Miksi täällä ei ole juurikaan keskustelua? Itsellä todettu sekamuotoisia persoonallisuushäiriöitä? Onko joku nyt pahasti vialla? Taitaa olla pershäiriöt pahempia kun mtongelmat? Kokemuksia. Eli onko tämä diagnoosi nyt jokin kuoleman leima?
Ollakko vai eikö olla
3
349
Vastaukset
Voisitko täsmentää, millaisin perustein ja oireistoin diagnoosisi on annettu?
- Vaikeaoleminen
Annetiin, kun olin pöpilässä. Kerroin historiastani ja toiminnastani ja sieltä sain lapun, jossa tuloksena vaativin ja epävakain piirtein tämä persoonallisuushäiriö. Kuitenkin itse huomannut, että nämä ongelmat tulevat vain silloin kun pelaan rahapelejä. Nyt kun olen miettinyt asioita, niin aika vähälle tässä jää vaihtoehdot. Pahinta on se, etten tee tietoisesti näitä asioita, tajuan ne vasta jälkikäteen, että hupsista, taas sieltä tuomio käräjäoikeudelta rapsahti ja sakkoja. Yritin jo lähes vuoden verran muuttaa itsenäisesti ajattelumalliani, mutta taas retkahdin. Noh, ei kai tässä muuta kuin klassista kuuntelemaan ja yle puhetta kuuntelemaan elämän viimeisinä aikoina.
- ngz
Elämää ei pidä ajatella minkään diagnoosien kautta etenkään psykiatriassa. Terapia, ajattelumallien kyseenalaistaminen varmasti auttaisivat eteenpäin. Rahapeli ongelmaan on varmasti myös auttavia käsiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841719Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721595Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2881363Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701299- 57905
- 48881
- 66874
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40851Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838