hei. tässä pienineuvo miten saat painajaisunet kokonaan karkotetuksi.
ITSE OLEN 7VUOTIAASTA SAAKKA NÄHNYT TODELLA PAHOJA UNIA PAINAJAISIA JOPA VALVETILASSA JOSSA EN PYSTYNYT LIIKKUMAAN NYT OLEN NOIN 30V. SAIN TÄMÄN NEUVON 6VUOTTA SITTEN YHDELTÄ VANHALTA NAISELTA .TÄMÄ KONSTI SAI MINUN MELKEIN JOKAPÄIVÄISET JA SARJAPAINAJAISET PYSÄHTYMÄÄN ELI EN OLE VUOSIIN NÄHNYT PAINAJAISIA PAITSI SILLOIN NÄIN KUN UNOHDIN LAITTAA LEIPAPUSSIN TYYNYNI ALLE TAI MATKUSTAESSA EI SILLO TUU MIETITYKSI LEIPÄPUSSEJA TAI MITÄÄN UNI JUTTUI...NÄIN SE MENEE
OHJE
ENNENKUIN MENET NUKKUMAAN KÄY KEITTIÖSSÄ JA OTA KÄMMENEN KOKOINEN LEIPÄÄ KYLLÄ VAIN LUIT OIKEIN LEIPÄ VOI OLLA PIENEN KOKOINEN TAI ISON MIELELLÄÄN VAALEA LEIPÄÄ
SITTEN LAITA SE JOHONKIN MUOVIPUSSIIN OLI SE SITTEN PAKASTE PUSSI TAI SIWAN KASSI
KAIKKI KÄY.
LAITA SITTEN SE LEIPÄ PUSSI TYYNYSI ALLE . TAI LAPSESI TYYNYNALLE . TÄMÄN JÄLKEEN KUN OLET NUKAHTANUT NIIN ET NÄE PAINAJAISTA .
VOIT MYÖS KESKEN PAINAJAISUNEN JOS HERÄÄT NIIN LAITTAA LEIPÄPUSSIN TYYNYSI ALLE .
PAHAT PELOTTAVAT UNET LOPPUU SAMANTIEN.TÄMÄ TOIMII VANHUKSILLE NUORILLE LAPSILLE KAIKEN IKÄISET KAIKEN TYYPPISET PAINAJAISUNILLE TOIMII.KOKEILKAA ROHKEASTI JA HALUAN MIELELLÄNI KUULLA KOKEMUKSESTANNE
ONNEA ♡
Toivottaa:VAPAUTUNUT PAINAJAISISTA
painajaiset
teknaforyou
0
62
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827