Onko meillä vielä

Kiinnostaaaaa

toivoa???????????????

19

898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mocahontas

      On aina toivoa.

    • miehellemenee

      Minulla ei taida olla enää toivoa joten tuskin meilläkään.

    • Herättäisit mun toivon mies. Tiiät miten se tapahtuu. Pikkuhiljaa. 💛

    • Tuntuuettäonon

      Ehkä. Ainakin meillä. Aloittajasta en tiedä kuka on.

    • toivomista

      Aika hölmöä anonyymipalastalla kysyä tämmöstä. Mutta toivoa on, jos ei vielä kauhean hyvin tunneta ja ollaan toisistamme kiinnpstuneita.

    • uskonniin

      Toivoa olla pitää muuten ei tule mitään. ???.

      • Telepatiaataas

        Mietin juuri samaa asiaa. Välillä iskee aika epätoivoinen olo, että ei tästä mitään tule. Toinen on naimisissa,lapset, asuntovelkaa jne. Mutta kun tälle rakkauden tielle on lähtenyt, ei paluuta enää ole. Niin se vain on.


      • Ykköseltäkakkoselle
        Telepatiaataas kirjoitti:

        Mietin juuri samaa asiaa. Välillä iskee aika epätoivoinen olo, että ei tästä mitään tule. Toinen on naimisissa,lapset, asuntovelkaa jne. Mutta kun tälle rakkauden tielle on lähtenyt, ei paluuta enää ole. Niin se vain on.

        Tietäen siis olet varatun kanssa? Kuule jos olet ukkoni kakkonen niin saat sen. Olen ilmoittanut että ovi tuossa ala mennä sen tykö. Ei lähde kun sinua ei ole olemassa. No tuskin se muutakaan on koska salaa näytte viestittävän edelleen? Hyväksyisitkö itse ukollesi kaverin joka ei edes vastaa minulle tai siihen että pyysin kertomaan sinulle että otat yhteyttä. Jos kerta edelleen olet se kakkonen sille niin helvetti soita sinä niin saat sen.


    • Yjbbb

      No oon väärä nainen. Kutsu mua miksi haluat en ole kuulemassa.
      Kuusi sääntöä.
      Etsi joku mies joka kuuntelee
      Joku toinen joka panee sua
      Kolmas jolla on perhe
      Neljäs jolla on lapsia
      Viides kenen kaa pitää hauskaa
      Ja kuudes kenen kaa tehä töitä yhessä
      Seitsemäs kenen kaa opiskella
      Kahdeksas kenen kaa harrastaa
      Yhdeksäs kehen voi luottaa
      Kymenes kenen vuoksi elää.
      Kymmenen tikkua laudalla ja pyy pivossa.
      Olit eka.ja mä kolmas me vaa erottiin jo. Mulle se kolme viikkoa oli kolme kertaa pidempi suhde kun muut duhteet

      • A.gathe

        Eikä yksikään pelastunut.


      • Ootmunkuulijakunta

        Ei vaan tässä hetkessä dear.


    • Toivoaonvielä

      No nainen sinun täytyy ensin vähentää viinanjuontiasi, ei ole kivaa nähdä sinun konttaavan perskännissä ojanpohjia.
      Kohtuus kaikessa :)

    • JulmaNainen

      Usko ja Toivo? Siinäpä miehet... 😂
      Mä jotenkin visioin mun loppuelämän silleen erakkona. Kukaan ei sotke eikä säädä mitään vaan kaikki pysyy mukavan siistinä ja kuohkeana järjestyksessä. Mikä rauha ja hyvä mieli, tasainen oleminen. Kukaan ei menetä mitään kun näin käy, päin vastoin. 😊

    • Munpuolestajoo

      En tiedä, riippuu siitä mitä se mies ajattelee...

    • Raaraarasp

      Riippuu kuka kysyy.

      • Mitävastaat

        No kenen pitäisi?


    • vastasinkunhuvitti

      Ei ole. Et voi syödä ja säästää kakkua samaan aikaan.

    • tuskinpa

      tuskinpa on enää mitään.........

    • sielunystävälle

      Vieläkin uskon,että joskus on meidän aikamme.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1671
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1169
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      193
      930
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      888
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe