Jumankekka, nyt ois vaikee valinta.
Lähtiskö Piippurockkiin vai meniskö Elojuhulille Röyttään??
Vai Nelosgrillille juomaan kalijaa??
Auttakee!!
Mitä tekis tänä iltana iisä??
Mitä tekis tänä iltana Iisä?
7
306
Vastaukset
- Kaikellarakkauvella
Jää kottiin. Ostat grandiosan ja juot 3 litraa kaliaa. Syöt pussillisen karkkia, poltat tupakan ja pieraiset. Siinä on jo aika hyvä setti. Jos haluat hifistellä, lämmität saunan ja juot puoli pulloa rommia. Soitat entiselle heilallesi ja siitä se lähtee... kohti hevon persettä!
- PieruPertti
Meet Autokeitaalle paskalle ja juot pullakaffet päälle.
- IlkkaLipsahdus
Kuule.
Vejäppä perskännit.
Piekse koirasi, akkasi ja penskasi.
Sitten lähet pubille ja isket jonku nuoren naisen ja teet sille mielihyvää!!
Mahtava juttu! - ReinooikeastiReino
Polliisi otti kiinni jo alakuillasta Puttaalla Keiskan mutkasa ja puhallutti. Nyt oon menosa uuteen konttiputkaan. Ottavat kohta multa Applen pois, jotta onpahan ainakin illaksi suunnitelmat selevät....
Lähetetty Iphonesta 05.08.2017 klo 18.40- Huonemies36
Hienoa veli! Näin ne asiat lutviutuu! Tuu käymään Hönttämäessä ku pääset pois, käydään Värtössä ja Huonesuolla pyörähtämässä.
- Reiska.OikeastiReino
Mua vähä ärsyttää, ko mää oon oikiasti @reinorekistöröitytavaramerkkireisiksakreriskareiskapölöpölö.... Pirkka-olut on olueiden kuninkas!
- KKaupanVäiski
Pirkka-seksikin on ihan siedettävää!
Alkuperäinen on aina alkuperäinen vaikka olisi Reino-tossuista kyse.
Mutta kunnon kielellinen verbaalikko on paras!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252426- 1142066
- 1151681
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421533Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91477Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201016Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35957Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949