna.

      Olen kanssa 13

    • Hermostuttaa

      oon vasta 11 ja oon vitosella meen yläasteelle vasta pitkän ajan päästä mut mua pelottaa silti ihan sikana et jos kaverti ei tuu samalle luokalle/ kouluun ja uudet tyypät ei tykkää musta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe