Ikkunanpesurobotti - toimiiko oikeasti?

Pienellä_vaivalla

Harkitsen ikkunanpesurobotin hankkimista. Onko sinulla kokemuksia? Entä onko kokemusta useamasta eri merkistä? Toimiiko oikeasti vai vielkö ikkunanpesurobotit ovat enemmän leluja. Näin kiinnostavan videon youtubesta ja pohdin ECOVACS WINBOT 950 -robotin hankkimista. On kuitenkin sen verran hintava, ettei kannata ostaa, jos jää kuitenkin käyttämättä. Lähinnä toivoisin tästä laitteesta apua korkeiden ikkunoiden pesuun. Olohuoneessa on 15 puolentoista neliön ikkunaruutua, joista korkeimmat ulottuvat 5 metriin. Siivousfirmojakin on vaikea saada tällaisiin kohteisiin. Tavalliset siivoojat eivät tikkaille nouse. Tikkailla keikkuminen on alkanut ikääntyessä tuntua yhä vaarallisemmalle. Toki robotti on kiinnitettävä itse ikkunan alalaitaan ja turvavaijeri viereiseen ikkunaan ja silloin on noustava tikkaille, mutta jäisipä ainakin välineiden kanssa heiluminen pois. Hieman kyllä arveluttaa laitteen melu ja hitaus.

10

14917

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Meidän robotti vm.52 toimii hyvin ja ei pidä mölyä

• Anonyymi

Mikähän ropotti pesee alle 90 asteen kulmat.????

• Anonyymi

Minulla japanilais -valmisteinen vuodelta 1957 ja toimii todella hyvin muissakin tehtävissä, eikä tarvi uusia akkuja tms.

• Anonyymi

Hester robotti toimii, mutta jättää ikkunat kirjavaksi.
      Voihan olla, että käytössä on vielä opettelemista.
      Säämiskää pitää vaihtaa usen ja sen kostuttaminen vaatii kyllä harjoitusta ei liikaa eikä liian vähän vettä. Käsinpesu on kuitenkin paras.

• Anonyymi

Hankin Hester ikkunanpesu robotin. Jälki on kirjava ja laikukas vaikka vaihdan säämiskän joka lasipinnan jälkeen.
      Meni lopulta käsin pesuksi.
      En voi suositella, jos haluaa kirkkaat puhtaat ikkunat.

• Anonyymi

Lukekaa tarkkaan palautus käytäntö, palautuksesta joutuu MAKSAMAAN. Ei ole norm. 14pv. palautus oikeus. En suosittele edes kokeilemaan, koska tälläkin palstalla kirjoiteltu huonoista pesutuloksista. Ei jatkoon…

• Anonyymi

Siis kirjoitin Hester robotista

• Anonyymi

Minä ostin keväällä Hesterin ja syksyllä kun aloitin pesemään ikkunoita niin neljästä pyörästä yksi lähti irti tai murtui palasiksi. Sitten alkoi sättääminen ja lopuksi mun tarvitsi lähettää robotti Liettuaan ja minä maksoin, tietenkin koska ulkomaille lähetettävät huoltoon maksetaan itse. Tänään sieltä tuli sähköposti että he olivat onnistuneesti korjanneet robotin mutta he eivät voi lähettää sitä ennen kuin olen maksanut postimaksun takaisin . Kyllä on helkutin rosvousta. Ketuttaa . .

• Anonyymi
      UUSI

Minulta se robotti putosi ja 2 pyörää meni rikki.
      Sain pyörät yhden kerrallaan ja asensin ne varovasti itse.. Nyt kokeilin robottia.
      Ei enää liiku, vaikka liikuntakyky oli silloin, kun kokeilin ropottia, kun oli 2 pyörää.
      Punainen valo palaa.
      Ehkä 300 euron menetyksen voi unohtaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      457
      3908
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1276
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe