Kolme lempiasiaa?

olkaa-hyvä

Kerro kerro lempiasiaasi hänen ulkonäössään. Mistä pidät eniten?

28

1105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehessä

      Ajamaton yksi viiksikarva. Ei oikeastaan muuta.

    • Päiviltä

      Syväkatseiset silmät, pusuhuulet ja ihanantuntoiset posket

    • Nainen_miehestä

      Hymy , silmät ,kokonAisuus.

    • Kuminukkeni

      Muovitukka, kuminen iho ja tötteröhuulet.

      • Tuksuonminun

        Eihän kaivattusi vain ole johanna tukiainen? Hän on minun naiseni, joten pysyppäs kaukana


    • Näillä_mennään

      Poskipäät, hiukset, silmät hymy

    • pluskaikkumuu

      Hymy, katse ja beba ;) :)

    • siinäkaitärkeimmät

      Siniset silmät (turhaa ne irtoripset, ei sun kauniit silmät niit kaipaa), ryhdikäs olemus ja jotenkin eroottisesti puoleensa vetävä kokonaisuus...

    • kiklonfani

      Kolme vaan ? No... hyvä kiklo, leveät hartiat, kalju pää

    • Pitäisikökäydänukkumaan

      Pituus (minua pidempi)
      Koko (on mistä tarttua kiinni)
      Olemus/kokonaisuus(rauhallinen, tasainen,ehkä vähän ujo tai sitten oli virallinen kun oli töissä).

      • Nytnukkumaanheti

        Kivat rintalihakset, nätit silmät ja hampaat. . Nyt nousi puna poskille <3


      • Pitäisikökäydänukkumaan

        Nukkumaan nukkumaan,ihan heti kun oon niin väsynyt. Haaveksin eräästä vaaleasta siilipäästä,silloin oli siili lun keväällä näin hänet. Hyvää yötä :)


    • miehelleJokamielessäni

      Todella sexy miehekäs ja lihaksikas kroppa, ei tatuointeja, ihanat siniset silmät <3

    • petooj

      kampaus, hymy ja luonne

      • kuulostihassulta

        Kampaus?? millainen kampaus? :D


      • petooj
        kuulostihassulta kirjoitti:

        Kampaus?? millainen kampaus? :D

        joillekin naisille vain sopii lyhyt tukka niin törkeen hyvin. Semmonen kanan perse :)


    • hyvääyötäraksu

      Sexy kalju,hyvä huumori ja osaa ilmaista
      itseään kauniisti kirjoittamalla...

    • lempiasiani

      Silmät, karvaiset posket, hymy. Oikeestaan koko mies on mun lempiasia :)

    • 1. Hänen vesi harmaat silmät, viattomat, ihmettelemässä maailman menoa. 💕

      2. Hänen nauru, paljastaa täydellisen hammasrivistön kunnon naurulla. 💕

      3. Hänen auttamishalu heikompia kohtaan. 💕

      M.miehestä

    • Parasta? Siinäkö miehessä jota ihailen:

      1) Rohkeus ja kylmäpäisyys: Häntä eivät pienet asiat "purista". Hän on rohkea myös selvinpäin - olematta kuitenkaan tyhmänrohkea.

      2) Omaa järkähtämätöntä arvokkuutta, olematta olemukseltaan jäykkä. (Tämä arvokkuus liittyy olemuksen ryhdikkyyteen, ja suoraan rehelliseen katseeseen.
      Ei ole pälyilevä liero eikä omaa vilkkusilmän vaeltavaa katsetta.)

      3) Säteilee intensiivistä energiaa eikä vähiten suurten, harmaanvihreiden silmiensä kautta.

      Tätä miestä siis IHAILEN, ainakin em. ominaisuuksien vuoksi. Hän on joskus puheissaan karu, mutta (lähes) aina selkeän rehellinen. Pitäisikö laittaa jokin kappale ihailemalleni miehelle, Texasin Pekalle? Ehkäpä:

      https://www.youtube.com/watch?v=-rWeWpL9w5E

    • mietittypakkaus

      Siniset silmät, ihana nenä, parran malli

      • Parran malli? Minä en pidä parrasta enkä viiksistä- lainkaan.
        Mutta makunsa kullakin.


    • akateemistarauhaa

      Kenen? Peili on paras.

    • gfghjkkjkjkj

      Roolinvedostaan. Huvittaa, kuinka se vaikuttaa ulkoiseen olemukseensakin. Kuinka paljon aikaa läpinäkyvään tyhjään, pas..an, käyttää. Aikansa kaikelle, tällekin huville. Jossain vaiheessa moiseen kyllästyy, mut toistaiseksi nauran sisäänpäin.

    • lempimiehelläni

      Pitkä sopusuhtainen komistus.
      Kansainvälinen esteettinen ulkomuoto.
      Lempeä ilme.

    • Kylläsekasvaa

      Miten on mahdollista, että käytät juuri samaa ilmaisua tukasta kuin minä......

    • Hymykuopat, kulmakarvat, niska.

    • iästähuolimatta

      Ihanat meripihkasilmät, täydelliset kädet ja vahva vartalo. Kokonaisuutena erittäin haluttava. Herättää halun helliä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1579
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1176
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      55
      1042
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      878
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 61
      674
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      651
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      578
    Aihe