toisten kotien lähettyviltä, liika iso vaikutus ihmisten näkymiin teijän paaleilla, rumia!!
Viljelijät viekää maisemaa rumentavat paalit pois
22
452
Vastaukset
- hempppavvn
Itse vien mahdollisimman nopeesti heinäpaalini pois maisemasta- omille tiluksilleni. Haluan arvostaa muidenkin elämää.mutta huomannu saman ilmiön-harmittaa itsekkyys
- akilahtinenhg
tärkeä mutta arkaluonteinen aihe nostaa keskustelupalstalle1 hyvä kun joku tämänkin ottaa esiin. monelle iso harmi jokapäiväseen elämään viljelijöiden itsekkyydestä toisia kohtaan
- Ttimon
hyvä aihe¤
- tunturim
no nyhän on oikein asjaa forumilla, kuka ny haluaa ikkunansa eteen toisen rehupaaleja ei kukaan hävekkää!!
- sepelkyyhkyt
eivät komista näkymää heinäpaalit
- AmorphisW
helevettii mun talon viärest noi
- Tttatu
itse hoidan aina siis AINA niin pian kuin kerkeen kaikki paalit pois mitkä olen toisten ihmisten maisemaan järjestäny.
- TTerttu
Kyllä on ollut ilo silmälle kun alikorpilahden uusi viljelijä vie paalinsa mitei heti pois. Ennen paalit mädäntyivät metsänreunoille.
- fastikhet
Kyllä on ollut ilo silmälle kun alikorpilahden uusi viljelijä vie paalinsa mitei heti pois. Ennen paalit mädäntyivät metsänreunoille.
ooooooo
metsänreunoillakin paremmin menee mutta ihmisten ikkunoiden ja talojen lähellä helvetillisttä
- elekkee
Eikö ne pallit jokatapauksessa jossai vaihees pidä sinne navetalle siirtää että kandeeko odottaa mahdollisten lintuvaurioiden syntyä. Hämeessä joku oli vienyt paaliläjän viereen vareksille ruokaa. Nokkivat samalla muovit rikki.tämmöst tälläkertaa
- turbopaaalix
Loistava aloitus,olen samaa mieltä sillä n 800-1000kg painavat rehupaalithan voisi vaikkapa laittaa ilmaan leijumaan:) sinusta vielä tulee ainaki insinööri ei muuta kuin lisää loistavia kirjoituksia:)
- elukatosaavat
"Loistava aloitus,olen samaa mieltä sillä n 800-1000kg painavat rehupaalithan voisi vaikkapa laittaa ilmaan leijumaan:) sinusta vielä tulee ainaki insinööri ei muuta kuin lisää loistavia kirjoituksia:) "
Miksi ei sillä samalla voimalla, jolla on paalit tehty, voi niitä siirtää muuallekin? Vai onko tämänkin laiskan vastaajan karja ympäri vuotta märehtimässä paalien ympärillä?
Silkkaa karjankasvattajan laiskuutta ja piittaamattomuutta, Kyllähän ne elukat osaavat mennä pelloille paaleistakin syömään, kun talvella tarpeeksi nälkä tulee.. - tirvastu
En ihmettele. Varmaankin perhos pallit leijjuu, mitenkähän joku voi olla niin typerä et kuvittelee jonkun tarkoittaneen paalien itsekseen navetalle leijailevan. Varmaankin taikaseinälle tuleva raha on pappien lisäks iskostanu moisia ihmeitä turbon päähän.
- småbondersni
yhren vanhuksen tuvan lähelle on läjätty useempaa kerrokseen noita valkoisia kauheita , röyhkeys jussiilla , ne luuloo olevansa ku jotka voi tehdä mitä haluaa muut olokoon hiljaa ja "nauttikoon paalimaismista. jonnein mettänreunoille huomiojen muiden ihmisten maisemat-hävekkää olette ilkeitä, jos jätätte paalinne muiden maisemiin lojumaan!
- rautatieläinen
Samoja asioiat juuri keskusteltiin, jättääkö maajussi nuo tuonne, koko kesä niitä katteltu, ja toivottu pikaista hakemista.
- vaihtoehdot
näkymät tielläkin liikujilla aivan piloilla maaseutukin arvokasta asuinseutua ja ei saa kukaan "terrosrisoia noin paljoo muita.silmä pökkää vain muovipaaleihin ei näy kaunista rauhallista laajaa maisemaa.
- outoako
sama itku jokaisen maaseutupitäjänm palstalla. eikö heinäpaali kuulu maalla elämiseen ja maanviljelijä ilmeisesti säilyttää sitä omalla maallaan niinkuin parhaaksi näkee. onko tässä jotain erityistä huomautettavaa? vähän niinkuin kaupunkilaiselle sanoisi että älä laita nuita vaatteta näyteikkunaan kun toinen yrittää vaatteita myymällä elantoaan hankkia.
- sivaka
tekkee maiseman kamalaksi minunki mielestä, kaunis aukea maalaisnäkymä poissa
ajaessa tiellä katse kiinnittyy noihin
käs pystyyn heti kenen mielestä parantaa näkymää - itseasunkivistössä
No kuka noista nyt pitääei sellaista tonttua ny olekaan.
- lauriH
Viekää tosiaan omiin nurkkiinna noi silmäänpistävät muovipaalit-tärkeä aihe, kiitos asian esiin ottaneelle henkilölle!
- Todennut
Ei ne mitään heinäpaaleja ole. Ne ovat traktorinmunia. Keväällä niistä kuoriutuu päältä ajettavia ruohonleikkureita. Keski-ikäisenä ovat traktoreita ja vanhuksena tiehöyliä.
- Myöshelvetinkokenut
Kyllähän se on helvetti ihmiselle , jos paali ikkunasta tuijottaa.
Todellinen helvetti, tuskin kukaan voi kuvitella hirveämpää kohtaloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279