Kerro kerro lempiasiaasi hänen ulkonäössään. Mistä pidät eniten?
Kolme lempiasiaa?
28
1071
Vastaukset
- Miehessä
Ajamaton yksi viiksikarva. Ei oikeastaan muuta.
- Päiviltä
Syväkatseiset silmät, pusuhuulet ja ihanantuntoiset posket
- Nainen_miehestä
Hymy , silmät ,kokonAisuus.
- Kuminukkeni
Muovitukka, kuminen iho ja tötteröhuulet.
- Tuksuonminun
Eihän kaivattusi vain ole johanna tukiainen? Hän on minun naiseni, joten pysyppäs kaukana
- Näillä_mennään
Poskipäät, hiukset, silmät hymy
- pluskaikkumuu
Hymy, katse ja beba ;) :)
- siinäkaitärkeimmät
Siniset silmät (turhaa ne irtoripset, ei sun kauniit silmät niit kaipaa), ryhdikäs olemus ja jotenkin eroottisesti puoleensa vetävä kokonaisuus...
- kiklonfani
Kolme vaan ? No... hyvä kiklo, leveät hartiat, kalju pää
- Pitäisikökäydänukkumaan
Pituus (minua pidempi)
Koko (on mistä tarttua kiinni)
Olemus/kokonaisuus(rauhallinen, tasainen,ehkä vähän ujo tai sitten oli virallinen kun oli töissä).- Nytnukkumaanheti
Kivat rintalihakset, nätit silmät ja hampaat. . Nyt nousi puna poskille <3
- Pitäisikökäydänukkumaan
Nukkumaan nukkumaan,ihan heti kun oon niin väsynyt. Haaveksin eräästä vaaleasta siilipäästä,silloin oli siili lun keväällä näin hänet. Hyvää yötä :)
- miehelleJokamielessäni
Todella sexy miehekäs ja lihaksikas kroppa, ei tatuointeja, ihanat siniset silmät <3
- petooj
kampaus, hymy ja luonne
- kuulostihassulta
Kampaus?? millainen kampaus? :D
- petooj
kuulostihassulta kirjoitti:
Kampaus?? millainen kampaus? :D
joillekin naisille vain sopii lyhyt tukka niin törkeen hyvin. Semmonen kanan perse :)
- hyvääyötäraksu
Sexy kalju,hyvä huumori ja osaa ilmaista
itseään kauniisti kirjoittamalla... - lempiasiani
Silmät, karvaiset posket, hymy. Oikeestaan koko mies on mun lempiasia :)
1. Hänen vesi harmaat silmät, viattomat, ihmettelemässä maailman menoa. 💕
2. Hänen nauru, paljastaa täydellisen hammasrivistön kunnon naurulla. 💕
3. Hänen auttamishalu heikompia kohtaan. 💕
M.miehestäParasta? Siinäkö miehessä jota ihailen:
1) Rohkeus ja kylmäpäisyys: Häntä eivät pienet asiat "purista". Hän on rohkea myös selvinpäin - olematta kuitenkaan tyhmänrohkea.
2) Omaa järkähtämätöntä arvokkuutta, olematta olemukseltaan jäykkä. (Tämä arvokkuus liittyy olemuksen ryhdikkyyteen, ja suoraan rehelliseen katseeseen.
Ei ole pälyilevä liero eikä omaa vilkkusilmän vaeltavaa katsetta.)
3) Säteilee intensiivistä energiaa eikä vähiten suurten, harmaanvihreiden silmiensä kautta.
Tätä miestä siis IHAILEN, ainakin em. ominaisuuksien vuoksi. Hän on joskus puheissaan karu, mutta (lähes) aina selkeän rehellinen. Pitäisikö laittaa jokin kappale ihailemalleni miehelle, Texasin Pekalle? Ehkäpä:
https://www.youtube.com/watch?v=-rWeWpL9w5E- mietittypakkaus
Siniset silmät, ihana nenä, parran malli
Parran malli? Minä en pidä parrasta enkä viiksistä- lainkaan.
Mutta makunsa kullakin.
- akateemistarauhaa
Kenen? Peili on paras.
- gfghjkkjkjkj
Roolinvedostaan. Huvittaa, kuinka se vaikuttaa ulkoiseen olemukseensakin. Kuinka paljon aikaa läpinäkyvään tyhjään, pas..an, käyttää. Aikansa kaikelle, tällekin huville. Jossain vaiheessa moiseen kyllästyy, mut toistaiseksi nauran sisäänpäin.
- lempimiehelläni
Pitkä sopusuhtainen komistus.
Kansainvälinen esteettinen ulkomuoto.
Lempeä ilme. - Kylläsekasvaa
Miten on mahdollista, että käytät juuri samaa ilmaisua tukasta kuin minä......
Hymykuopat, kulmakarvat, niska.
- iästähuolimatta
Ihanat meripihkasilmät, täydelliset kädet ja vahva vartalo. Kokonaisuutena erittäin haluttava. Herättää halun helliä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1004919
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1734861Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?904360Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1172710Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372688- 442227
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322134Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261900Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121811- 901806