Halvin tapa näyttää olevan vaihtaa jatkuvasti sähkön myyjää. Nykyään saa näitä alenuksia, esim. Fortumin myyjä lupasi 30€ arvosta ilmaista sähköä. Ennen on ollut 50€ alennuksiakin. Tuolla kattaa monen kuukauden laskun ja sitten sama uusiksi. Ja välillä on ollut vain reilun kuukauden normaali ja sitten vaihdoin taas, summa jäi pieneksi ja ei edes tullut laskua.
Näköjään kanta-asiakkaana ei todellakaan kannata olla.
Vaihtamalla paranee
9
401
Vastaukset
- kilpailuttajaNyt on sellainen tunne, että sähkön hinta ei tästä enää laske. Näin ainakin toivon, sillä tein 24kk:n sopimuksen hintaa 3,99 c/kWh (Helen). Viime viikolla spot -keskihinta oli korkeampi. (4,2 c/kWh) vaikka on kesä ja säät lämpimiä! - vielävirtaasähköKyllä kannattaa kilpailuttaa http://tinyurl.com/y7g24bfo, vaihtamalla voi todella sähkölasku pienentyä. 
- DorkamaksaaliikaaMäkin olen etsinyt halpaa sähköä kerrostaloon enkä pikaetsimisellä löytänyt halvempaa kuin 24kk:n sopimuksen hintaa 3,99 c/kWh (Helen). Keskimäärin 1,50€/kk maksu. 
 Olen käyttänyt Nordic Green Energyä jolla on ollut kilpailukykyiset hinnat ja erittäin hyvä palvelu ja puhdasta sähköä, mutta olen vähän pettynyt että tarjous oli vain 4,39c/kWh samoilla keskimääräisillä kk- maksuilla. Vesivoimaa lähti Heleniltäkin. Kilpailua kehiin sähkön tarjoajat.

- MuutosOnTuli lasku sähkönsiirrosta. Kulutusta ei laskusta ilmennyt, vain kuukaudet. Onko siirto sähköenergian siirrosta riippumaton. - Tarkoitatko, että onko siirronhinta kulutuksesta riippumaton? 
 Jos sitä tarkoitit niin ei ole, kulutus pitäisi näkyä sähkölaskun erittelyssä.

- sitlaskupieneneeEi kannata kilpailutus, paljon enemmän säästää vähentämällä kulutusta, vaikka vähäkin. - SäästöpossussaVaikka oma sähkön kulutukseni on erittäin pientä laskin et noin 20e säästän vuodessa. 

- AivanTurhaaahIhan turhaa kaikki säästökikkailut sähkön kanssa, paitsi että sammuttelee ne vehkeet ja valot aina mitä ei tarvitse. Paikallisen sähköyhtiön ei tarvitse asiasta paljoa stressata, koska vaikka asiakkaat vaihtaisivatkin halvempaan niin hehän voivat paikallisena monopolina aina korotella siirtohintoja mielin määrin kompensaationa, eikä asiakkaat voi asialle paskaakaan (paitsi muuttamisella). Joka sitten tekee kaikenlaiset säästöyritykset sähköyhtiön kilpailutuksella aika jonninjoutavaksi. Eihän se itse sähkö muodosta kohta enää kuin 1/3 laskun hinnasta. 
- airistonaaltoMITÄ NÄÄ SUPERSOPIMUKSET TARKOITTAA?maksatko hinnassa moninkertaisesti takaisin,,? 
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset605130
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut283749
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti713500
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012858
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral942752
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302690
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131921
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161716
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021508
- 1551380