koulujen lakkautus Nakkilassa

joussari

Katsokaapa tänä vuonna Nakkilassa syntyneiden lasten lukumäärää, tähän mennessä 12 kappaletta, jos loppuvuosi samaan tahtiin niin 20 syntynyttä.
Koulujen lopettamisesta ei kannata sen enempää keskustella ja riidellä koska ne loppuvat tällä vauhdilla automaattisesti lähitulevaisuudessa, 20 oppilasta mahtuu hyvin yhteen kouluun ja yhteen luokkaan, näistäkin 20 lapsesta osa erityiskoulun oppilaita joten luokkakoko jäänee jonkin verran alle 20 kymmenen.
Alasteiden oppilasmäärää jää reiluun 100 oppilaaseen koko kunnassa koska oletettavasti syntyvien lukumäärä tulee putoamaan vuosittain entistä pienemmiksi.
Kuntaan muuttavia lapsiperheitäkin tuskin tulee lisääntymään koska saman verran muuttanee pois isompiin kasvukeskuksiin,.
Ei näytä opettajienkaan tulevaisuus näillä näkymin hyvältä näissä alhaisen synnytysmäärien kunnissa.

3

356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajheiaj

joo ja mää ja rallu kuultii että terveyskeskus on iso rahareikä kaivo,et sitä aletaa ajaa kanssa joulukuun kokouksessa sivistyslautakunnassa alas.saas kattoo kuis käy terveyshuollo perkele.ja kirjaston rakennus puretaan 2019 tammikuussa,ottavat suullisia tarjouksia jo aamu kaffeel puheeks.

• opevaa

Koulut kiinni syrjäkyliltä ei riitä rahhoo ylläpitää kaikki mahtuu kirkonseudun koululle sielä on tillaa.

• kaikkivaanporrii

Siällon tillaa.
        Net jokka tarttee pääsee kans ja jokka ei pääse ni ei oo niin välliikään.
        Hautausmaaki voidaan kaavottaa kunnantalon varastoks ja kalmot kärventää jouleiks kakkostien varressa olevassa hyötyjätelaitoksessa.
        Kirkkokin niin kaamee tölli et nurinvaan sekin mokoma talttahammas .Uudelleen piiputtamalla tulis hyvä krematoorion piippu ...sopivan korkee ni sauhut menis ulvilalaisten silmille.

Niioikke heisunheiluvilles taasvaihteeks.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3626
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      33
      3006
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2906
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1669
    Aihe