Onko toeslaan saatavana suomenkielinen näyttö?
teslan näyttö
12
1115
Vastaukset
- Koulunpenkilletakaisin
Jos et osaa englantia, et ole siinä palkkatasossa joka voi ostaa Teslan...
- Töpseljakyrpä
OLEN siinä palkkatasossa joka voi ostaa AUTON eikä mitään patteriDILDOJA
- Anonyymi
Töpseljakyrpä kirjoitti:
OLEN siinä palkkatasossa joka voi ostaa AUTON eikä mitään patteriDILDOJA
Eli olet pa. työtä vieroksuva pummi.
- Anonyymi
Jäin kakasi kertaa kansakoulussa luokalleen, mutta loin silti miljoonaomaisuuden. Onko suomenkielinen? Oletko niin köyhä ettet osaa vastata?
- tekslavärkki
mikäse on joka pakkasella loikkii töpselist toiseen, ei ainankaan lyhyellä lomalla kannata lähteä lapin hiihtokeskuksiin jolkottelemaan ilman pitkää jatkojohtoa....XD
- Anonyymi
Tesla on rumin auto sisältä mitä olen koskaan nähnyt!
- Anonyymi
Mielipide kysymys, monen muun mielestä yksinkertainen on kaunista.
- Anonyymi
KAIKKI uudet japanilaiset henkilöautot ovat susirumia!
- Anonyymi
On joo, tuli vähän aikaa sitten.
- Anonyymi
Todistakaa linkillä, että Tesla on suomenkielinen.
- Anonyymi
Ainakin myynti-ilmoituksessa https://www.autohalli.com/auto/tesla-model-3-long-range-awd-dual-motor-refresh-eappremiumratinlammitin580kmilmalampopumppu/ on selkeästi näkyvissä parissa kuvassa suomenkielinen käyttöliittymä. Eli ainakin nykyään Tesla on suomenkielinen. En edes omista Teslaa, mutta googlaamalla tämä selvisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663342Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433147Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1182546- 432528
- 311943
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271840- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851455- 391320
- 821179