Eli siis meille on tulossa kaks rottatyttöä ja mulla ois muutamia kysymyksiä liittyen ruokintaan =)
1. Kuinka paljon vauvelit syö päivässä pellettejä?
2. Entä aikuiset?
3. Kuinka paljon kasvatuspellettejä kannattaisi ostaa kahdelle että ne loppuisi sopivaan aikaan?
4. Missä iässä pelletit voi vaihtaa kasvatuksesta elastukseen?
5. Voiko pelletit vain yhtäkkiä vaihtaa vai pitääkö niitä aluksi esim. sekoittaa keskenään?
6. Onko Versele-Laga hyvä tuotemerkki?
Kiitos jo valmiiksi vastauksista! =)
Ja jos teillä on tiedossa joitain hyviä nettisivustoja joista löytyy vastauksia kysymyksiin niin saa laittaa linkkejä!
Kysymuksiä rotan ruokinnasta
Rottakuume
1
146
Vastaukset
- Zedä
En osaa arvioida pellettien määrää, kun niitä on aina ollut runsaasti tarjolla :D Luovutusikäiselle poijaselle voi jo syöttää elatuspellettiä, mutta poikasille pitää syöttää aikuisia useammin proteiinipitoista lisäruokaa (lihaa, munaa, papuja, tofua tai vastaavaa). Samoin voi antaa muutaman kerran viikossa puuroa, pastaa, riisiä tms.
Versele laga on hyvä merkki. Ruokaa vaihtaessa pitää aina vaihtaa pikkuhiljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996