Kysymys sinkuille?

Mietin-vain

Kuinka kauan olet ollut sinkkuna?

16

554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • foreveralone2

Olen sinkkuna viisi vuotta nyt ,mutta sinkkuna hyvä olla koska en enää jaksa parisuhdetta tai taas seurustella vaikka olin viisi kerta suhteessa pitkäaikaisessa.

• erehdyinkerrankin

20 vee,. ja täysin neitsyt jälleen.

• Rakorakas

Sinkkuna olen ollut nyt noin puolivuotta. Toiveena löytää joku ihana :)

• Semmotti

Uus ihana lempattava?:)

• KuumaKissamirri

Olen ollut monta vuotta sinkkuna. Ehkä noin viisi vuotta. En jaksa laskea. Viihdyn sinkkuna hyvin, mutta hyvä ja tasapainoisen antoisa parisuhdekin kelpaisi.

• Neitisinkkunen

10 vuotta tulee lokakuussa, mut hyvin menee sinkkuna.

• 16 vuotta enkä koskaan ole edes saanut halia muulta kun perheeltä

• Vuositäynnä

Noin vuoden.

• Sinkkuna ollut jo yli 10v. Jotain pieniä deittailuja ollut, muttei parisuhdetta tänä aikana.

• Kladia

Vajaan vuoden.

• En jaksa enään

• m1e

Viikon ;)

Saa tulla pyytään treffeille!

• Niinkaapisssa

Koko elämän ja aina vaan jatkuu.

• Sulaa-vahaa

Vasta hetken aikaa. Ensin ajattelin, etten ikinä edes halua uutta suhdetta niin huonon kokemuksen jälkeen, joka suhteesta jäi, mutta mitäpä vielä, kyllähän mä toivon, että eteen tulisi se ihana nainen, joka veis jalat alta.
      Yksi jo tulikin vastaan työkuvioihin liittyen ja aina kun kohtaan hänet, fiilis on kuin sulaa vahaa. Ainoa mutta on se, etten tiedä, tykkääkö hän naisista vai miehistä 😌. Huomisya ootellen 😍.

• Jouji

Olen ollut sinkkuna kohta seitsemän vuotta ja alkaa kyllä pikkuhiljaa ketuttaa... Olisi ihanaa löytää kumppani, mutta mittarin 30:tä en enää millään jaksaisi roikkua baareissa, etenkin kun lähes kaikki kaverini ovat olleet jo vuosia tasaisesti parisuhteissa. Netti on ollut tähän asti yksi surkea pettymys. Niin monet surkeat tai tosi surkeat treffit on sitä kautta tullut koettua :(

• wildfiresoul

4 vuotta sinkkuna. 2 suhdetta takana, ekassa toinen petti ja viimeisessä toinen jätti ilman selitystä. Joten on ollut ihan kiva olla sinkkuna, uusiin ihmisiin olen tutustunut mutta säätöihin en ole ruvennut. Jonkin verran kuitenkin veti takapakkia entiset suhteet. Ei sitä enää lähde "kokeilemaan", onnistuuko vai ei. Tosissaan jos meinataan. :) Enkä etsimällä etsi, tulee vastaan jos se on tullakseen. <3 Toivoa ei ole menetetty...

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      148
      10965
    2. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      62
      3866
    3. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      39
      3793
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      187
      3592
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      100
      3451
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      97
      3277
    7. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      69
      1914
    8. Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?

Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis
      Maajussille morsian
      15
      1247
    9. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      928
    10. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      264
      889
    Aihe