Ei voi kun kehua. 👍 Kyseessä siis vuoden 2010 malli, jonka mukana tuli 2 kpl 36 voltin 2,6 Ah:n Litium-ion-akkuja.
Ensimmäiset 8 kesää on mennyt hienosti. Terän olen teroittanut viilalla aina alkukesästä. Sitä ei tarvitse edes irrottaa.
Lisäksi olen joskus pessyt leikkurin. Toisen eturenkaan muovikiekko on irti, mutta se ei haittaa. Tuossa ajassa Brigss & Straton olisi remontoitu jo pari kertaa.
Plussaa teho, huimaava keveys, leikkuujälki, ketteryys, hiljaisuus ja käytön helppous. Ei tarvitse hakea bensaa eikä nykiä käyntiin. Eikä leikatessa tule hiki ja siksi paarmatkaan eivät kiusaa.
Nykyään 43 Li:n akkukapasiteetti on jo 4 Ah ja kahva erinäköinen.
Akkujen kapasiteetti on säilynyt ainakin ensimmäiset 8 kesää.
Bosch Rotak 43 Li jo 8 kesää käytössä
5
153
Vastaukset
- pekkanenmauri
meillä klippo vuodelta 2006, öljyt vaihdettu kerran ja käynnistyy aina keväällä,, briggs moottorilla eikä ole huollettu,, kauanko tuolla leikkaa yhdellä latauksella?
- jölppö
priggs ja 29 vuotta takana. toimii hyvin. öljyä ja tulppaa on vaihdettu ja bensaa kaadettu. ilmoittele jos possi pääsee edes puoleen, se ois jo suoritus.
- nurrmm
B&S kyllä kestää, siinä ei ole ollut kotona eikä landella ongelmia. Eli se väärin tekstissäsi.
Mutta itsekin kotipihalle voisin seuraavaksi akkukoneen hankkia hiljaisuuden ja keveyden vuoksi. Kauan pystyy leikkaamaan noila akuilla kerralla ja onko akut huonontuneet tuossa ajassa niin että huomaa?- Anonyymi
B&S toimii, kunhan se aikojen saatossa uusi osa kerrallaan kokonaan. Itse kyllästyin ainaiseen B&S:n korjaamiseen ja hankin oikean Boschin. En ole katunut muuta kuin että miksen vaihtanut jo aikaisemmin.
- Anonyymi
Kyseessä on Bosch-tasoinen ruohonleikkuri. Ilmankos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020