Harkitsen ikkunanpesurobotin hankkimista. Onko sinulla kokemuksia? Entä onko kokemusta useamasta eri merkistä? Toimiiko oikeasti vai vielkö ikkunanpesurobotit ovat enemmän leluja. Näin kiinnostavan videon youtubesta ja pohdin ECOVACS WINBOT 950 -robotin hankkimista. On kuitenkin sen verran hintava, ettei kannata ostaa, jos jää kuitenkin käyttämättä. Lähinnä toivoisin tästä laitteesta apua korkeiden ikkunoiden pesuun. Olohuoneessa on 15 puolentoista neliön ikkunaruutua, joista korkeimmat ulottuvat 5 metriin. Siivousfirmojakin on vaikea saada tällaisiin kohteisiin. Tavalliset siivoojat eivät tikkaille nouse. Tikkailla keikkuminen on alkanut ikääntyessä tuntua yhä vaarallisemmalle. Toki robotti on kiinnitettävä itse ikkunan alalaitaan ja turvavaijeri viereiseen ikkunaan ja silloin on noustava tikkaille, mutta jäisipä ainakin välineiden kanssa heiluminen pois. Hieman kyllä arveluttaa laitteen melu ja hitaus.
Ikkunanpesurobotti - toimiiko oikeasti?
15
23400
Vastaukset
- Anonyymi
Ostettiin keväällä, on kyllä ollu hyvä.. https://siivousvinkki.fi/ikkunanpesurobotit-kaytto-ja-kokemukset/
- Anonyymi00015
Käytin romanialaista iHunt-robottia, mutta se oli aika keskinkertainen. Vaihdoin sitten Kärcheriin. https://parasverkossa.fi/paras-ikkunanpesurobotti/
- Anonyymi
Meidän robotti vm.52 toimii hyvin ja ei pidä mölyä
- Anonyymi
Mikähän ropotti pesee alle 90 asteen kulmat.????
- Anonyymi
Minulla japanilais -valmisteinen vuodelta 1957 ja toimii todella hyvin muissakin tehtävissä, eikä tarvi uusia akkuja tms.
- Anonyymi
Hester robotti toimii, mutta jättää ikkunat kirjavaksi.
Voihan olla, että käytössä on vielä opettelemista.
Säämiskää pitää vaihtaa usen ja sen kostuttaminen vaatii kyllä harjoitusta ei liikaa eikä liian vähän vettä. Käsinpesu on kuitenkin paras. - Anonyymi
Hankin Hester ikkunanpesu robotin. Jälki on kirjava ja laikukas vaikka vaihdan säämiskän joka lasipinnan jälkeen.
Meni lopulta käsin pesuksi.
En voi suositella, jos haluaa kirkkaat puhtaat ikkunat. - Anonyymi
Lukekaa tarkkaan palautus käytäntö, palautuksesta joutuu MAKSAMAAN. Ei ole norm. 14pv. palautus oikeus. En suosittele edes kokeilemaan, koska tälläkin palstalla kirjoiteltu huonoista pesutuloksista. Ei jatkoon…
- Anonyymi
Siis kirjoitin Hester robotista
- Anonyymi
Minä ostin keväällä Hesterin ja syksyllä kun aloitin pesemään ikkunoita niin neljästä pyörästä yksi lähti irti tai murtui palasiksi. Sitten alkoi sättääminen ja lopuksi mun tarvitsi lähettää robotti Liettuaan ja minä maksoin, tietenkin koska ulkomaille lähetettävät huoltoon maksetaan itse. Tänään sieltä tuli sähköposti että he olivat onnistuneesti korjanneet robotin mutta he eivät voi lähettää sitä ennen kuin olen maksanut postimaksun takaisin . Kyllä on helkutin rosvousta. Ketuttaa . .
- Anonyymi
Minulle kävi samoin, mutta huoltoon toimituksesta en joutunut msksamaan mitään.
- Anonyymi
Minulta se robotti putosi ja 2 pyörää meni rikki.
Sain pyörät yhden kerrallaan ja asensin ne varovasti itse.. Nyt kokeilin robottia.
Ei enää liiku, vaikka liikuntakyky oli silloin, kun kokeilin ropottia, kun oli 2 pyörää.
Punainen valo palaa.
Ehkä 300 euron menetyksen voi unohtaa.. - Anonyymi
Varokaa tätä firmaa kaikessa mitä he myyvät- täysi huijaus koko pulju. Ja hester ikkunanpesurobotti on yksi vitsi!!! Pesujälki on kun 10-vuotta pesemättömissä ikkunoissa ja kumitelat jättää ikkunaan jälkiä. Ja reklamaation/palautuksen teko tehty mahdottomaksi.
- Anonyymi
Älä missään nimessä mene ostamaan. Ostin ja laite ei liiku mihinkään, vilkuttaa vain punaista valoa. Nyt ollaan oltu sähköpostilla yhteydessä kaksi viikkoa eikä asia etene mihinkään . Sinne tais rahat mennä kankkulan kaivoon😡
- Anonyymi00014
Minulla on Ovox R8 ja ihan olen tyytyväinen, ainakin jälki on parempi kuin itse olisin pessyt. Mutta. Ei pesu mene ihan niin vaivattomasti kuin kuvittelin. Pesuliinat on vaihdettava jokaisen yhden lasipinnan jälkeen, pyörittää muuten likaa seuraavaan lasiin. Pesuliina ei saa olla kostea, tulee liikaa kitkaa, eikä lasin pinta saa olla kostea (on oltava kuiva sää). Ei voi mennä kovin kauas vekottimesta, jos tuleekin pysähdys, kaikki valot vilkkuu ja laite ei halua pestä. Lasi ei myöskään voi olla hirveän likainen, vekotin ei toimi tai on pestävä uudelleen. Näin. Mutta en silti enää luovu ikkunanpesurobotista! vaikka välillä tuottaakin päänvaivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1572558Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658