Hei kateelliset Valtterilla on oma lentokone. Nyt voitte aloittaa aiheesta, paljonko on rahaa ja paljonko on kaikkea mitä teillä ei ole.
Hyvä Valtteri pidä lenskari menossa ja näytä köyhille.
OMA LENTOKONE
formula0
6
277
Vastaukset
- Randomop
Ei ole bottaksen oma, vaan mercedes teki sopimuksen NetJetsin kanssa
- miljonääriolen
Luksuslukaalin osti hesasta myös
- Avattavatakasiipi
Paipperiko....? ,hitaampiko formulat.
- BottaPoika
Tämän päivän esityksen jälkee Bottasta voitaneen kutsua apupojaksi,tulpaksi,orjaksi, ikuiseksi aisankannattajaksi Hamiltonille.
- Niikuurheilumista
Pulteri ei esiintynyt topkanissa. Tietysti putteri tarvitsee mulukun edetäkseen.
- Lewisin-nuolija
Puusilmä kuljettaa bottasta kuin ongen kohoo .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rydman "elämäni hirveimmät päivät" Entäs uhrisi?!
https://yle.fi/uutiset/3-12515383 Rydman valittelee että vaikeaa on ollut kun jäänyt kiinni mutta entäs uhrisi? Ei yhtään empatiaa uhreja kohtaan!2844456Nakkilassa on raiskattu wanhus
Wanhus on raiskattu nakkilassa palvelutalossa. ( näin uutisoivat molemmat iltapäivälehdet sekä yle )193199Haluaisin tietää miten sulla menee
Onko kaikki hyvin? Ja onko sulla yhtään ikävä mua? Itse haluaisin niin kovasti nähdä sut taas :(911358Totuus on että
Se kaikki sattui ihan vit**ti koska mä tykkään susta todella paljon. Oikeesti tosi paljon. Menin ihan pois raiteilta enkä tajua tätä itekään. Oon mä j421302Natoon liittymisen hinta kova.
Suomi joutuu luovuttamaan kurdeja Turkkiin, maksoiko Suomen Nato-jäsenyys monien kymmenien ihmisten vankeus ja kidutuskohtalon vai peräti kuoleman. ht2721174- 37920
Sofia kertoo et halusi luvan kokeiluihin seksin suhteen Lontoossa asuessaan..
Katos nainen alkaa kertoa et seksikokeilut alkoi maistua, kun muutti Lontooseen.Marokkolainen räppäri ja tietenkin sekin on varsttu mies ja itse sen k151900Mikamika missä mika
Polliisi etsii https://poliisi.fi/-/epailty-henkirikos-torniossa?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter7855Aiotko saattaa sen loppuun
..mikä on meillä pahasti kesken..ja milloin...en jaksa odottaa enää..54851- 39795