Harkitsen ikkunanpesurobotin hankkimista. Onko sinulla kokemuksia? Entä onko kokemusta useamasta eri merkistä? Toimiiko oikeasti vai vielkö ikkunanpesurobotit ovat enemmän leluja. Näin kiinnostavan videon youtubesta ja pohdin ECOVACS WINBOT 950 -robotin hankkimista. On kuitenkin sen verran hintava, ettei kannata ostaa, jos jää kuitenkin käyttämättä. Lähinnä toivoisin tästä laitteesta apua korkeiden ikkunoiden pesuun. Olohuoneessa on 15 puolentoista neliön ikkunaruutua, joista korkeimmat ulottuvat 5 metriin. Siivousfirmojakin on vaikea saada tällaisiin kohteisiin. Tavalliset siivoojat eivät tikkaille nouse. Tikkailla keikkuminen on alkanut ikääntyessä tuntua yhä vaarallisemmalle. Toki robotti on kiinnitettävä itse ikkunan alalaitaan ja turvavaijeri viereiseen ikkunaan ja silloin on noustava tikkaille, mutta jäisipä ainakin välineiden kanssa heiluminen pois. Hieman kyllä arveluttaa laitteen melu ja hitaus.
Ikkunanpesurobotti - toimiiko oikeasti?
10
14917
Vastaukset
- Anonyymi
Ostettiin keväällä, on kyllä ollu hyvä.. https://siivousvinkki.fi/ikkunanpesurobotit-kaytto-ja-kokemukset/
- Anonyymi
Meidän robotti vm.52 toimii hyvin ja ei pidä mölyä
- Anonyymi
Mikähän ropotti pesee alle 90 asteen kulmat.????
- Anonyymi
Minulla japanilais -valmisteinen vuodelta 1957 ja toimii todella hyvin muissakin tehtävissä, eikä tarvi uusia akkuja tms.
- Anonyymi
Hester robotti toimii, mutta jättää ikkunat kirjavaksi.
Voihan olla, että käytössä on vielä opettelemista.
Säämiskää pitää vaihtaa usen ja sen kostuttaminen vaatii kyllä harjoitusta ei liikaa eikä liian vähän vettä. Käsinpesu on kuitenkin paras. - Anonyymi
Hankin Hester ikkunanpesu robotin. Jälki on kirjava ja laikukas vaikka vaihdan säämiskän joka lasipinnan jälkeen.
Meni lopulta käsin pesuksi.
En voi suositella, jos haluaa kirkkaat puhtaat ikkunat. - Anonyymi
Lukekaa tarkkaan palautus käytäntö, palautuksesta joutuu MAKSAMAAN. Ei ole norm. 14pv. palautus oikeus. En suosittele edes kokeilemaan, koska tälläkin palstalla kirjoiteltu huonoista pesutuloksista. Ei jatkoon…
- Anonyymi
Siis kirjoitin Hester robotista
- Anonyymi
Minä ostin keväällä Hesterin ja syksyllä kun aloitin pesemään ikkunoita niin neljästä pyörästä yksi lähti irti tai murtui palasiksi. Sitten alkoi sättääminen ja lopuksi mun tarvitsi lähettää robotti Liettuaan ja minä maksoin, tietenkin koska ulkomaille lähetettävät huoltoon maksetaan itse. Tänään sieltä tuli sähköposti että he olivat onnistuneesti korjanneet robotin mutta he eivät voi lähettää sitä ennen kuin olen maksanut postimaksun takaisin . Kyllä on helkutin rosvousta. Ketuttaa . .
- AnonyymiUUSI
Minulta se robotti putosi ja 2 pyörää meni rikki.
Sain pyörät yhden kerrallaan ja asensin ne varovasti itse.. Nyt kokeilin robottia.
Ei enää liiku, vaikka liikuntakyky oli silloin, kun kokeilin ropottia, kun oli 2 pyörää.
Punainen valo palaa.
Ehkä 300 euron menetyksen voi unohtaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4573908Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501276
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047