Nuorten sotkeminen

mopoikavm1966

On erittäin vaarallista, että nuoret heittävät nuuskamällejä ja tupakan tumppeja päiväkotien pihoille. Miksei nuoria jäljitetä, kun kamerat kerran ovat pihoilla valvontatarkoituksessa?

Nuorilla tekemisen puutetta. Pitäisi rakentaa monitoimihalli, jossa uimahalli, kuntosalit, kiipeilyseinät yms. mukana ja joku moottorirata, jossa voisi ajaa vaikka ralliautolla jne. siten, että apukuskina toimisi joku aikuinen kunnan työntekijä. Kaikki tämä voitaisiin kustantaa verotuloista ja olisivat kaikille nuorille ilmaisia.

Eurajoella kyllä rahaa, jos vain halutaan, mutta täällä päättäjät eivät välitä nuorista pätkääkään! Paljon pienemmissä ja köyhemmissä kunnissa kuten Eura ja Luvia on monitoimihalli. Hävetkää eurajokilaiset päättäjät!!!

12

386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sadisteja

Rahasta se ei olekaan kiinni. Se on kiinni päättäjien sadismista. He ovat ilmeisesti sadisteja ja nauttivat, kun nuorilla ei ole järkevää tekemistä.

• Koivuniemen--Herra

Minun ikäluokkani nuoret keksivät itse tekemisensä, ei tarvinnut tuoda eteen valmiiksi. On oma häpeä, jos järkevää tekemistä ei mukamas ole. Lukekaa läksynne kunolla. Siinä on tekemistä.

Jaa, että pahantekijöille pitäisi tehdä monitoimihallit, missä voi tehdä monenlaista ilkeyttä.

• sairasolet

Minun ikäluokkani nuoret keksivät itse tekemisensä, ei tarvinnut tuoda eteen valmiiksi. On oma häpeä, jos järkevää tekemistä ei mukamas ole. Lukekaa läksynne kunolla. Siinä on tekemistä.

Jaa, että pahantekijöille pitäisi tehdä monitoimihallit, missä voi tehdä monenlaista ilkeyttä.
      Todella sairas ylsilö olet. Nuorilla mahdollisuus taattava kaikkiin mielenkiintoisiin palveluihin.

• Koivuniemen--Herra

"Todella sairas ylsilö olet. Nuorilla mahdollisuus taattava kaikkiin mielenkiintoisiin palveluihin"

Sinun soomi kaipa vielä preppausta.

Kenen kuuluisi kustantaa nuo vihjaamasi palvelut nuorille ja miksi ?

• puupääteu

Sotkeminen loppuisi. Pitää nuorilla olla tekemistä. Todella sairasta, kun Eurajoella vielä rahaa. Eurassa ja Luviallakin monitoimihallit. Päättäjät täällä pelkkiä spedejä.

• YlermiK

Spedejä on ne ilkeyksiä tekevät pennut, jotka eivät osaa keksiä muuta kuin pahan tekoja. Rahat ovat muiden hankkimia. Ihan ilmanko pitäisi päästä osingoille ?

• päättäjätuunoja

Muistakaa kaikki, että valtakunnallisesti nuorten tekemiin vahinkoihin menee rahaa jopa 10 miljardia euroa vuosittain. Eikö olisi halvempaa rakentaa luxusmonitoimitaloja heille vartiointineen, jossa he purkaisivat energiaa ja kaikkia valvottaisiin. Kukaan tuskin rikkoisi mitään ja joutuisivat vastuuseen, jos näin tapahtuisi. Kiaikilla olisi kivaa ja päättäjien taskuihin ei valuisi rahaa, kun kaikki olisi nuorten yhteiseen hyvään.

• päättäjätvaihtoon

Eurajoen vanhoilliset junttipäättäjät ovat tunnetusti maamme tyhmimpiä. Nuorista ei välitetä lainkaan!!

• vlad-imir

Rahan jakaminenko on välittämistä sinun mielestä ? Näin monet vanhemmat tekevätkin lapsilleen, seteli kouraan ja pois silmistä. Välitetään niin maan perusteellisesti.

• Lhfkhfkf

Monitoimihalli olisi kyllä tervetullut muutenkin Eurajoelle, kuin pelkästään nuorison huviksi.

• TuliVaanMieleen

Eli esim Helsingissä tai NY ei kuritta kasvaneet nuoret tee pahuutta, kun on monitoimihallit ym ?

• hallihetimeille

Eurajokilaiset nyhvöjä päättäjiä. Moni liikemies haluaisi rakentaa tänne monitoimihallin. Luviallakin sellainen on!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      160
      6981
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4088
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      47
      3397
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      135
      3138
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2906
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2286
    7. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      43
      2256
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      272
      2013
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      1975
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1856
    Aihe