Miksi täällä ei ole juurikaan keskustelua? Itsellä todettu sekamuotoisia persoonallisuushäiriöitä? Onko joku nyt pahasti vialla? Taitaa olla pershäiriöt pahempia kun mtongelmat? Kokemuksia. Eli onko tämä diagnoosi nyt jokin kuoleman leima?
Ollakko vai eikö olla
3
347
Vastaukset
Voisitko täsmentää, millaisin perustein ja oireistoin diagnoosisi on annettu?
- Vaikeaoleminen
Annetiin, kun olin pöpilässä. Kerroin historiastani ja toiminnastani ja sieltä sain lapun, jossa tuloksena vaativin ja epävakain piirtein tämä persoonallisuushäiriö. Kuitenkin itse huomannut, että nämä ongelmat tulevat vain silloin kun pelaan rahapelejä. Nyt kun olen miettinyt asioita, niin aika vähälle tässä jää vaihtoehdot. Pahinta on se, etten tee tietoisesti näitä asioita, tajuan ne vasta jälkikäteen, että hupsista, taas sieltä tuomio käräjäoikeudelta rapsahti ja sakkoja. Yritin jo lähes vuoden verran muuttaa itsenäisesti ajattelumalliani, mutta taas retkahdin. Noh, ei kai tässä muuta kuin klassista kuuntelemaan ja yle puhetta kuuntelemaan elämän viimeisinä aikoina.
- ngz
Elämää ei pidä ajatella minkään diagnoosien kautta etenkään psykiatriassa. Terapia, ajattelumallien kyseenalaistaminen varmasti auttaisivat eteenpäin. Rahapeli ongelmaan on varmasti myös auttavia käsiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683