xanox ahdistukseen

66v.nainen

Tietääkö kukaan saako tosiaan netistä xanoxia sivulta exlusiverxsales.com.Tilasin ,mutta eiole kuulunut mitään.Ei sanota mitään että täytyy olla resepti.
Luki että tilauksesi on vastaanotettu.
Kiitos ,jos joku voisi katsoa sivua ja ymmärtää saako tosiaan ilman reseptiä.
Tarvitsisin todella koska terv.kesk.ei annna.

6

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mömööm

      Xanorit on ihan paskoja tilaa Valiumia

    • kerran_vuodessa_uusinta

      Miksei aloittaja siirry yksityiselle puolelle? Minulle on tosin kirjoitettu Xanoriin jatkoa joskus myös julkiselta puolelta silloin kun en käynyt nykyisellä psykiatrilla, joka uusii lääkitykseni kerran vuodessa.

      Olen kutakuinkin aloittajan ikäinen ja kärsinyt ahdistuksesta koko ikäni. Hoitohistoriaa minulla on yli 40 vuotta, mutta oireisiin siitä ei ole ollut mitään apua. Lääkkeitä käytän jonkin verran eikä annostus ole noussut vuosien varrella.

      En kehottaisi tilaamaan mistään epämääräisiltä verkkosivuilta. Itse en sellaista tekisi. Lienevät huijausta, jossa menettää vain rahansa ja ei se ole kovin tarkoituksenmukaista muutoinkaan. Lääkkeiden käytön on oltava hallittua, mutta ei holhottua. Onneksi minulla on ollut pääosin täysjärkisiä psykiatreja ja muita hoitokontakteja. No, on joukkoon mahtunut joku sekopääkin.

      • Rauhottaviitarviinpian

        Paljonko maksaa yksityinen psykiatri? Maksaako sossu tai siis Kela jos on toimeentulotuen asiakas? Vaiko vain julkisenpuolen terveydenhoitomenot.


      • kerran_vuodessa_uusinta

        Katso yksityisten terveysasemien sivuilta hinnat, ne ovat jotain satasen ja kahdensadan välillä riippuen käynnin pituudesta.

        Normaalit kansalaiset maksavat itse menonsa eivätkä ole parkumassa Kelaa maksamaan. Itse maksoin palkkatuloillani aikanaan ja kun oli pakko siirtyä vanhuuseläkkeelle, maksan eläketuloilla. Tulot eivät koskaan ole olleet suuren suuret, päinvastoin.

        Kertamaksuna yksityisen puolen maksu on mielestäni korkea. Mutta kun käyn vain kerran vuodessa tai käytännössä vähän harvemmin, koska lääkkeet riittävät, niin se ei kirpaise niin paljoa. Pienituloiset ihmiset pistävät rahaa kaljaan, viinaan, tupakkaan, roskaruokaan ja vastaavaan ihan surutta sen sijaan, että eläisivät terveellisesti ja säästäväisesti. Minusta on ollut lottovoitto löytää hyvä psykiatri. kaikenlaisia hörhöjä on tullut vastaan vuosikymmenten varrella. Yhdestä yksityisen puolen psykiatrista on täällä oma ketjunsa. Ja julkisella puolella oli yksi, joka kävi aika ajoin hoidossa oman päihdeongelman ja ilmeisesti sen aiheuttamien psyykkisten ongelmien johdosta.


    • pilleritpois

      Xanorit ja bentsot yleisesti ottaen saisi luokitella ihan samalla tavoin kuin heroiini tai amfetamiini, ei pitäisi kuin korkeintaan sairaalassa ja vanhainkodissa annostella, ei apteekkimyyntiin. Nykyisellä mukamas "tiukalla" linjalla niitä pillereitä määrätään ihan tolkuttomasti. Ja enemmän kuin joka kymmenes (13%) päätyy katukauppaan.

      "Tarve" on heroiininkäyttäjälläkin aineeseensa, hyvin harvoin narkkari on narkkari silkasta "hupsusta nuoruuden kokeilunhalusta" jonka jälkeen on jäänyt koukkuun. Se on satua se. Terve ihminen jolla on elämä kunnossa ja kaikki hyvin ei yksinkertaisesti jää vahingossa koukkuun kokeilun tai viihdekäytön jälkeen. Elämä on heillä ollut tuskaa ja sekaisin ja huumeet on tuoneet näennäistä lyhyen tähtäimen helpotusta kuin puudutuspiikki hammassärkyyn. Sama se on bentsojen käyttäjillä ja alkoholisteilla.

      Bentsojen vetäminen ei ole ratkaisu mihinkään ongelmaan. Ihan sama kuin Subutexia vetäisi päivästä toiseen "ihan vain pienillä annoksilla ja tarvittaessa". Ongelmat pahenee kyllä moninkertaiseksi joko lääkityksen loppuessa välittömästi tai lääkityksen jatkuessa hieman viiveellä. Niin tulee käymään, veti sitten pienen määrän bentsoja tai pienen määrän alkoholia, vaikka sikspäkin per päivä hitaasti hörppien.

    • TarkastaLaki

      "Ei sanota mitään että täytyy olla resepti."

      Ei se mitään merkkaa. Jos lääke on Suomessa reseptilääke, niin et sinä saa sitä mistään netistäkään tilata ilman reseptiä. Vaikka lähettäisivät, niin jos jää tulliin niin menetät lääkkeet ja saat päälle sakot lääkeainerikkeestä.

      Reseptilääkkeitä EI SAA tilata netistä ilman reseptiä, eikä niitä saa myöskään myydä muille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      400
      1607
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1308
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1245
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      171
      1208
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      997
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      836
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      834
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      830
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      183
      746
    Aihe