Nyt liikutaan varsin synkeällä alueella.Kamala olo. En tiedä selviänkö hengissä. Yrittänyttä ei laiteta.
Kaikkea hyvää teille, jotka osaavat hallita alkoholin käytön.
Alkoholin vieroitusoireet
6
201
Vastaukset
- 167-176
Joskus on tosiaan sellainen olo että aamulla pelkää että kuolee, illalla pelkää ettei kuolekkaan. Tuon jälkimmäisen pelon toteutuminen on todennäköisin vaihtoehto.
Mulla oli joskus keväällä sama tilanne viimeksi, rohkaisuryypyllä tuosta pelosta pääsee tai ainakin saa sitä siirrettyä.- 123-321
No joo. Hyvät lohdutuksen sanat. Pumppu on entinen yleisurhelulajin pumppu (5000 m). Kuuitenkin näitä masennus / pelkotiloja tulee aika ajoin hieman reippaamman tipottelun jälkeen.
Mutta se ovat opettavaisia kokemuksia: Kenenkään fysiikka ei kestä niitä loputtomiin ilman viikatemiehen läsnäoloa.
Olin taannoin 1½ vuotta juomatta pisaraakaan ja monet asiat korjaantuivat jo tuossa ajassa.
Taidan nyt aloittaa samanlaisen 1½ - vuoden kuurin.
Hei vaan kaikille, joille alkoholiongelma rassaa aika ajoin päälle. Mitä sitä salailemaan. Heikko olen toisinaan, mutta toisaalta vastapooliksi helvetin vahva, kun sille päälle satun.
Hyvää kesää kaikille!! - 123-321
http://www.healthline.com/health/addiction/alcohol#overview1 Näin se pahimmillaan menee, mutta yksi asia on hämmästytyttävä: 1½ - vuoden katkaisun jälkeen haiman ja maksan arvot (ast alat ja CDT) ovat normaaleja. Ei tuhoutunutta solukkoa.
- 123-321
Kyllä vieroitusoireita pääsee tuhdilla annoksella oxsazepaamia (Kauppanimi Opamox 50 mg) tai diatsepaamia (Kauppanimi Diapam 10 mg ja Stesolid 10 mg), mutta niitä en ole koskaan turvallisuussyistä käyttänyt. VIEROITUSOIREET LÄHTEVÄT SILLÄ KEMIKAALILLA, MILLÄ NE OVAT TULLEETKIN!
Olon korjaus "on kellosepän työtä" alkoholilla. 5,5% olut (jota täällä on).
Jos sen ajoittaa oikein kaavalla 2 grammaa kymmentä kiloa kohti, ottaen sitä varovasti pitkin päivää laskevaan tahtiin, niin vieroitusoire häviää ja noin klo 01-02 veren alkoholipitoisuus on 0,00 promillea.
Siihen unilääkkeeksi 2-4 mg pitkävaikutteista melatoniinia ja hyvä tulee. Melatoniini ei ole keskushermostoon vaikuttava lääke, kuten pahamaiseiset benzodiazepiinit. Ne benzot ovat erittäin koukuttavia lääkkeitä ja suuri vaara niissä on se, että loppujen lopuksi benzodiazepiineista aiheituvia vieroitusoireita aletaan hoitaa alcoholilla ja kierre on valmis.
- 123-321
Mutta pitää kuitenkin huomioida se, että ainoastaan timantit ovat ikuisia (Diamonds Are Forever). Ne ovat molekyylirakenteeltaan "hieman" lujempaa tekoa, kuin orgaaniset sisäelimet haima ja maksa.
Koetan pärjäillä. Vielä meni 4kk sitten Cooperin testi (12 minuutin juoksu) 3680m . Sen jälkeen olin tosin pyörtymiskunnossa. Filmi meni poikki.- 123-321
https://www.youtube.com/watch?v=lu3iMu8R_zg Tässä blues legenda joka pisti kerralla pullojejn korkit kiinni pysyvästi.
Raakaa tahdonvoimaa!! Olen haastatellut aikoinaan häntä pari kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083286Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872