Kolme lempiasiaa?

olkaa-hyvä

Kerro kerro lempiasiaasi hänen ulkonäössään. Mistä pidät eniten?

28

1105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehessä

      Ajamaton yksi viiksikarva. Ei oikeastaan muuta.

    • Päiviltä

      Syväkatseiset silmät, pusuhuulet ja ihanantuntoiset posket

    • Nainen_miehestä

      Hymy , silmät ,kokonAisuus.

    • Kuminukkeni

      Muovitukka, kuminen iho ja tötteröhuulet.

      • Tuksuonminun

        Eihän kaivattusi vain ole johanna tukiainen? Hän on minun naiseni, joten pysyppäs kaukana


    • Näillä_mennään

      Poskipäät, hiukset, silmät hymy

    • pluskaikkumuu

      Hymy, katse ja beba ;) :)

    • siinäkaitärkeimmät

      Siniset silmät (turhaa ne irtoripset, ei sun kauniit silmät niit kaipaa), ryhdikäs olemus ja jotenkin eroottisesti puoleensa vetävä kokonaisuus...

    • kiklonfani

      Kolme vaan ? No... hyvä kiklo, leveät hartiat, kalju pää

    • Pitäisikökäydänukkumaan

      Pituus (minua pidempi)
      Koko (on mistä tarttua kiinni)
      Olemus/kokonaisuus(rauhallinen, tasainen,ehkä vähän ujo tai sitten oli virallinen kun oli töissä).

      • Nytnukkumaanheti

        Kivat rintalihakset, nätit silmät ja hampaat. . Nyt nousi puna poskille <3


      • Pitäisikökäydänukkumaan

        Nukkumaan nukkumaan,ihan heti kun oon niin väsynyt. Haaveksin eräästä vaaleasta siilipäästä,silloin oli siili lun keväällä näin hänet. Hyvää yötä :)


    • miehelleJokamielessäni

      Todella sexy miehekäs ja lihaksikas kroppa, ei tatuointeja, ihanat siniset silmät <3

    • petooj

      kampaus, hymy ja luonne

      • kuulostihassulta

        Kampaus?? millainen kampaus? :D


      • petooj
        kuulostihassulta kirjoitti:

        Kampaus?? millainen kampaus? :D

        joillekin naisille vain sopii lyhyt tukka niin törkeen hyvin. Semmonen kanan perse :)


    • hyvääyötäraksu

      Sexy kalju,hyvä huumori ja osaa ilmaista
      itseään kauniisti kirjoittamalla...

    • lempiasiani

      Silmät, karvaiset posket, hymy. Oikeestaan koko mies on mun lempiasia :)

    • 1. Hänen vesi harmaat silmät, viattomat, ihmettelemässä maailman menoa. 💕

      2. Hänen nauru, paljastaa täydellisen hammasrivistön kunnon naurulla. 💕

      3. Hänen auttamishalu heikompia kohtaan. 💕

      M.miehestä

    • Parasta? Siinäkö miehessä jota ihailen:

      1) Rohkeus ja kylmäpäisyys: Häntä eivät pienet asiat "purista". Hän on rohkea myös selvinpäin - olematta kuitenkaan tyhmänrohkea.

      2) Omaa järkähtämätöntä arvokkuutta, olematta olemukseltaan jäykkä. (Tämä arvokkuus liittyy olemuksen ryhdikkyyteen, ja suoraan rehelliseen katseeseen.
      Ei ole pälyilevä liero eikä omaa vilkkusilmän vaeltavaa katsetta.)

      3) Säteilee intensiivistä energiaa eikä vähiten suurten, harmaanvihreiden silmiensä kautta.

      Tätä miestä siis IHAILEN, ainakin em. ominaisuuksien vuoksi. Hän on joskus puheissaan karu, mutta (lähes) aina selkeän rehellinen. Pitäisikö laittaa jokin kappale ihailemalleni miehelle, Texasin Pekalle? Ehkäpä:

      https://www.youtube.com/watch?v=-rWeWpL9w5E

    • mietittypakkaus

      Siniset silmät, ihana nenä, parran malli

      • Parran malli? Minä en pidä parrasta enkä viiksistä- lainkaan.
        Mutta makunsa kullakin.


    • akateemistarauhaa

      Kenen? Peili on paras.

    • gfghjkkjkjkj

      Roolinvedostaan. Huvittaa, kuinka se vaikuttaa ulkoiseen olemukseensakin. Kuinka paljon aikaa läpinäkyvään tyhjään, pas..an, käyttää. Aikansa kaikelle, tällekin huville. Jossain vaiheessa moiseen kyllästyy, mut toistaiseksi nauran sisäänpäin.

    • lempimiehelläni

      Pitkä sopusuhtainen komistus.
      Kansainvälinen esteettinen ulkomuoto.
      Lempeä ilme.

    • Kylläsekasvaa

      Miten on mahdollista, että käytät juuri samaa ilmaisua tukasta kuin minä......

    • Hymykuopat, kulmakarvat, niska.

    • iästähuolimatta

      Ihanat meripihkasilmät, täydelliset kädet ja vahva vartalo. Kokonaisuutena erittäin haluttava. Herättää halun helliä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe