Onko kellään antaa vinkkejä venymäarpien haalistamisen eteen ? Toimiiko rasvat/öljyt mitä markkinoidaan juuri tähän tarkoitukseen ? En viitsisi tuhlata vähiä rahojani, jos tuotteet ei sitten edes toimi..
Venymäarvet oikein räjähtivät tämän vuoden aikana, kun söin itseni lihavaksi masennuksen lomassa, nyt olen ryhdistäytynyt ja painon pudotus alkanut, mutta rumat arvet vaivaavat. Poishan niitä ei saa mutta jos edes vaaleiksi, ettei noin paloauton punaisena helottaisi. Vinkkejä ottaisin vastaan arpisen sylini kanssa!
Venymä/raskausarpien hoito
melkein_tiikeri
4
223
Vastaukset
- miehen.vatsa
Lihavalla miehellä arpi on hyvin eletyn elämän merkki. :)
- Niiinpä
No mites näin nuorella naisella nuo raskausarvet ilman sitä raskaus osuutta ?
- eioleeiolevinkkejälain
Ei ole vinkkejä, ei.
- Maminen75
Tässä tietoa öljystä, joka auttoi ystävääni https://lapsennimi.com/2017/10/raskausarvet-hoito/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976