Pienen sateen

alta tulin vaan toivottamaan ensisijaisesti yhdelle J-Miehelle oikein hyvää lauantai-iltaa, ja vietä ilta kaiken hyvän merkeissä ;).

Suurin toivein yhäkin olen, mutta jospa se joskus onkin täydellistä, loppuelämäksemme

https://www.youtube.com/watch?v=eTElyWaFJ4E

34

661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • einytmuuta

• einytmuuta

• einytmuuta
        YksK-Nainen kirjoitti:

Lauren Christy

https://www.youtube.com/watch?v=oKnMK-eqKfM

https://www.youtube.com/watch?v=Km75Pc0YzdQ

Vielä yksi..

• einytmuuta

• einytmuuta

• einytmuuta

• einytmuuta

• sivusta

Pidin sua K itsestäänselvyytenä. Luulin että voin kohdella sinua millä tavoin vaan ja sinä olet minun. Sinä teitkin toisin. Hylkäsit minut..

katoamisesi jälkeen on ollut niin tyhjää. Olen valvonut miettien miksi en kohdellut sinua paremmin. Annatko toisen mahdollisuuden?

• sivusta kirjoitti:

Pidin sua K itsestäänselvyytenä. Luulin että voin kohdella sinua millä tavoin vaan ja sinä olet minun. Sinä teitkin toisin. Hylkäsit minut..

katoamisesi jälkeen on ollut niin tyhjää. Olen valvonut miettien miksi en kohdellut sinua paremmin. Annatko toisen mahdollisuuden?

Väärin tehty, mutta olenko se K-Nainen ketä tarkoitat?
        Minulla on oikeus valita oma tieni, joko yksin tai kaksin, mutta tietämättä kuka on ollut kohteesi, en voi antaa vastausta.
        Kerro missä päin se sinun K-naisesi asustaa, se selventää kaiken.

• nukkemaiselle_naiselle

• älä_huoli
        YksK-Nainen kirjoitti:

Väärin tehty, mutta olenko se K-Nainen ketä tarkoitat?
        Minulla on oikeus valita oma tieni, joko yksin tai kaksin, mutta tietämättä kuka on ollut kohteesi, en voi antaa vastausta.
        Kerro missä päin se sinun K-naisesi asustaa, se selventää kaiken.

oikeus on juuh.

https://www.youtube.com/watch?v=Nrg6QDFD87o

• nukkemaiselle_naiselle kirjoitti:

https://www.youtube.com/watch?v=JN9NHjyxOt0

koolle

Mitähän tuohon olikaan kirjoitettuna kun on poistettu. Jos jotain törkyä, niin aivan oikea teko ylläpidolta, sillä en kaipaa kenenkään törkyjuttuja.
        Vai oli se paikkakunta missä se nainen asustaa?,,, ei voi tietää kun sitä ei enää ole,,,

• älä_huoli kirjoitti:

oikeus on juuh.

https://www.youtube.com/watch?v=Nrg6QDFD87o

No hyvä ;o))), että olet saanut elämästäsi kiinni ;o))),,,
        Kenelleppä kertoisin SINUSTA?, en kenellekkään, vaikka olet yhäkin kiinni jossain mitä oli, ja kaipaat sitä mitä ei enää ole ;o))),,,,,,,,,

• Einytmuuta
        YksK-Nainen kirjoitti:

Mitähän tuohon olikaan kirjoitettuna kun on poistettu. Jos jotain törkyä, niin aivan oikea teko ylläpidolta, sillä en kaipaa kenenkään törkyjuttuja.
        Vai oli se paikkakunta missä se nainen asustaa?,,, ei voi tietää kun sitä ei enää ole,,,

Oot sulonen mut lopeta jo tai joudun suuteleen sua

• Einytmuuta kirjoitti:

Oot sulonen mut lopeta jo tai joudun suuteleen sua

Haitanneeko se mitään, tai ketään ;o)?
        Voinhan mä nyt leikisti panna hanttiin, mutta vasiten vahingossa se kuitenkin lipsahtaa ;), se suudelma,,,

• einytmuuta
        YksK-Nainen kirjoitti:

Haitanneeko se mitään, tai ketään ;o)?
        Voinhan mä nyt leikisti panna hanttiin, mutta vasiten vahingossa se kuitenkin lipsahtaa ;), se suudelma,,,

Ei jos etunimesi alkaa K-kirjaimella. Sukunimi jos on se K, niin sitten tyrkkään sinut mutaisern ojaan

• einytmuuta kirjoitti:

Ei jos etunimesi alkaa K-kirjaimella. Sukunimi jos on se K, niin sitten tyrkkään sinut mutaisern ojaan

Et kyllä tyrkkää mua mihkään ojaan, tai otan sua rinnuksesta kiinni ja kiskasen mukana ;). Se on sitten mutapaini harrastus alkanu ;o)¨-
        No kerroppa vielä mikä on tuon sukunimen toinen kirjain, kun niin paljon on K aljuisia etu- ja sukunimiä.

• einytmuuta

A on K etunimisen naisen sukunimen toinen kirjain.

• einytmuuta kirjoitti:

A on K etunimisen naisen sukunimen toinen kirjain.

No nyt meni metsään, ei ole A, mutta kuitenkin vedän sut sinne mutaojaan ;o),,,

• Eimuutanyt
        YksK-Nainen kirjoitti:

No nyt meni metsään, ei ole A, mutta kuitenkin vedän sut sinne mutaojaan ;o),,,

Miksi ? Himottaako kaikki palstalla painimaan?

• Eimuutanyt kirjoitti:

Miksi ? Himottaako kaikki palstalla painimaan?

Siis anteeksi kuinka? En nyt tajunnut, mutta eihän se ole sinun syy, vaan minun älyämättömän naisen syy.
        Öitä sinullekkin, ja nauti olotilastasi, nyt menen,,,,,,,,,,,,,

• J-mies
        YksK-Nainen kirjoitti:

Siis anteeksi kuinka? En nyt tajunnut, mutta eihän se ole sinun syy, vaan minun älyämättömän naisen syy.
        Öitä sinullekkin, ja nauti olotilastasi, nyt menen,,,,,,,,,,,,,

Kuinka usein ajattelet minua?

• J-mies kirjoitti:

Kuinka usein ajattelet minua?

No jos osaat tästä jotain päätellä, niin kyllä sinä sen tiedät kysymättäkin.

• ikuisestikaivaten

Kiitos :)

• Nyt häippäsen harrastukseni pariin,,, piirtelemään ja kuuntelemaan musiikkia. En mitään taidetta piirtele, mutta ihan vaan omaksi ilokseni hahmottelen paperille jotain mikä milläkin hetkellä kiinnostaa, ja nyt kiinnostaa tuo kaunis kesäinen luonto.
      Musiikkipalana tähän lopuksi valikoitui

https://www.youtube.com/watch?v=01jgYIZfHrM

Hyvää yötä ;),,,

• syysvalossa

Hyvää huomenta kaivattuni :)

• voisinollavarma

Laittaisitko fb:hen piirroksesi?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      160
      1404
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1215
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      24
      1169
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      211
      1090
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1051
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      314
      978
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      929
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      895
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      889
    Aihe