Onko toeslaan saatavana suomenkielinen näyttö?
teslan näyttö
12
1052
Vastaukset
- Koulunpenkilletakaisin
Jos et osaa englantia, et ole siinä palkkatasossa joka voi ostaa Teslan...
- Töpseljakyrpä
OLEN siinä palkkatasossa joka voi ostaa AUTON eikä mitään patteriDILDOJA
- Anonyymi
Töpseljakyrpä kirjoitti:
OLEN siinä palkkatasossa joka voi ostaa AUTON eikä mitään patteriDILDOJA
Eli olet pa. työtä vieroksuva pummi.
- Anonyymi
Jäin kakasi kertaa kansakoulussa luokalleen, mutta loin silti miljoonaomaisuuden. Onko suomenkielinen? Oletko niin köyhä ettet osaa vastata?
- tekslavärkki
mikäse on joka pakkasella loikkii töpselist toiseen, ei ainankaan lyhyellä lomalla kannata lähteä lapin hiihtokeskuksiin jolkottelemaan ilman pitkää jatkojohtoa....XD
- Anonyymi
Tesla on rumin auto sisältä mitä olen koskaan nähnyt!
- Anonyymi
Mielipide kysymys, monen muun mielestä yksinkertainen on kaunista.
- Anonyymi
KAIKKI uudet japanilaiset henkilöautot ovat susirumia!
- Anonyymi
On joo, tuli vähän aikaa sitten.
- Anonyymi
Todistakaa linkillä, että Tesla on suomenkielinen.
- Anonyymi
Ainakin myynti-ilmoituksessa https://www.autohalli.com/auto/tesla-model-3-long-range-awd-dual-motor-refresh-eappremiumratinlammitin580kmilmalampopumppu/ on selkeästi näkyvissä parissa kuvassa suomenkielinen käyttöliittymä. Eli ainakin nykyään Tesla on suomenkielinen. En edes omista Teslaa, mutta googlaamalla tämä selvisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851