Tätä on kestänyt jo kolme vuotta. Pieniä sokeita pisteitä ilmestyy näkökenttään ja ne katoavat muutamassa minuutissa. Eivät ole lasiaissamentumia vaan sokeita pisteitä jotka muistuttavat häikäistymisiä. Viime kesänä kävin silmälääkärillä asiasta ja silmät aivan normaalit. Tammikuussa pään magneettikuvaus ja sekin oli normaali. En kärsi päänsäryistä. Minulla on epilepsia mutta lääkitys lopetti kohtaukset, en ole koskaan pyörtynyt. Tänään vasemman silmäni ala-osasta katosi näkö kokonaan. Tietysti pelästyin hirveästi mutta sekin katosi noin kolmessa minuutissa kuin muutkin näköhäiriöni. Minulla ei ole muita oireita kuin jatkuvat näköhäiriöt. En ole mistään löytänyt syitä niille ja varsinkin jos alan saada noin isoja näköhäiriöitä kuin tuo aamuinen niin en tiedä enään mitä teen. Näköhäiriöihin ei liity muita oireita. Olen vasta 20. Mikä ihme voi aiheuttaa tällaisia? Mitään kokemuksia muilla?
Näkökentän oireilut
Sokeudunko
2
239
Vastaukset
- Ruis-sieppari
Hei!
Olen menossa pään magneettikuvaukseen. Kerrotko, millainen kuvantaminen on ja kauanko kestää? Mene uudelleen lääkäriin, ei silmälääkärille enää, toivottavasti löydät avun ongelmaasi.
Suomessa oireen ja diagnoosin saaminen on aika pitkälti arpapeliä.- Sokeudunko
Kesti noin 40-minuuttia. Makasin paikallani koneen "putkessa" ja kuuntelin kuulokkeilla radiota. Tietysti kuvantamisen kesto riippuu siitä kuvataanko koko pää vain jotain tiettyä osaa. Minulla kuvattiin koko pää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741329Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391214- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2521006Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901